Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: etsimisbugi

Sivun loppuun

sooda [29.05.2004 13:47:16]

#

Kun tossa oikealla on toi etsi juttu, niin se ohjaa vastaus.php sivulle ja valittaa että vastauskenttä täyttämättä eikä etsi yhtään mitään :D

Antti Laaksonen [29.05.2004 14:17:20]

#

Missä tilanteessa näin käy ja millä selaimella?

sooda [29.05.2004 14:21:29]

#

Höh, kumma juttu :D äsken olin broidin koneella kirjautuneena ie:llä ja se tuli kun hain "/ 180" (ilman lainausmerkkejä). Joskus on tullut omallakin koneella operalla, ja joskus koulussa ie:llä. En muista hakusanoja... miksköhä? Nyt ei tule enää...?
Ohvi-topikki: miksi haussa keskustelualue ei ole saatavilla? Olisi kiva.

edit: aHAAAAAAAAA! Toi tulee jos on katselemassa viestiketjua jossa on itse kirjoittanut viimeiseksi. Varmaan joku form-kenttä auki...?
edit2: aHAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

(putkan sorsa) kirjoitti:

<form action='vastaus.php' method='post'><input type='hidden' name='alue' value='1'><input type='hidden' name='aihe' value='etsimisbugi'><input type='hidden' name='id' value='5273'><p class="teksti"><small>Jos haluat kirjoittaa lisää, voit vielä muokata edellistä viestiäsi.

jne. Ja tolle formille ei ole päättöä. Kannattaisi tehdä niin että jos on viimeinen kirjoittaja niin se korvaa ton koko formin "jos haluat..." tekstillä.

Antti Laaksonen [29.05.2004 14:32:51]

#

Siitähän se johtuikin, nyt vika on korjattu!

sooda kirjoitti:

Ohvi-topikki: miksi haussa keskustelualue ei ole saatavilla? Olisi kiva.

Mitä tarkoitat? Ai että pystyy valitsemaan, miltä alueelta hakee?

sooda [29.05.2004 14:36:30]

#

Antti Laaksonen kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Ai että pystyy valitsemaan, miltä alueelta hakee?

heh :D mä jotenki aina onnistun kirjoittamaan hirveen epäselkeesti :D
noh: https://www.ohjelmointiputka.net/haku.php?sana­=lolleropallero jos klikkaat tota ja katsot oikealle alas tohon keskustelualue, missä on keskustelun uusin viesti, niin se ei ole saatavilla siellä. Olisi kiva...

Antti Laaksonen [29.05.2004 14:44:44]

#

Nyt näkyy uusin viesti haussakin. Parilla sivulla on vielä tuo sama ongelma, täytyisi joskus käydä ne kaikki läpi.

Tempfile [29.05.2004 18:23:12]

#

Noihin sivuihin kuuluu mm. tuo statistiikkasivu, jonne ei tunnu muuten vieläkään olevan linkkiä missään. Osa tilastoista taitaa tosin bugittaa, joten ymmärrän, jos sitä ei haluta mainostaa.

hunajavohveli [13.06.2004 20:39:31]

#

Tempfile kirjoitti:

Noihin sivuihin kuuluu mm. tuo statistiikkasivu, jonne ei tunnu muuten vieläkään olevan linkkiä missään. Osa tilastoista taitaa tosin bugittaa, joten ymmärrän, jos sitä ei haluta mainostaa.

Tilastot eivät luultavasti bugita, vaan kyse on siitä, että statistiikkasivun viesteissä ovat mukana myös poistetut viestit. Jotkin asiat saattavat kyllä hämätä, kuten se, että esim. minä lähettäisin päivittäin vain 1.64 viestiä. Tämä johtunee siitä, että viestimääräni jaetaan kaikilla niillä päivillä, jotka Ohjelmointiputka on ollut olemassa, vaikka minusta se tulisi laskea siitä päivästä lähtien, jolloin lähetin ensimmäisen viestini, eli 09.09.2003.

Antti Laaksonen [14.06.2004 01:29:51]

#

Täytynee kyllä uudistaa ja ottaa jälleen käyttöön tuo laajempi statistiikkasivu. Tällä hetkellä sivun tiedot ovat osittain väärät, mutta korjaaminen on helppoa. Joskus ajattelin, että sellaiset tilastot eivät ole hyviä, joissa näkyvät yksittäiset käyttäjät. Ilmeisesti olin kuitenkin väärässä, koska tuo sivu on pysynyt muistissa, vaikka siihen ei ole ollut linkkiä pariin vuoteen...

Sami [14.06.2004 17:46:57]

#

Tässä on taas yksi pienehkö bugi lisää:
Kun katsoo omia koodivinkkejä, niin sillä sivulla näkyy ne 5 viimeisintä kommenttia, mutta siinä listassa saattaa näkyä myös joitakin kommentteja, mitä ei oikeasti ole olemassakaan.
Esim. omalla koodivinkkisivullani näkyy tällainen, vaikka itse vinkin kommenteissa ei näy mitään (edit: putka ei tykkää sisennyksistä...):
Vinkki Kommentoija Ote kommentista Lähetysaika
Tuulilasin pyyhkijät Fisher (lainaus)Viimeisen loppuun pitäisi lisätä 7) koska... 12.06.2004 20:55:14

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta