Mitäs musiikkia te muut putkalaiset kuuntelette?
Itse kuuntelen enimmäkseen rokkia ja poppia:
Linkinparkkia, The Rasmusta, Evanescenceä, Nickelbackia, Eminemiä(harvoin) ja Red Hot Chilipeppersiä(harvoin).
Häpeäkseni pitää myöntää, että on sitä Daddy DJ:täkin tullut kuunneltua silloin joskus.. :)
Beatles, Ash, Belle & Sebastian, Kaseva, Love, Kinks... onhan noita :)
Oikeastaan kuuntelen kaikkea, mitä sattuu löytymään,esim. Nightwishia, Darudea, Kotiteollisuutta, Bomfunk MC's:iä, YUP:tä yms. Ainoastaan rappia/hiphoppia ei kestä kuunnella.
Linkinparkkia,off spring(vai miten kirjotetaankaan)
alien ant farm (aaf), jaa öö en tiiä jotain mitä tulee
En yleensä kuuntele yhden tai kahden bändin musiikkia vaan yksittäisiä kappaleita(Dynamite, Still alive, Kaikki peliin jne.).
En tiiä mutta Dynamite on Sieltä piipistä että ees helvetin isäntä ei voisi hakea sitä sieltä!!!!!!!!
Stratovarius, Kotietollisuus, Eppu Normaali
tällä hetkellä kuuntelen sillaisia bändejä kuin:
Barathrum, Chidren Of Bodom, cky, eternal tears of sorrow, insomnium, Judas Priest, kalmah, Korpiklaani, Manowar, megadeth, moonsorrow, Old man's child, Opeth, Sentenced, sinergy, slayer, Soilwork, suidakra, fintroll ja Deicide
Tuukka: Sinun mielestäsi kyllä, mutta voisit hieman kunnioittaa kappaleen tekiää, kun se olisi aikanaan niin "kuuluisa". Ja tietenkin voisi tuollaiselle hyvää perustelua aina pistää perään.
hmm... olenkohan ihan kummajainen kun en kuuntele yhtään mitään :D
Et ainoa, koska en minäkään mitään kuuntele tieten tahtoen. :) Väkisin tietysti jotain radiosta kuulee tms.
Edit: Soitan kyllä itse.
KonalaCartelli (ennen), fintelligens, seremoniamestari, kapasiteettiyksikkö tms.
No minä kyllä kuuntelen vain radiosta NRJ:tä jos sieltä tulisi jotain.
KWAN, Fintelligens, Paleface ja silloin tällöin netissä pyöriessä laitan All your base-flashin taustalle soimaan
Disturbed, Godsmack, Hammerfall, Iron Maiden, Metallica, Sentenced, Stratovarius, Sonata Arctica, Thunderstone.
Noita enimmäkseen :)
Jos niinku ihan totta puhutaan niin mä kuuntelen Schubertin ave mariaa ja mozartin rewuiremia.. :) ei mulle mikään hevi, poppi tms. ole minkään kuulosta.
Simple Plan, Good Charlotte, Yellowcard, Finch, Sum-41, American Hi-Fi, Box Car Racer, The Starting Line, Lostprophets ja sitä osastoo.. Sanooko kellekkään mikään noista mitään? :D Ja musiikkia tulee kuunneltua lähes aina kun koneella olen tai bussissa.
Klassinen rulaa. En oikein pidä nykyisestä musiikin valta-aallosta...
'Klamydia rulaa' Sanotaanko näin...
Berzerker, Sadistik execution, Red harvest, Dimmu borgir, Slipknot, Diablo ja joitain muitaki mut ei nyt tuu mieleen.
Kyllähän minäkin klassisesta eniten pidän, kun vain jaksais joskus ruveta kuuntelemaan. Onneksi musiikkiopistossa soitetaan vain klassista.
Metallica. Muuta ei tule kuunneltua oikein, paitsi sitten Judas Priestiä joskus.
Black sabbath, saxon, iron maiden, deep purple, rainbow, dio, judas priest ja muita vanhoja heavymetal bändejä
Kaikenlaista metallia, heavya, alternative rockkia sun muuta sellaista. Bändejä en edes yritä luetella. Lisäksi tulee kuunneltua kaikenlaista "tietokonemusaa" eli esim. demoscene-tuotoksien biisejä. Molempia tulee väännettyä myös itse.
Deep Purple, Black Sabbath, Rainbow, Uriah Heep, Dio, Whitesnake, Led Zeppelin.
Noita tulee enimmäkseen kuunneltua, en pidä nykymusiikista kovinkaan paljoa, tosin muutamia hyviäkin nyky-bändejäkin löytyy. Nykymusiikki kun on mennyt liiaksi kaupallisuuden puolelle.
Btw, olin Purplen ja Heepin keikalla viime marraskuussa :D
Pääasiassa metallia jokseenkin laidasta laitaan, vaikka on tuolla playlistissä jotain oudompaakin tavaraa. Vai miltä kuulostais esim. 1974. モーニング娘。 - [ベスト! #01] LOVEマシーン [4:58] :)
NP: 0373. Twilightning - [Delirium Veil #02] At the Forge [5:57]
Poppi ja rokki tuntuu minusta järkevältä, vaikka winampin playlistissä on kaikkea muuta kuin poppia:
esim. Onomatopoeettinen alkoholiliike; kossulaulu
Helloween on pirun hyvä.
Mitä nyt radiosta sattuu tulemaan!
Kuuntelen Leevi and the Leevingsiä, Eppu Normaalia, Juice Leskistä, Yötä, CMXää, Zen Cafeta (vähemmän kun muita)..
Siinä kai ne taisi olla
NP: Leevi and the Leavings - Takaisin hiekkalaatikkoon
Ps. alkaakin olla CD lopussa, kipale 19/20.. CD:n vaihdon paikka sit.
bm, dm, bdm ja muuta metallia ;)
Rispektit niille jotka tuntee termit. Jonkinlaiset rispektit.
Aika paljon tulee kaikenlaista kuunneltua aina hiphopista metalliin saakka. Viime aikoina on soinut xmms:ssä Riku Avanto & Spermaiset Nakit, Machinae Supremacy ja Sonata Arctica (ja lisäksi vielä tejeezin nettiradio, josta tuli viime viikollakin klassista :D ).
Mää kuuntelen sitä mitä soitetaan:) eli melkeen mitä vaan. Ainoastaan nää hevimusat ei oikee iske.
Ainoastaan nää hevimusat iskee. :)
Iron Maiden ja ne muut kaverit...Metallica, In Flames, Opeth, Katatonia, Black Sabbath... Kovin örinää ei tarttis kuitenkaan olla. Enkä tykkää bm:stä tai gospelista.
kaikkee mahdollista mitä vaan löytyy mutta painottuu tuohon kone-musiikin puolelle enemmän mulla :)
ja vielä se rankempi eli genreittäin (kauheeta pakollista luokittelua)
genret jotka iskee parhaiten:
freeform, hardnrg, hardtrance, hardcore, gabber, speedcore, hardpsykee, ambient, space-ambient, chill
siinä ne taisikin olla :]
ja seuraavat dj:t/artistit:
alek száhala, carbon based, re-form, pain on creation, damien, treox, input c, arctic mystery, paocala, gary d, cocooma, plastic enemy, neon, proteus, friik, triton, eewol, maniac, coma, eliot ness, orkidea, indigo, t-error jne... jos tietää noista edes muutaman niin annan pisteet sille :]
Mä kuuntelen myös "vanhaa kunnon" eppunormaalia. Ihan ookoo bändi sekin.
Vielä vähän aikaa sitten en kuunnellut mitään, kuten tästä aiheesta näkyy, mutta nyt olen ruvennut imuroimaan koneelle mp3:ia, enimmäkseen alkuperäisiä soundtrackeja, kuten: Lord of the Rings ja Star Wars, sekä molemmista erilaisia remixejä.
Itse kuuntelen Timo Rautiaista ja Trio Niskalaukausta, Kompostikoplaa ja Viikatetta. Myös jotain muutakin musiikkia tulee kuunneltua.
Melkein kaikenlainen käy paitsi rap-musiikki... jostain syystä mä en siitä tykkää...
Viimeksi, kun tätä kysyttiin niin mä en oikein minkäänlaisesta metallipuolen musiikista pitänyt, mutta nyt se on lähes 100% ainoa mitä mä muuntelen :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.