Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Chat Box

Sivun loppuun

squid [28.05.2004 16:54:23]

#

Elikkäs, tarvitsisin sivuilleni pienen chattays boxin.
Ei tarvitse hymiöitä (mutta saa olla)eikä mitään muutakaan ylimäärästä.
Olen netti sivuille tätä laittamassa ja tarvitsin saman tyylisen kuin täällä.www.crazýdudes.vze.com
Värit voisi olla semmoset että soveltuvat tänne http://koti.mbnet.fi/rinne

T.M. [28.05.2004 17:11:05]

#

Paljonko maksat?

Edit: Seuraavaksi varmaan aloitat uuden topikin jossa käsket toisia koodaamaan foorumin sinun sivuillesi?

Olga [28.05.2004 17:23:31]

#

T.M. kirjoitti:

Seuraavaksi varmaan aloitat uuden topikin jossa käsket toisia koodaamaan foorumin sinun sivuillesi?

Aika läheltä arvasit, tosin seuraava kirjoitettiin jo aikaisemmin: https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/5258-log-in-salana-username-ohjelma

TETRIS [28.05.2004 17:38:22]

#

BTW kattelin tota sun sivun sorsaa ja huomasin, että oot pöllässy Jonnewebin CSS filun... Sitä paitsi IRC on paljon parempi ja asenteempi kuin joku selaimessa pyörivä häsellys.

Grey [28.05.2004 18:49:39]

#

TETRIS kirjoitti:

Sitä paitsi IRC on paljon parempi ja asenteempi kuin joku selaimessa pyörivä häsellys.

IRC sucks (vaikka onkin suomalainen keksintö), IRL rulez!

-Grey-

Bill Keltanen [28.05.2004 19:01:13]

#

Grey kirjoitti:

IRC sucks (vaikka onkin suomalainen keksintö), IRL rulez!

Joojoo, ei mitään irccejä, irl tod rulettaa, ownaa ja mese

TETRIS [28.05.2004 21:29:55]

#

Tietysti IRL rulez, mutta kun chäteistä tässä puhuttiin :P ...ja mesen nyt on mese....

Graphic [31.05.2004 14:47:39]

#

mese on paras.

ja juu, kyllä chatille olis kaikkee käyttöö... esimerkiksi jotkut ei ossaa käyttää irkkiä tai muutakaan... valitettavasti.

Matti Kaijomaa [31.05.2004 14:59:01]

#

Mitä varten teet sivuja, Juusofin? Taidan olla tyhmä tai muuten vaan älyvapaa mut oon aina luullu et kotisivujen idea on se, että tekee itse. Vähä moon outo... Mitä iloo on repii jotai "tarttisin sivuilleni ton ja ton" - stylee? Sitäkö varte et pääset lesoomaa naapurille kuinka sul on nettisivut?

Ja muutenki chatin vääntämine ei oo iso homma. Koodi1 tallentaa lomakkeesta kirjotetun viestin tiedostoon, Koodi2 lukee sen sieltä. Ei pitäs olla ylitsepääsemätön juttu :/

makeuu [31.05.2004 15:38:52]

#

Matti Kaijomaa kirjoitti:

Mitä varten teet sivuja, Juusofin? Taidan olla tyhmä tai muuten vaan älyvapaa mut oon aina luullu et kotisivujen idea on se, että tekee itse. Vähä moon outo... Mitä iloo on repii jotai "tarttisin sivuilleni ton ja ton" - stylee? Sitäkö varte et pääset lesoomaa naapurille kuinka sul on nettisivut?

Ja muutenki chatin vääntämine ei oo iso homma. Koodi1 tallentaa lomakkeesta kirjotetun viestin tiedostoon, Koodi2 lukee sen sieltä. Ei pitäs olla ylitsepääsemätön juttu :/

Niin, on ne ennenkin itse tehty, ei täällä keskustelualueella saa hyvää tervetuliais meininkiä kyselemällä pöljiä heti!


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta