Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kotisivutilat

Sivun loppuun

kirkhammett [24.03.2004 22:34:39]

#

Onko kokemusta mikä olisi hyvä kotisivutila PHP ja MySQL tuella? Parasta olisi jos palvelu olisi Suomalainen, onnistuisi maksaminen tod. näk. ilman luottokorttia. Suomalaisia hosteja ei kylläkään kovin paljoa ole vastaan tullut. Mutta kaikki hyvät kokemukset/kuulopuheet tänne. Kitooos.

Olga [24.03.2004 23:22:34]

#

Verkkomestari (www.verkkomestari.com). Webhotellien tarjontaan nähden aivan järkyttävän edulliset hinnat. Luotettavuus ei ole ihan kalliimpien hotellien tasolla, mutta itse olen ollut palveluun enemmän kuin tyytyväinen. Hakemalla saat hakea moista palvelua näillä hinnoilla edes ulkomailta. Ja suurena bonuksena on loistava asiakaspalvelu.

Ei isolle firmalle, mutta henkilökohtaiseen käyttöön/pienemmille yrityksille & yhdistyksille loistava valinta. Enää en kusekkaan muihin firmoihin päin :)

T.M. [24.03.2004 23:36:22]

#

Kuinka niin järkyttävän edulliset? Eipä nuo hinnat juuri eroa int2000 hinnoitteluista. http://int2000.net

Kaikki verkkomestarin paketit sisältävät PHP sekä MySQL tuen. int2000 ei valitettavasti tue näitä jokaisessa paketissaan.

Jos näitä paketteja vertaa:
(72€/vuosi) http://int2000.net/?act=webhotelli&palvelu­=smallbusiness&lang=fi
(144€/vuosi) http://www.verkkomestari.com/webhotellit.htm (ePro)
Ottaisin itse int2000 paketin (2x halvempi).

Sharph [25.03.2004 07:04:01]

#

Minä tarvitsisin nopeaa tilaa. Onkohan int2000-VirtualServer nopea?

ajv [25.03.2004 08:49:39]

#

Topi91 kirjoitti:

Minä tarvitsisin nopeaa tilaa. Onkohan int2000-VirtualServer nopea?

Nopeaa tilaa? Nopea tila varmaan varmaan riippuu kovalevyn kirjoitus/lukunopeudesta. Mutta jos tiedonsiirtonopeutta tarkoitat, niin siellähän se isolla lukee: 10 Mbit/s.

Olga [25.03.2004 09:25:46]

#

T.M. kirjoitti:

Kuinka niin järkyttävän edulliset? Eipä nuo hinnat juuri eroa int2000 hinnoitteluista.

Tarkoitinkin lähinnä noita eStarter- ja eStandard-hotelleja. Ja ei kyllä hirveän monesta lafkasta löydy tosiaan pienempiin paketteihin esimerkiksi MySQL-tukea. Lisäksi yleensä alidomainit on rajoitettu alle viiteen/paketti, mutta Verkkomestarissa niitäkin rajoittamaton määrä.

Suurena bonuksena on 0 kpl Internal Server - erroreita, joita tuolla Intissä näyttäisi tulevan harva se päivä. Myöskään Intin asiakaspalvelusta en ole kuullut yhtään hyvää sanaa.

kirkhammett [25.03.2004 14:27:14]

#

Tuo eStarter on tarkoitukseeni jopa ylimitoitettu, elikäs mulle paras. Tuo eStarter on kyllä ainakin mun mielestä tosi halpa kun vielä tulee pääte kylkiäisiksi.
Asiakaspalvelusta vielä pakko mainita, että tänään jo oli pakko kysyä sähköpostilla asiakastukea yhteen asiaan ja vastaus ei kauaa matkalla viipynyt. Hyvin ainakin asiakkaan tarpeet ottaa huomioon. Tai no mitä nyt näin huimalla 1 päivän kokemuksella voi sanoa ;)

Olga [25.03.2004 14:29:22]

#

Jep, ei oo hirveen kallis ku 36e/vuosi + domainin rekisteröinti kaupan päälle. Sopii opiskelijanki lompsalle :)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta