on toi graafinen puoli on mulla paljon vahvempi mut pitäis saada aikaan portaali tyylinen sivusto. eli keskellä olis uutiset joita olis helppo lisätä. sit vasemmalle tulis ##### josta aukeais keskelle sit se asia. pitää nyt vähän olla salamyhkäinen koko asian suhteen mut mitenhän tuollaisen sais parhaiten toteutettua.
onko tuohon php nukeen helppo vääntää omat grafiikat ja
sopiiko se yleinsäkin tuohon juttuun?
kiitti!
PHP Nukea juuri kokeilin itsekkin.... täysi p*ska se oli.... Post nuke on kuulemma parempi, mutta minä ainakin suosin itse tehtyjä enemmän. Tuohon tarkoitukseen se varmaankin olisi hyvä, mutta PALJON kätevämmän ja paremman saat kun itse opettelet.... PHP:tä vaan sitten opettelemaan... jos ei PHP oikein luista niin käytä vaikka cutenewsiä ja sitä putkasta löytyvää dynaamista sivu systeemiä.... niillä pääset alkuun.
Palkkaat jonkun pätevän asp.net koodaajan, niin kuin minä :-)
toi poikien PHP pitäs jo unohtaa :-)
ASP:tä en ainakaan minä tue :P ...opettelet PHP:tä itse... tulee paljon halvemmaksi :D
Mitäs vikaa PHP:ssä sitten on?
Sopii varmasti tarpeisiisi hyvin.
Sopiihan PHP:kin. Mutta joo kyllähän portaalin tekee millä tahansa kielellä, eihän se ole ongelmana.
Jotenkin tuntuu että ez koittaa nyt vaan itselleen saada hommia ;-)
Jahas, täällä näyttää olevan joku asp fanaatikko :) asp on liian monimutkainen, ja eiköhän hienot sivut saa aikaiseksi ihan html/css/php/java (noita kun pistää samaan niin saa vaikka mitä aikaan) ja sitäpaitsi php on suhteellisen helppoa (itse kuukauden verran opetellut), ja asp on todellakin kaupallinen "tuote" kun taas php on täysin ilmainen.
Toi ASP on jämäkieli, mulla oli ennen formatointia ohjelma, jolla pääsi ohittamaan napin painalluksella ASP:llä tehdyn salasanasuojauksen. Eli sellasia reikäisiä jämäkieliä en tue, PHP:hen voi sentään luottaa. Opettele se PHP, enkä usko että olen ainut tällä kannalla putkassa :)
Olen samaa mieltä, että ASP on todella vaikeaa. Kun aloittelin PHP:tä ymmärsin sentään edes jotain siitä, mutta kun ASP on tullut hieman tarkasteltua olen todennut, että sehän on älyttömän vaikeaa. ASP haiskahtaa vielä todella pahasti wintoosalle :P ja eikös se ole jollakin tavalla maksullinen. Kaikin puolin suosin enemmän PHP:tä.
Itse osaan vain perusteet php:stä ja olen sitä mieltä että
se on melko helppo kieli.
Php on käsittääkseni muuten helppoa oppia jos osaan ennestään c:tä tai toisin päin.
Muiden ohjelmointikielien opiskelu on yleensäkin helppoa jos osaa jotain ohjelmointikieltä ja kyseessä ei ole aivan eri paradigmojen kielet.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.