Huomasin juuri että viikon kysymys on taas vaihtunut sekä myös sen että en voi vastata siihen.
Ip-osoitteeni jäänyt pyörimään kenties tuonne kyselylista.dat tiedostoon?
Huomasin juuri että sieltä löytyy myös monen muun ip-osoite joten olen tuskin ainoa joka ei kyselyyn pääse vastaamaan (50-100kpl arviona).
Jep! Sama onglema, en pysty minäkään vastaamaan viikon kysymykseen.
Laaksonen on unohtanut tyhjentää ip-numerot sisältävän data tiedoston.
Nyt kysymys toimii taas, vika johtui juuri siitä...
menee pikkasen ohi (jälleen) aiheesta mutta:
mitäs jos vaikka tuon ip:n korvaisi nimellä? koska nythän voi vastailla monista eri koneista, sinänsä eihän siitä mitään harmia ole mutta joku voi puijaa ;) tai näin saataisiin helpommin yksilöllisempää vastausta kyselyyn jos otetaan aina käyttäjän käyttämä nimi talteen aina kun on painettu vastaus-vaihtoehtoa :)
...tai no ihan sama se on kyllä :D
nomic kirjoitti:
mitäs jos vaikka tuon ip:n korvaisi nimellä?
Sikäli, kun muistan, noin ei ole tehty sen takia, että kysely halutaan pitää auki myös rekisteröitymättömille.
blaze, nonih, olin taas ajattelematon :)
kiitän vastauksesta joka on askarruttanut mieltäni :)
Tai mitä jos listaan tallentuisi sekä nimi että IP? Sillain että rekisteröityneistä tallentuu nimi ja muista sitten vain IP..
-Grey-
Greyn ehdottamaa tapaa olen miettinyt pitemmän aikaa, enää pitäisi toteuttaa se...
Ei tuo ipkään kerro kaikkea.. Esimerkiksi Elisan kaikilla gprs-käyttäjillä on sama ip.
Grey kirjoitti:
Sillain että rekisteröityneistä tallentuu nimi ja muista sitten vain IP..
Silloinhan voi vastata kahteen kertaan, ennen kirjautumista ja sen jälkeen. Muutenkin, IP vaihtuu (monilla), ja itse ainakin pääsin vastaamaan samalta koneelta hiiren nappulamäärään ainakin 3 kertaa.
Onkohan taas jäänyt tuo IP-lista tyhjentämättä kun en voi vastata tuohon ohjelmointikielikysymykseen vaikken ole siihen vielä vastannut.
Evästeiden tyhjennyksen jälkeen pystyy vastaamaan uudemman kerran. Mutta en minä kilttinä poikana halua tuloksia mennä sotkemaan...
Sitten joutuu loggaamaan uudestaan :(
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.