Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kuinkas aprillipäivä sujui?

Sivun loppuun

Gaxx [01.04.2004 22:21:53]

#

Eli olisi kiva kuulla mitä aprillipiloja teille syötettiin(tai yritettiin syöttää) tänävuonna(jos nyt joku tohtii tunnustaa:) ). Itselleni ei(kumma kyllä) syötetty yhtään paitsi net.nytin EU direktiivi pila. Menin ihan täysistä, kun en ees muistanu, että tänään on aprillipäivä.

Olga [01.04.2004 22:46:16]

#

Kalevassa oli juttu ku tässä pitäis vissiin tänä vuonna (vai ens vuonnakoseoli) juhlia Oulun 400-vuotisjuhlia ja sitte ne oli kuulemma löytäny jonku asiakirjan, jonka mukaan Oulu perustettiinki vasta 1611 tai jotai. Se oli kyl tosi vakuuttava juttu ku oli ensin se pikkuartikkeli etusivulla ja sit sellanen isompi siellä eteempänä. Hetken luin sitä ihan tohkeissani, ennenku muistin että hemmetti, tänäänhän on aprillipäivä :) Jukra että ne jaksaa nähdä vaivaa.

sooda [02.04.2004 11:37:55]

#

Mua raukkaa ei aprillattu ollenkaan...

T.M. [02.04.2004 11:45:26]

#

En edes huomannut että oli aprillipäivä :P

Noi makeuun pilat kuulostaa jossain Aku Ankassa tapahtuneilta jutuilta...

hunajavohveli [02.04.2004 14:31:53]

#

En ikinä edes jaksa kiinnittää huomiota mihinkään aprillipäivään. Jooh... eipä huijattu, enkä kyllä itekään ruvennu huijamaan.

remontti-reiska [02.04.2004 14:44:47]

#

No koulun rehtori yritti aprillata koko koulua. Se pyysi, että oppilaat ja opettajat kuulostelisivat seiniä rikkinäsen putken takia, koska koulussa oli vesiputki rikkija sitten pitäisi ne kirjata ylös paperille opettajan kanssa ja lähettää pari oppilasta viemään ne talonmiehelle. Tähän ei mennyt kukaan paitsi ehkä pienemmät oppilaat. Kymmenen minuutin kuluttua rehtori melkein lauloi "Aprillia, Aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle". Omaa opettajaa yritettiin jekuttaa niin, että kaikki eivät olisi tehneet läksyjänsä. Ei mennyt vipuun, koska joku toinen luokka oli sen jo tehnyt :(.

Meitsi [02.04.2004 15:28:47]

#

Mä sanoin mun kaverille et mikrobitti aikoo vaihtaa nimeään ja se usko, kunnes kerroin et aprillia.
Sit mä juksautin mun muitakin kavereita ja sanoin et APRILLIA, syö kouluruokaa ja juo koulun(pahallemaistuvaa) hanavettä päälle. Oli aika hauskaa. Sitte mä uskoin ihan täysin siihen mikrobitin eu-huijaukseen mutta sitte siinä lopussa hoxasin kun ne kerto et se oli pilaa.

Tempfile [02.04.2004 15:53:20]

#

Koululla yritettivät juksata oppilaita lähtemään ala-asteelle syömään, muka henkilöstön koulutuspäivä. Ei siihen tietenkään kukaan uskonut. Itse menin lankaan vain MBnetin direktiivijutussa.

vsbs [02.04.2004 17:34:06]

#

mä olin kipee pyääh

jcd3nton [02.04.2004 18:05:13]

#

Koulussa huijattiin opettajaa. Alussa kun on kuvista ja oma ope ei pidä sitä ni me saatiin lupa lopettaa tunti vähän aikasemmin. Noin puolet porukasta meni vessaan piiloon. Sitten opettaja tuli luokkaan ja kännykällä annettiin viesti vessassa olevalle et tulee(tietty ope ei saanu huomata). Sitten se tuli ja sanoi et se oli hammas lääkärissä. Opettaja ihan tosissaan harmitteli kun melkein puolet luokkaa on kipeenä ja huomenna on koe. Sitten n. 15 min päästä annettiin merkki muille ja ne tuli koputtaa ovelle ja huus sitte opettajalle aprillia syö silliä... Ope kahtoi vähän aikaa silmät pyöreenä :|

Sitten myöhemmin opettaja YRITTI huijata meitä:
Tunnin aikan yks apu opettaja tuli koputtamaan ja sanoi opettajalle että metsäkartanolta soitetaan (Metsäkartano on meidän luokan suunniteltu leirikoulu kohde). Noh, ope häippäs ja tietysti tytöt alkoivat heti pullonpyörityksen kun ope lähtee johonkin... Sitten n. 10 min päästä ope tuli luokkaan ja sanoi: "Ette ikinä usko mitä sieltä kerrottiin! Metsäkartanon päärakennus oli palanut viime yönä, ja meidät majoitetaan telttoihin..." mutta ei se menny keneenkään todesta =)

Pasikki [02.04.2004 18:21:39]

#

Turun Sanomissa oli että tänne Turkuun tulis minkkitarha ja jotain valvontakameria turkistarhaaja iskuja varten. Sitten siinä viel väitettiin et kaikille Turkulaisille annettais tunnistusrenkaat käteen. En kyl uskonut sitä kun korkeintaan pari sanaa...

AK [02.04.2004 20:06:55]

#

Ei tainnut mitään muuta erityistä olla kuin nämä perinteiset "Antti, miksi sulla on selässä valkoista liitua?" -juttuja.

Kertookohan jotain älykkyydestäni että uskoin tuohon ensin ihan oikeasti.

Lisäksi Mikrobitin juttu aluksi ihmetytti mutta tajusin ennenkuin aloin kokeilemaan :)

Myöhemmin isä laittoi kahdelle siskolleni viestin jossa hän kertoi ostaneensa uuden koiranpennun, Australian terrierin. Noh, tytöt tietenkin soittivat viestin saatuaan tohkeissaan ja olivat jo nimeäkin ehtineet miettiä ennenkuin tajusivat. Julma maailma.

Meitsi [03.04.2004 10:31:00]

#

Mä hoxasin sen mikropitin jutun mutta kokeilin kummiskin ja (yllätys yllätys) ei toiminu. Mä luulin eka et se linux summit on se läppä kun siinä on ne partaäibät.

kenkku [03.04.2004 21:48:27]

#

Kertokaas minullekkin se mikrobitin juttu, kun en lehteä tilaa..

rndprogy [03.04.2004 21:53:04]

#

No ei siihen lehteä tarvita
http://www.mbnet.fi/net.nyt/juttu.aspx?id=381

kenkku [03.04.2004 21:58:15]

#

Jaahas.. Aika hyvä.. Jos ei olisi ollut aprillipäivä, kaikki olis uskonu.
On senverran kukkuu tuo EU

arcatan [05.04.2004 16:54:32]

#

Satakunnan kansa ilmoitti, että irlantilaisista kovasti pitävä paikkakunta Pomarkku siirtyy irkkumallin mukaiseen vasemmanpuoleiseen liikenteeseen. Äidinkielenopettajamme puolestaan siirsi äikän kokeen maanantaiksi 12.4. Harmi vain, että silloin on 2. pääsiäis päivä.

leapnolte [12.04.2004 13:05:58]

#

Mää en viime Aprillipäivänä tehny ainuttakaan kunnon pilaa, mutta sitäkin enemmän pilkkaa:) No joo, se oli tosiaan vähä tyhmä skeida ja jumalaton morkkis o vieläki päällä...


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta