Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Sisällöntuottajia kaivataan...

Sivun loppuun

AwwRiiite [21.04.2004 13:17:29]

#

Moi,

Olisko kellään kiinnostusta tehdä sivustolle www.luuppi.com artikkelia? Aiheet koskevat periaatteessa kaikkea tietokoneisiin liittyvää, ei kuitenkaan mitään kauhean teknistä tyyliin: "Miten vaihdat emolevyn potikat" tms. Siis perusartikkelia (modauksia, vertailuja, arvosteluja) esim. kaiuttimista, tietokoneista, kameroista jne.

Käykää tuolla Luuppi.comissa ja katsokaa esimerkkiartikkeli (Logitechin kajarit). Jos on kiinnostusta tehdä uusi, tehkää suurinpiirtein sen mukaan, mutta jos löytyy joku hieman vanhempi juttu, jonka voisitte tuonne "lahjoittaa", ottakaa yhteyttä osoitteeseen info@luuppi.com

Meitsi [21.04.2004 19:47:52]

#

Käväsin katsomassa sivua ja hyvältä näyttää! Oletko tehnyt sivun itse vai onko taustalla oikein isokin tiimi?

AwwRiiite [22.04.2004 00:37:18]

#

Ei kun ihan itse väsäsin, harrastuksena kun koulukin taukosi vähäksi aikaa... Täällä sentään ei koko ajan haukuta, kun laitoin saman viestin mureakuhaan, tuli sieltä heti kielteistä palautetta... Kyllä mun mielestä kaikilla on oikeus omaan nettisivustoon etenkin suomessa, joten turha alkaa heti arvostelemaan tyyliin "Ei enää näitä sivuja, miten aiot erottua joukosta, häh?".

Tarkoitus ei ole erottua joukosta, tarkoitus on tehdä jotain, mistä pitää. Eikö tämä ole ihan oikea periaate, itseni mielestä ainakin.

Meitsi, jos kiinnostaa, ota tuonne info@luuppi.comiin yhteyttä, niin katsotaan, jos saadaan sulle jotain hommaa... =)

P.S. Kaikki artikkelit ovat tervetulleita, ilmoitan kyllä, jos jokin artikkeli ei kelpaa tms...

Meitsi [22.04.2004 16:25:11]

#

En mä varmaan mitään kovin erikoisia juttuja osaa kirjoittaa, mutta mietin kumminkin, jos jotakin keksisin. Jos mulla tulee jotakin mieleen niin mä voi vaikka meilaa siitä sitten.

AwwRiiite [22.04.2004 22:00:56]

#

Juu ja KAIKKI aiheeseen liittyvä "sisältö" on AINA tervetullutta tonne sivuille... =)

mika [23.04.2004 07:08:25]

#

Ainakin hienoja taustakuvia tuolla on :D

NiLon [23.04.2004 09:43:13]

#

Itsekkä ole koskaan ollut hyvä kirjotushommissa mutta jonkinlaista tietoa kuitenkin löytyy :/

Kannattaisi tiedostoihin laittaa pieni kuvaus ohjelmasta.

sooda [23.04.2004 10:17:45]

#

Kaiutinartikkelin lopussa on typo:

luuppi.com kirjoitti:

... pöytäkoristetta tipahtamaan lattialle huonoin seurauksia :)

eikös se ole huonoin seurauksin :), pisti vaan silmään...
tosta kyllä sain sellaisen vaikutelman että heti kun saan tarpeeksi ylimääräistä rahnaa niin eikun kauppaan :P

Meitsi [23.04.2004 15:08:46]

#

Tonne voisi laittaa semmoisen 'arvostele tämä artikkeli' jutun jossa olisi drop-down-menu:ssa numerot 1-5 ja nappi: arvostele niin sitten siinä näkyisi arvosteluiden keskiarvo siellä artikkelin valintasivulla aina artikkelin kohdalla.

AwwRiiite [24.04.2004 02:29:50]

#

No juu, sen verran hyvät kaíuttimet on ollut että kaupppaan vaan ostamaan... Bassoa lähtee hurjasti... Siis jos joku jaksoi lukea artikkelin läpi asti =)

Toi arvostelu otetaan ehdottomasti huomioon (mutta valitettavasti mulla ei oo sivuilla sql-tietokantaa, johon tiedot tallentais, joten enpä usko että tulee ihan heti tapahtumaan :) ), mutta tuo ohjelmat-osion kuvaukset voisi toteuttaa parin viikon sisään =) Ei oo mikään paha homma, kiitoksia vain ideasta...

Meitsi [24.04.2004 09:24:47]

#

AwwRiiite kirjoitti:

Siis jos joku jaksoi lukea artikkelin läpi asti =)

Mä ainakin. Muuten oli hyvä mutta tekstin väri voisi olla musta. Harmaa on hieman vaikea lukea.

Meitsi [24.04.2004 09:37:32]

#

Toi taustakuvaosio ei oikeen sovi tyyliin. MIkä toi webmaili muuten on ja kenen käytettävissä se on?
EDIT: JA sitte tonne sivuille voisi laittaa tweakkaus-osion ja heti sen alkuun "omalla vastuulla" varoituksen. Sitten sinne voisi kerätä rekisteripolkuja joista löytyy twiikkailtavaa ja sitte kaikkia ohjelmia ja ohjeita. Ainakin powerstrip pitää olla ladattavissa. Ja sitte myös tiedostot-osioon ad-avare ja spybot.
EDIT:EDIT:Ja tota linkkipaneelia vasemmassa yläkulmassa voisi hieman "tuoda esille". Voisi laittaa vaikka hieman tummemman taustavärin sen kohdalle tai jotakin.

AwwRiiite [24.04.2004 13:13:08]

#

Artikkelien tekstin värin muutin tummemmaksi... Ja sen typon korjasin...

Joo eihän noi ihan "tyyliin" sovi, mutta toi oli varmaan yksi niistä ensimmäisistä asioista, jonka sivuille laitoin, niin olkoon nyt siellä... Ei se varmaan kenenkään silmille tuolta heti hyppää =)

Noi tweak-jutut menee ehkä hieman liian "tekniselle" puolelle, sivustosta olisi tarkoitus tehdä selkeä aivan kenelle tahansa, ei siis esim. juttuja tyyliin "miten vaihdat emon potikat". Joo noita ohjelmia voisin tässä muutaman viikon sisään lisäillä, taidanpa tehdä tuon ohjelmat-sivun kokonaan uusiksi...

Linkkipaneeli, eikös se tuolta ihan hyvin näy, selkeästi rajattu alue, joka kuitenkin sopii tyyliin ihan mukavasti =)

Ja webmail on tosiaan ihan omaan käyttööni (tällä hetkellä), mutta uusia email-laatikoita olisi tarkoitus jossain vaiheessa hankkia. Tai toisaalta, voisihan tuon avulla ohjata noita webmailiin kirjautumisia, siis esim. tyyliin "jos käyttäjänimi = meitsi, ota annettu salasana ja käyttäjätunnus ja kirjaudu jippiin sähköpostiin."

AwwRiiite [24.04.2004 15:07:20]

#

Muuten, IRCnetistä löytyy kanava #luuppi.com, jonne voi tulla ehdotuksiaan ja ideoitaan jakelemaan... Itse käytän nickiä AwwRiiite, jos jotakuta kiinnostaa =)

Meitsi [24.04.2004 16:50:00]

#

Voisi olla hyödyllinen jos laittaisi sivun ylä tai alareunaan googlen hakuboksin.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta