Miten saisin hiiren klikkaamaan automaattisesti tiettyä pistettä vaikka 3 sekunnin välein?
niin että itse ei tarvitse klikata mitään.
(vb)
Mitä siinä pisteessä on mitä pitää klikata?
Jos tarvitsee klikata vaikka Command buttonia 3 sekunnin välein laittaa Timerin Ajastuksen hoitamaan ja laittaa vaan 'Command1_Click'
Private Sub Form_Load() Timer1.Enabled = True Timer1.Interval = 3000 End Sub Private Sub Timer1_Timer() Command1_Click End Sub Private Sub Command1_Click() MsgBox "Moikka" End Sub
Edit: Miks toi Värjäys ei toimi!
Pitäisi saada kilkkaamaan selamimessa jotain nappulaa.
Etpä pysty vb:llä mekeimpä mitenkään katsomaan onko selaimessa painettu nappulaa. Ainakaan Vb:n perusfunktioilla. Valitan.
En sitä tarkoitakaan vaan sitä että hiiri klikkaa jotain tiettyä kohtaa näytössä eli ie selaimessa.
tuukka_91 tarkoittaa varmaankin sitä, että kuinka hän saa komennettua koodilla hiiren johonkin tiettyyn paikkaan ja sitten matkimaan koodilla samaa kuin käyttäjä painaisi hiiren nappia.
Tyyliin:
every 3sec { mouseX = 243; mouseY = 150; press mouse1; }
Onko toi vb:tä muka?
Gaxx ei sanonut, että tuo olisi vb:tä. Kuten huomaat siinä lukee "Tyyliin:" Se ei välttämättä meinaa, että se olis vb:tä.
No mutta tarviin vb lle
Siis tarvitsen justiinsa saman laisen kuin gaxx näytti mutta vb:lle.
ie selaimeen en ole itekkään ratkaissut sitä, mut tein ohjelman jossa oli itessään se selain ja se klikkaili sitä... tein näet itelleni auotominerin...
Katos kun mina tarvitsisi runescape peliin auto mainerin niin voisitko antaa minulle sen?
jesh arvasin et se oli runeen, koitan ettii sen ohjelman tai sen lähdekoodin vanhemmastakoneestani, millä minä tein sen
tuukka_91 kirjoitti:
Onko toi vb:tä muka?
Tota toi ei oo mitään kieltä(ainakaan tietääkseni). Tossa on toi sana TYYLIIN eli toi "koodi" on vaan havainnollistamassa ideaa.
Edit: Kappas Latska90 mainitsikin jo tuosta "tyyliin"...
No löytyykö sitä feel free?
https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/
Tuosta vinkistä löytyy ainakin miten hiiren cursori asetetaan (x,y).
Parilla API-funktiolla homma hoituisi, mutta...
tuukka_91 kirjoitti:
Katos kun mina tarvitsisi runescape peliin auto mainerin niin voisitko antaa minulle sen?
Tämä ei tietääkseni pelien sääntöjen mukaan ole sallittua, ja jopa pelaajien tunnuksia on kuulemma poistettu moisen takia.
niiiin muunmuas mun hahmo meni sen sileän tien...
No mutta mu ei haitta vaikka menis feel free voitko lähettää sen mun s-posti osoiteeseen puolivali@luukku.com
juuh, mikäli löydän sen lähdekoodin (kyl mä siit jottaen muistan) tai sen ohjelman ite
Hei hei hei... ei saa huijata!!! Miettikää nyt vähän miltä niistä rehellisesti pelaavista tuntuu. Ja jos kysytään mun mielipidettäni nettipelihuijareista niin ne on sanoinkuvailemattoman TYPERIÄ!
Mutta mää haluun huijata niin ja feel free löytyykö sitä ohjelmaa?
Feel Free voitkos mullekkin lähettää sen ohjelman?
Huijaaminen on typerää ja niin ovat näköjään pelaajatkin, koska tuolla tavalla huijaavat. Hyi teitä! :)
CHEAT ALERT!!
Rune on tylsä peli ja automainaajat on noloja.
Meitsi kirjoitti:
Rune on tylsä peli ja automainaajat on noloja.
Nimenomaan! Rune on iso paha huono peli!
Juuri näitä vartenhan nämä forumit ovatkin, tuukka. Kuten myös pelikin: "You must not attempt to use other programs in conjunction with the Multiplayer Games or RuneScape to give yourself an unfair advantage. You may not use any bots or macros to control your character for you." <-- RuneScapen sivuilta. Oisin voinu tehdä Javalla, mutten tiedä miten kaapata käyttäjänimesi/salasanasi (kuuluu autominerin tärkeimpiin ominaisuuksiin) formista ja toiseksi en pikaisella etsinnällä löytänyt download-nappia.
käyttäköön ken tarvitsee, omantunnon mukaan...
10,10 tietty se piste mihin asetetaa...
Private Declare Function SetCursorPos Lib "user32" (ByVal x As Long, ByVal y As Long) As Long Private Declare Sub mouse_event Lib "user32" (ByVal dwFlags As Long, ByVal dx As Long, ByVal dy As Long, ByVal cButtons As Long, ByVal dwExtraInfo As Long) Const MOUSEEVENTF_LEFTDOWN = &H2 Const MOUSEEVENTF_LEFTUP = &H4 Private Sub Form_Load() SetCursorPos 10, 10 mouse_event MOUSEEVENTF_LEFTDOWN Or MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0&, 0&, button, dwno DoEvents End Sub
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.