No nyt tein sitten sen vieraskirjan tän putkan oppaan mukaan ja se toimiikin ihan hyvin paitsi että viesti jatkuu loputtomiin vaihtamatta riviä eli tulee vähä kömpelö viekku kun täääytyy selaa sivulle päin. Ite en keksiny miten sen sais vahtaa riviä vaikka 20:nen sanan jälkeen eli mitenhän se kävis päinsä?
Selain kyllä vaihtaa riviä, paitsi jos olet kirjoittanut tekstin ilman ainuttakaan välilyöntiä. Tällöin katkaisu onnistuu esim. php:n wordwrap-funktiolla.
Selain ei vaihda (ainakaan mulla) rivejä vaikka en ole kirjoittanut kaikkea putkeen! tosta wordwrap-funktiosta sen verran et mihin se pitää laittaa et se pätee ihan kaikkiin viesteihin ja vielä oikeassa kohtaa?
Noh.... Kyllähän ny joku G.U.R.U
Siis siin piti lukee:
Noh.... Kyllähän ny joku G.U.R.U tohon vastauksen tietää....
Halooo?? Muokkaus on keksitty!
NO halooooo..... En mä semmosii osaa mitä sit ikinä ees tarkotat! Ja oon antanu vahingos virheellistä tietooo.... Kyl se ne rivit vaihtaa jos ei kirjota putkee eli mitää ongelmaa ei oikeesti ees oo olemas.. sori
Tietoa tuosta funktiosta: https://www.ohjelmointiputka.net/hak/?kieli=PHP&nimi=wordwrap
Kiitti... no nyt löyty apu asiaan missä i ongelmaa ollut mut kiitti silti.. ihan kiva funktio vieraskirjaankin!
Noh kyllä se viekku muuten toimii mut nälkä kasvaa syödessä (siteeraten fossiilin omaista äikän opee). Eli päätin tehdä viekkuuni vastaus palkin ja se onnistuikin melkein. Eli tein muutuja $vastaus ja sitten itelleni lomakkeen joka lähettää ton vastauksen, mutta kun lähetän sillä lomakkeella vastauksen niin se sama vastaus (tietenki kun muuttuja on sama) tulostuu jokaiseen viestiin. Mitenhän jokaiseen viestiin sais eri vastauksen?
Auttaisi hieman jos kertoisit mistä olet sen vieraskirjan koodin ottanut, tai laittaisit sen johonkin näkyville.
No apua tulee:
Vieraskirjan koodin oon ottanu täälätä ohjelmoitiputkasta
https://www.ohjelmointiputka.net/oppaat/opas.
Jyi kirjoitti:
NO halooooo..... En mä semmosii osaa mitä sit ikinä ees tarkotat! Ja oon antanu vahingos virheellistä tietooo.... Kyl se ne rivit vaihtaa jos ei kirjota putkee eli mitää ongelmaa ei oikeesti ees oo olemas.. sori
Muokata tekstiä voit tuolta napista jossa lukee muokka eli katsot eka vaikka oman nimesi tosta alimmasta tekstistä ja sitten menet sitä harmaata viivaa oikealle ja siellä lukee muokkaa noin helppoa se on ...
Whau.... No nyt on totaki viisaampi ja paljo parempi ihmine :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.