Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Vanhat piirretyt

Sivun loppuun

Gwaur [20.05.2004 14:29:15]

#

Mitä vanhoja televisiosta tulleita nykyään tulemattomia haluisitte uudestaan telkkariin? Mielestäni ennen piirretyt oli PAALJON parempia kuin nykyään, kuten Vili Vilperi, Hopeanuoli, Nikke Knakerton (miten se kirjotetaan? :p), Myrskylinnut (onneksi siitä tehdään elokuvaa nyt \o/), Reboot, Olipa kerran elämä ja lukemattomat muut.

Tyhmä kun nykyään ei enää edes yritetä tehdä yhtä legendaarisia piirrettyjä kuin ennen vaan kaikissa on tylsiä hahmoja ja tylsiä juonia ja tylsiä paikkoja. Ennen oli mielenkiintoisia ja monipuolisia hahmoja ja jännittävät juonet ja suuria paikkoja, ja ennen kaikkea erittäin siistit musiikit!

PS: http://cof.barbababa.net/viidio/hopeanuoli.avi :D

mikko [20.05.2004 14:30:25]

#

Maailman ympäri 80:ssä päivässä :)

Bill Keltanen [20.05.2004 14:35:49]

#

Nikke Knatterton on vähä kova :D yks semmonen leffa ku Some like it hot on myös hyvä.. Myrskylinnut joo...

Matti Kaijomaa [20.05.2004 14:37:06]

#

Kyllähän noita vanhempia piirrettyjä haluis. Mäkää niitä voinu kauheen kauaa kattoo ku alko tulee jotai prätkähiiriä... Sit nykyää kaikki on jotai tappakaa, voittakaa, pieskää, nöyryyttäkää, eikä niis oo mitää ideaa.

hunajavohveli [20.05.2004 16:12:50]

#

Kyllähän se niin on, että ei nykyään oikein osata enää kunnollisia piirrettyjä tehdä. Tulee vaan jotain animea, pokemonia, digimonia, Dragon Ball Z-mikälie?, joissa kaikki on ihan epäluonnolisen näkösiä, ja vaan räiskii joillain energiapalloilla. Hohhoh... aika tylsää ja sairasta. No, ei se minua enää suuremmin haittaa, kun olen jo ohittanut sen iän, jossa katselin vielä piirrettyjä.

Vanhat piirretyt olivat kyllä loistavia, ja niitä voin joskus jopa vilkaistakin, kun perheen pienimmät katsoo nauhoitettuja ohjelmia. Mutta jos nyt alkaisin luetella, niin tulisi kyllä aika hemmetin pitkä lista.
Edit: Yhdyn kyllä noihin edellä mainittuihin ohjelmiin. Samaten yhdyn tuohon näkemykseen prätkähiiristä.

tsuriga [20.05.2004 16:17:20]

#

Pokémon tai DBZ eivät ole mitään parhaita esimerkkejä animesta :D. DBZ on kyllä poikinut hyviä sarjoja sittemmin. Prätkähiiret oli kyllä kova, Lallijuusto et cetera. Bugs Bunnyt ja Roadrunnerit o kovia kans.

EDIT: UI Vili Vilperi \o/

rndprogy [20.05.2004 16:29:12]

#

Teenages muntant ninja turtles oli yli kymmenen vuotta sitten kova sana ja sitä tuli katottua.

teemun [20.05.2004 20:00:07]

#

Vanhat aku ankat.

Bill Keltanen [21.05.2004 11:12:45]

#

[OFFTOPIC]

rndprogy kirjoitti:

Teenages muntant ninja turtles oli yli kymmenen vuotta sitten kova sana ja sitä tuli katottua.

Muuten se on Teenage Mutant Ninja Turtles, pilkunviilausta :P[/OFFTOPIC] Hyviä ne kyllä oli joo ja myös prätkähiiret :D

Linkku [21.05.2004 11:23:50]

#

Prätkähiiret olivat parhaat. Ja sitten neloselta tuli joskus Oggy ja Torakat niin se oli myös ihan loistava.

Matti Kaijomaa [21.05.2004 15:07:57]

#

Kyllähän joku 6v. tai semmone voiki tykätä prätkähiiristä, mut jollekki 2v. kakrulle ois parempi näyttää piirrettyjä, joiden avulla se lapsi vois jotenki kehittyy. Esim Vili Vilperi oli hyvä ku siinä ne tyypit sopi aina ne vähäset riitansa, ja kaikki oli kaikkien kavereit. (tiiätte mitä meinaan) Nykyää esim. Pokémonissa joka jaksos nöyryytetään rakettiryhmää ja kaikki ottelijat vihaa toisiaan jne. Semmone antaa kieron maailmankuvan lapselle.

