Toi ei nyt oo kyll ihan sopiva otsikko, mutta en keksinyt parempaa..
Miten voi/voiko tehdä sellasen ohjelman, joka käynnistyy itsestään tiettynä kellon aikana...?
jos joku tietää miten se tehdään niin voisiko antaa vähän neuvoa???
Ei mielestäni voi. Sen sijaan voit tehdä ohjelman, joka käynnistää toisen ohjelman tiettynä ajankohtana.
Mutta tuon ohjelman olisi oltava käynnissä koko ajan. Tosin saahan sen niin, että se käynnistyy aina kun Windows käynnistyy. Ja saa niinkin ettei se näy ruudun alareunassa.
Miten saan sen käynnistymään silloin kun windows käynnistyy ??? :-)
Pistät sen vaikka käynnistys-valikkoon tai muokkaat rekisteriä.
P.S Yksikin kysymysmerkki riittää :)
Edit: Typo
millä koodilla saan timeriin sellasen että kun on kulunut 10 sekkaa niin tietokone sammuu???
Millä koodilla teen sillee et se tuhoo mun koneen!?!??!?!
</sarkasmi>
Pistä intervalliksi 10000. Se on 10 sekuntia. Tuosta tietokoneen sammuttamisesta voit etsiä putkan hausta. Pitäisi löytyä.
Eli timerin interval on aina millisekunteina. Muista se.
Zero88 kirjoitti:
ohjelman, joka käynnistyy itsestään tiettynä kellon aikana...?
Laita windowsin ajoitettuihin tehtäviin niin saat valita koska käynnistyy, mutta ei ohjelmasta päin.
hunajavohveli kirjoitti:
Pistä intervalliksi 10000. Se on 10 sekuntia. Tuosta tietokoneen sammuttamisesta voit etsiä putkan hausta. Pitäisi löytyä.
Eipä löydy muuta kuin nimellä shutdown...
kokeilin kaikkia linkkejä, mutta ei toimi mikään niissä annetuista komennoista..
mikä mahtaa olla vialla?
mulla on VB6 ja winME.
Jos en nyt aivan väärässä ole niin toi putkan vinkki toimii ainoastaan win2000/NT/XP:ssä
niin se siinä voi olla vikana... Onko jotain muuta vinkkiä?
Mä otin mallia koodivinkeissä olevasta pilailuohjelmasta jossa oli koneen sammutus ja kyllä ainaki sammuttaa mun 98se:n ihan moitteetta.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.