Mistäpä saa halvalla hyvä web hostaus palvelun ja domain nimen... Vaatimuksena ois vielä tuki MySQL tietokannalle.
Halvan sivutilan saat kun asennat omalle koneellesi apachen tai abyss web serverin..
Sitähä määki yritän :D mulla on linux-kone tossa vieressä joka odottaa homepna korttia, se on valmis kun sen saa :D
Pystyykö muuten itse kikkailemaan jotenkin domain nimen itselleen ilmaiseksi?
tuomas kirjoitti:
Pystyykö muuten itse kikkailemaan jotenkin domain nimen itselleen ilmaiseksi?
Herää vain kysymys, miksi joku sitten maksaisi niistä?
Vaikka sen takia etteivät tiedä miten sellaisen saisi?
Eihän moni ole ikinä edes kuullut apachesta tai abyksestakaan, ja luulee että oman palvelimen teko olisi suurinpiirtein mahdotonta.
Pystyy helposti, palveluja on varmaan useita, mutta itse olen käyttänyt http://www.no-ip.com/ :n tarjoamaa ohjelmaa. Hyvin on tominut, ainut miinus on tuo "no-ip", mikä lisätään osoitteeseen.
Tuohan on erittäin kätevä.. mistäköhän löytyisi sellainen palvelu josta saisi tavallisen .com , .net tai .org päätteen?
Pitääkin tästä lähteä googlettamaan..
EDIT:
Tietäisikö kukaan mitään ohjelmaa minkä voisi imuroida koneelle josta saisi tuollaisen ilmaiseksi?
Eipä taida sellaista ohjelmaa olla olemassa millä saa kokonaan omavalintaisen domain nimen käyttöön ilmaiseksi.
sellaisen kun osaisi tehdä itse..
Ei onnistu. Laillista tietä domain-nimen hankkiminen onnistuu vain ostamalla tai suhteilla.
Itse asiassa .tk osoitteen saa ilmaiseksi, tosin käyttökatkoksia ja hidastelua esiintyy...
No jos tarkkoja ollaan, niin .tk osoitetta ei saa ilmaiseksi kokonaan omaksi. Domainin omistaa yhä edelleen Tokelau, ja tk pyörittää itse DNS:ää. Maksullisessa versiossa käyttäjä omistaa domainin, ja voi itse hommata DNS:n.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.