EDIT: korjasin virheen, ettei kukaa pääse winee ;)

hunajavohveli [21.05.2004 15:20:15]

#

Matti Kaijomaa kirjoitti:

Semmone antaa kieron maailmankuvan lapselle.

Samaa mieltä.
Pienestä asti lapselle kannattaisi näyttää vaikka muumeja. Niissä on sitä jotain... mutta onkos niitä vielä tullut TV:stä? Jaa'a, no meillä on onneksi joka ikinen jakso nauhalla. ;D

malkkis [21.05.2004 15:47:07]

#

oon kuule samaa mieltä ja kun mun pikkuveljet jotka oli jotain 2-4v sillon katto kauheesti kaikkii magian mestarii pokemonii ja nii pois päin on kauheita elvistelijöitä jotka vaan riehuu ja härnää. Itekkää en oo voinu kokonaan välttyy niiltä pinenä mut sit kyllä kun alko järkee tulla päähän (maailma potkii mua ja numeron 100 kengällä) kun katoin uutisii huomasin et bushille ois kandennu näyttää teletappeja. Et kyl jotkut yapaukset korjaantuu mut jotku ei

Grey [21.05.2004 15:56:40]

#

malkkis kirjoitti:

kun katoin uutisii huomasin et bushille ois kandennu näyttää teletappeja. Et kyl jotkut yapaukset korjaantuu mut jotku ei

Oletko aivan varma?
.
.
\/

joku jostain mistä lieneekään kirjoitti:

ENGLANTI. 38-vuotias Dave Thompson sai potkut Tiivi-Taavin roolista BBC:n tuottamassa lastensarjassa Teletapit. Syyksi ilmoitettiin Thompsonin näyttelytapa. Dave on vastannut avautumalla lehdistölle, että teletappila on kirjaimellisesti kirottu ja paha paikka: studion lähellä tehtiin vuonna 1945 ns. rituaalimurha. Mies kertoi edelleen, että paikan läpi kulkee "ley-linja", josta säteilee pahuutta.-

Teletappilan kirous on tehonnut ainakin Thompsoniin, joka on potkujensa jälkeen menettänyt tyttöystävänsä, saanut harvinaisen trooppisen sairauden ja menettänyt auto-onnettomuudessa kuulon toisesta korvastaan.

Joten varokaamme teletappeja, noita pahuuden ja pimeyden kieroimpia ruumiillistumia!

!LOL!

-Grey-

Jyri [21.05.2004 16:40:50]

#

Scooby Doo ROKKAA!!! Mul on ne kaikki nauhalla ja oon sentään 15..... :P Katon niitä jokapäivä!

Meitsi [21.05.2004 18:20:53]

#

Bill Keltanen kirjoitti:

Nikke Knatterton on vähä kova :D yks semmonen leffa ku Some like it hot on myös hyvä.. Myrskylinnut joo...

Joo me katottiin just tota Some Like it hot:ia koulussa. Loistava! ;)

Latska [22.05.2004 11:28:44]

#

Kyllähän niitä vanhoja piirrettyjä takas toivois. Kyllähän niitä on nauhallakin, mutta en jaksa ruveta niitä sieltä oikein ruotimaan. Ne pokemonit... juu. Kymmenvuotiaana katoin niitä ihan mielälläni, ja nyt mulla on älyttömän kiero luonne. Tahdon nolata kaikki muut ja nousta ylös muita hyväksi käyttäen :P

Matti Kaijomaa [22.05.2004 12:44:27]

#

Mä en kyl meinannu ihan tota et ku katot 10v. Pokémonii nii muutut sellaseks :D Meinasin sitä et pikkulapsen ei iha välttämättä pidä tietää et millanen h*lvetti tää maailma on. Parempi on näyttää sille sosiaalisii taitoi kehittävii ohjelmii, et se rupeis rakentaa omaa ajatusmaailmaansa ja ylipäätään elämää jonkin järkevän päälle, ei sen, et pitää nöyryttää toista ja hoitaa pois maisemista jne.

Blaze [22.05.2004 13:57:38]

#

http://www.megatokyo.com/index.php?strip_id=48

Niin, selityksiähän voi hakea mitä kummallisimmista paikoista, mutta ilman muuta Kaijomaa on oikeassa siinä, että tarjotaan lapsille kuitenkin mieluummin jotain oikeasti kehittävää, kuin kuin tätä Pokémon-hömppää.

Ja ettei nyt ihan luisuta pois alkuperäisestä aiheesta, niin toteanpa, että vanhat Warner Bros. -piirretyt on teh roks :)

ajv [22.05.2004 23:45:54]

#

Nikke Knattertton oli ihan huippu!! Mulla on kaikki Knatterttonit (14 kpl ~500Mt) koneella tallessa. Onkohan niitä laillista jakaa... Voisin upata ne nettiin, jos jotakin kiinnostaa

sooda [23.05.2004 20:35:45]

#

Useimmat mainituista ei kyllä ole piirrettyjä :D Myrskylinnut on sikahyvä, ja se wanha ihan kunnolla näytelty batman(se samaan lepakkoaikaan samalla lepakkokanavalla... :P) saisi tulla joskus :D

Bill Keltanen [24.05.2004 08:53:55]

#

Joo tosiaan!! :D:D:D:D pätmänin katoin aina ku se tuli ja spider-man

InvalidCo [25.05.2004 19:09:36]

#

Nykyajan piirretyt on ihan kehnoja. Olen Warner Brossin ja Pink Pantherin kannalla, nykyaikana kun kaikki on sellasta räiski-tapa-voita-alista-ole paras-iske-lyö-potki-haiiija!
Pokémon-sarjat...nehän on pelkkää krääsätuotetta! Pokémonhan oli aiemmin (tai on vieläkin) hyvä peli. Ideahan oli alunperin ötökökänkeruu-peli. Ja nyt se on kehittynyt voittamiseksi, alistamiseksi, ja tyhmäksi piirretyksi!
Jos maailma on menossa tähän suuntaan kannattaa näyttää jälkikasvulle muumeja ja Warner Brossia sekä Pink Pantheria...

PS. Teini-ikäiset mutantti-ninjakilpikonnat H-A-I-S-E-E!

PSS. Ja pahalle!

thefox [26.05.2004 01:35:39]

#

tsuriga: se on Lalli Leipäjuusto. Ja kaikkihan muistavat tietysti Rasvanahan? ;-)

ajv, ei tietenkään ole laillista mutta jaa silti ;-)

Gwaur, Onko Olipa kerran elämää muka näytetty joskus televisiossakin? Meillä oli joskus penskana tapana ostaa niitä videoita.

Itse en kyllä muista mitään ylitse-kaiken -piirrettyä. Hopeanuoli on kyllä taattua kamaa, mutta sitä ei televisiossa ole näytetty.

Cornix [26.05.2004 10:13:55]

#

fawkz, kyllä Olipa kerran elämä on tullu televisiosta muistaakseni ylen kanavilta.

Juu ja Nikke Knattertonit on hyviä.. pitäski jostaki hankkia niitä itelle ku löytäs :/

Edit: .. niin ja ne Warner Brosin piirretyt on hyviä kans(Roadrunnerit yms.)

Edit2: Ja Antille tiedoksi että jos ei ole kirjautunut sisälle ja kirjoittaa kaksi viestiä peräkkäin ne tulevat eri viesteinä eikä muokkauksena.. Siis jos tuosta lomakkeesta lähettää missä annetaan käyttäjätunnus, passu ja viesti.. Nykyisinhän tuon pitäisi toimia niin että on pakko muokata edellistä viestiänsä jos ei ole muita viestejä tullut väliin.

k00d3r [02.07.2004 22:22:58]

#

tuleeks paavo pesusienee enää...
no, jos ei tuu nii se olis mun ykkös vaihtoehto

kenkku [02.07.2004 22:25:24]

#

k00d3r kirjoitti:

tuleeks paavo pesusienee enää...
no, jos ei tuu nii se olis mun ykkös vaihtoehto

Paavo Pesusieni taitaa neloselta tulla viikonloppuna.

Vili Vilperi oli kyllä paras kaikista.. Sitä tapitin pienempänä joka kerta kun tuli =)

hunajavohveli [02.07.2004 23:38:34]

#

lainaus:

Teini-ikäiset mutantti-ninjakilpikonnat H-A-I-S-E-E!

Yhdyn tuohon 200 prosenttisesti. Voikohan mitään turhempaa olla...

Heikki [03.07.2004 01:57:50]

#

Prätkähiiret on aika legenda, sitä tuli katsottua...

Lucky Lukeakaan ei taida enään tulla...

Gwaur [03.07.2004 16:40:36]

#

fawkz kirjoitti:

Gwaur, Onko Olipa kerran elämää muka näytetty joskus televisiossakin? Meillä oli joskus penskana tapana ostaa niitä videoita.

Jos se oli se sarja missä kerrottiin kaikkea että kuinka ihmisen keho toimii niin kyllä. Kouvolassa sitä tuli ainakin pari vuotta telkkarista joka viikko =)

hunajavohveli [03.07.2004 17:40:10]

#

Kyllä teeveestä on tullut ainakin kolme Olipa Kerran -sarjaa. Niitä on kai kuusi kaiken kaikkiaan.

Blaze [03.07.2004 18:39:44]

#

hunajavohveli kirjoitti:

Kyllä teeveestä on tullut ainakin kolme Olipa Kerran -sarjaa. Niitä on kai kuusi kaiken kaikkiaan.

Minä en muista, kuin tuon olipa kerran ihminen ja olipa kerran Amerikka, mitäs muita niitä on?

ezuli [03.07.2004 18:44:21]

#

Niitä oli vielä ainakin Avaruus, Historia ja Keksinnöt.

JoreSoft [03.07.2004 19:43:12]

#

Wanhoja Disney:n piirrettyjä ei mitkäät pokemonit voita!
Eli olen siveltimen ja tussin kannalla kun puhutaan oikeista "piirretyistä"-elokuvista...Kuten esim. Lumikki ja 7 kääpiötä, Aku-Ankat, Mikki-Hiiret yms..

Juhisl [03.07.2004 19:47:45]

#

Tossa JoreSoft o oikees, kyl se oikee piirretty elokuva syntyy tussi kädessä.

jonez [04.07.2004 16:07:13]

#

Turtlesit ei sentään tapellut sen takia että ne tulisivat pokemon mestareiksi, prätkähiiret oli kans siisti kun niillä oli ne viheltämällä tulevat mopot ja kaikki. Muistaakos kukan Kössi kengurua, siinä oli se anselmi avaruus apinakin. Se on paras se.

EDIT: Eikä turtlesit antanut joidenkin omituisten otusten tapella puolestaan.

hunajavohveli [04.07.2004 16:19:12]

#

ezuli kirjoitti:

Niitä oli vielä ainakin Avaruus, Historia ja Keksinnöt.

Oisko ollu joku Löytöretket vielä yksi?

BlueByte [05.07.2004 13:15:46]

#

hunajavohveli kirjoitti:

ezuli kirjoitti:

Niitä oli vielä ainakin Avaruus, Historia ja Keksinnöt.

Oisko ollu joku Löytöretket vielä yksi?

joo

tsuriga [05.07.2004 13:48:45]

#

Ui hitto typosin Lalli Leipäjuuston. Katoin tos su He-Man ja Teini-ikäiset Mutantti Ninja Kilpikonnat ja jollei asiaan vaikuttanut se, että olin valveilla läpi yön niin olivatpas ne huonoja. En taida kuulua enää kohderyhmään :)

jonez [06.07.2004 04:28:12]

#

Ne uudet turtlesit on plääh.

tsuriga [06.07.2004 16:29:01]

#

Uijui, Vili Vilperiä toiveuusintoina alkaen tänään 16:55.

leapnolte [08.07.2004 15:08:52]

#

Oon samaa mieltä et nykyään kaikki animaatio-ohjelmat on iha perseestä. Ite tykkäsin pienenä Sandokanista(tai mikälie ollu) ja sit prätkähiiristä. Nii ja muskettikoirat rokkas kans ja kaikki muu tämmönen mis oli jotai "mieltä"...

Latska [08.07.2004 22:04:03]

#

Minun mielestä pikkulasten tulisi tehdä kuten minä:

*Käyttää ekat neljä vuotta lukemisen opetteluun
*Siirtyä katsomaan jotain aivoja kehittävää & opettavaa
*Harjoittaa matemaaattisia taitoja koulun alkuun asti
*Jatkaa harjoittelua koulussa
*Hankkia kavereita
*Välttää kaiken räiski-tapa-pieksä-lähetä tajuttomana kuuhun -moskan katsomista (tässä tein poikkeuksen, joka vahvistaa säännön)
*Sivistää itseään
*Koittaa säästää
*Katsoa komedioita
*Alkaa koodata

Itseni kohdalta tulevaisuus:
*Yrittää tienata paljon
*Saada vuokrattua laillisesti aikuisviihdettä
*Saada jälkikasvua
*Salata jälkikasvulta aikuisviihde

JNE...


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta