Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: TET

Sivun loppuun

hunajavohveli [18.05.2004 11:57:58]

#

Olettekos ketkään olleet TET:ssä (työelämään tutustumisessa), ja jos olette, niin missä olette olleet ja mitä olette saaneet tehdä? Itse olen Alavudella yhdessä Suomen kolmesta erityisammattikoulusta. Eilen olin keittiöpuolella kuorimassa vihanneksia, ja tällä hetkellä opiskelijoilla on meneillään tietotekniikan tunti ja pääsin itsekin mukaan. Ja kun vapaat kädet sain nettiin, ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, mille sivulle menisin ja keksin samalla tehdä tästä pienen kyselyn.

leftover [18.05.2004 12:29:18]

#

1994 Helsingin yliopiston fysiikan laitoksella. Leikin röntgendifraktorilla, koodasin yhden nörtin kanssa sotapeliä logolla, asentelin verkkopiuhoja ja taukoilin yliopiston kahviossa :D

Kiitos silloiselle fysiikan opettajalleni, kevyeen luokan paras TET-paikka :)

hunajavohveli [18.05.2004 14:28:28]

#

Varmaan tosi mielenkiintoinen paikka tuo fysiikan laitos. Fysiikka kiehtoo minua matikan jälkeen toiseksi eniten. Nyt ne katsovat täällä koululla ihmeissään, kun väännän Linkku3D:tä QB:llä. :D Onneksi koodi oli täällä putkassa, niin pystyin lataamaan sen.

makeuu [18.05.2004 14:39:18]

#

Eipä ole vielä tullut oltua, mutta eiköhän johonki polarille pääse säätää koneita ;) se on tossa lähellä! niin.. sitten kun pääsen TETtiin

Jyri [18.05.2004 15:38:27]

#

Joo. Mä oon nyt tällähetkellä tetisää Valintatalossa (kellokoski). Siellä saa laitella kamoja hyllyihin ja tarkistaa niitten paikkoja... Ihan kivaa.

teemun [18.05.2004 15:43:18]

#

Kyllä, olen ollut Pc Superstoressa.
oli ihan mukava paikka.

Gwaur [18.05.2004 15:46:46]

#

Joo meidän koulussa on semmoset TET-politiikat että joka vuosi on TETiä. Seiskalla on siivoamista, kasilla ollaan keittiössä ja ysillä mennään jonnekin töihin. Vielä on ysin tetti käymättä.

Krisu [18.05.2004 16:36:52]

#

Minä olin TET:ssä koodaajana kesätyöpaikalla... Oli homma kyllä aivan mielenkiintoista.

jv_windy [18.05.2004 16:42:26]

#

8. luokalla koulun ruokalassa. Perunankuorintaa ja järjestelytehtäviä.
9. luokalla Turun kaupungin tietotekniikkaosastolla. Enimmäkseen tutustuin osaston eri ryhmiin ja heidän töihinsä. Työtahdista en sano muuta kuin, että kuulemma entinen osastopäällikkö oli sanonut jotenkin näin: "Vaikka työntekijä ei näyttäisi tekevän mitään, hänen päässään voi kuitenkin käydä mittavaa aivotyötä." Kun olin erään VB6-ohjelmoijan luona, hän samalla korjasi joitakin bugeja eräästä ohjelmistosta. Minä seurasin sitä ja keksin ehdottaa korjaustavan erääseen bugiin ennen häntä :) Tietokonelehtiä tuli luettua paljon tauoilla, joita oli ihan tarpeeksi :)

Ammattikoulussa onkin sitten ollut työssäoppimisjakso-niminen työjakso, joka ei olekaan enää yläasteen TET-jakso.

rndprogy [18.05.2004 16:52:24]

#

Tietokoneiden kanssa en ole päässyt tekemään niillä kahdella TET-jaksolla jotka olivat 8. ja 9. luokalla :( . Kasilla olin Raision kukkatalossa. Ja sitten jossain S-marketissa xP . Ja nyt on amiksen viimeinen vuosi ja olen ollut työharjottelemassa telakalla maaliskuun 1. päivästä alkaen.

Tempfile [18.05.2004 18:00:12]

#

Kasiluokalla olin TETissä Finnish Net Solutionsilla ( http://www.fns.fi ) nettisivuja tekemässä, samalla keksin muuten tuon Page Express -tuotenimen. 9-luokan syksyllä päädyin samaiseen hommaan Aluetutkimussäätiöön, ja nyt ysin toisella TET-viikolla olen vanhalla ala-asteellani. Tekee ihan pahaa nähdä, miten huonosti asiat ovat siellä ainoan vakituisen miesopettajan jäätyä eläkkeelle.

Juuso [19.05.2004 22:48:39]

#

Itse olin aikoinani TETissä Suomalaisessa kirjakaupassa 8. luokalla , ysillä olin pyöräkaupassa ja sitten naapurin puutarhalla.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta