Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Koti elokuvat....

Sivun loppuun

Jakezu91 [12.06.2004 02:51:27]

#

Ootteko joskus tehny koti elokuvii?? siis sellasii jos on juoni ja kaikki?? mä oon tehny mun isoveljen ja pikkusiskojen kaa noin kaks tuntii lyhyt elokuvii ja on niin serkkuki ollu mukana

Latska [12.06.2004 02:59:44]

#

No joskus oon tehny semmosen kymppiuutisparodian, jossa on erikoisia uutisia ja meteorologi jota tullaan pidättämään, kun se lupaa pilveä koko suomelle. :)

hunajavohveli [12.06.2004 10:39:27]

#

Onhan noita tullut tehtyä vaikka kuinka kaveriporukan kanssa. Ja luultavasti niiden tekeminen vain lisääntyy nyt kun saatiin digitaalinen videokamera ja ediointiohjelma, jolla voi mm. vaihtaa kaiken kuvassa näkyvän sinisen joksikin taustakuvaksi. Ja tietysti meillä on myös sininen seinä tätä varten.
Jos luettelisin kaikki (enkä varmaan edes kaikkia muista) listasta tulisi ihan liian pitkä, mutta ollaan kuvattu esimerkiksi Star Wars episodi 10, ja 11 valmistunee kesän aikana. :)

Jakezu91 [12.06.2004 16:49:11]

#

Meillä taas on vähä näyttelijöistä pulaa... On tullu sellasiaki et oon ite jotunu näyttelee kaiken...

hunajavohveli [12.06.2004 17:21:57]

#

Jakezu91 kirjoitti:

Meillä taas on vähä näyttelijöistä pulaa... On tullu sellasiaki et oon ite jotunu näyttelee kaiken...

No kyllä meilläkin on välillä vain 3-4 tyyppiä, mutta jos lasketaan kaikki, mitä on yhteensä ollut (ei kuitenkaan koskaan yhtä aikaa), niin siitä tulee jotain 10.

juhaz [12.06.2004 19:51:40]

#

Koulussa jouduttiin kuviksen tunneilla (viimeisimpiä) tekemään, piti olla kuvakartta, juoni... jne... ja sitten lopulta leikattiin ja muokattiin leffaa Aboden movie premiererillä (minä leikkasin, lisäsin tekstin ja musiikkia), mutta ei mitään erikoisempaa.

Hauskaahan tuo kyllä itseasiassa oli toisinkuin kuviksen tunnit yleensä, kun ne ovat aina "piirretään tänään kolme neliötä ja maalataan ne viidellä eri värillä" tyylisiä :D

Heikki [12.06.2004 20:56:53]

#

Kaveri sai digivideokameran, ja nyt ollaan aloittelemassa ensimmäisen lyhytelokuvamme kuvauksia. Kässäri on jo valmiina...

Joitakin testailukuvauksia on jo ollut. Eiköhän me jotakin kesällä saada tehtyä....

Jakezu91 [12.06.2004 22:35:43]

#

Meillä on suht mielenkiintosia projekteja takana, esim. Vajaamän (älkää kysykö...) siinä on ainaki 7 hahmoo joita kaikkia esittää yks hemmo (minä...) Se on aika uskottavasti kuvattu (kiitos isoveljelleni... :)

Veltto [12.06.2004 22:58:50]

#

Kyllähän niitä on kuvattu useampiakin, mutta vain kolme on tehty loppuun asti. Jonkun verran on myös tullut kuvattua motocrossia ja tarkoitus olisi leikellä siitä saatu materiaali hieman paremman näköiseksi.

kasetti [13.06.2004 12:32:14]

#

Suomalaisia lyhytelokuvia löytyy osoitteesta www.pixoff.net

Sinne voi rekisteröityä ja lähettää omia juttujaankin muiden katsottavaksi.

Tempfile [13.06.2004 14:03:51]

#

Kännykkäkameralla on tullut kuvattu sellaisia (kymmenen sekunnin) taisteluklippejä joiden rinnalla Matrix kalpenee, ei kyllä uskoisi, mitä trikkejä pystyy pelkällä pysäytystoiminnolla tekemään. Tarkoitus oli alunperin koostaa ne koneella vähän pitemmäksi pätkäksi, mutta tällä hetkellä ei kuvamateriaalia ole tarpeeksi.

Jay [14.06.2004 19:26:57]

#

http://www.etpfilms.com
Tuo kertokoon puolestaan...

Gwaur [14.06.2004 19:50:02]

#

En ole valmiiksi tehnyt mutta työn alla on kaksi, joista toinen menee assyjen short film -kompoon, toinen taas on sitten ihan ajan kuluksi tehtävä scifi-leffa

Vilikki [15.06.2004 00:55:21]

#

Aikomus olisi joskus harrastella moista, vaan en toistaiseksi ole joutanut. Tai yhden hurjan leffan olen kaverin kanssa tehnytkin, vaan ei liene mainitsemisen arvoinen.

Latska90 kirjoitti:

No joskus oon tehny semmosen kymppiuutisparodian, jossa on erikoisia uutisia ja meteorologi jota tullaan pidättämään, kun se lupaa pilveä koko suomelle. :)

Hahah, nauratti kyllä niin kovin tuo idea, että jos vain suinkin on netissä jossain nähtävissä tuo niin kerro toki urlia.

Bill Keltanen [15.06.2004 08:36:48]

#

Koulussa tehään Åkepotin mutanttia, siinä Prof. Åkepot luo mutantin, sitten se lähtee tappamaan ihmisiä, ensiksi telttailijan, jolta se syö lihat ;) kivasti tehty. Lopussa se karkaa..

hunajavohveli [15.06.2004 13:43:51]

#

Bill Keltanen kirjoitti:

Koulussa tehään Åkepotin mutanttia, siinä Prof. Åkepot luo mutantin, sitten se lähtee tappamaan ihmisiä, ensiksi telttailijan, jolta se syö lihat ;) kivasti tehty. Lopussa se karkaa..

Tuosta tulee mieleen yksi elokuvamme "It's not so simple". Taisi olla ensimmäisiä, joita kuvasimme, ja myös yksi parhaimmista.

pipopää [17.06.2004 12:05:01]

#

Mä oon tehny pari elokuvaa koulussa kavereitten kesken


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta