...seuraavat tiedostot minun sähköpostiini, koska modeemini on tämä entinen, hidas 28.8 kbs ja näiden lataaminen MBnetistä kestäisi ikuisuuden. Eli tiedostot:
readme.dj2
faq230b.zip (664 kt)
djdev203.zip (1,5 Mt)
bnu2951b.zip (2,4 Mt)
gcc2952b.zip (1,8 Mt)
gpp2952b.zip (1,6 Mt)
lgp2952b.zip (483 kt)
txi40b.zip (632 kt)
csdpmi4b.zip (41 kt)
Sähköpostiosoitteeni on djwolf@jippii.fi
Tuskinpa lataaminen yhtään nopeutuisi, vaikka ne sähköpostissa olisivatkin - pitäähän ne joka tapauksessa hitaan yhteyden yli kopioida koneellesi. Lisäksi Jippiin sähköpostiin ei taida noin paljon liitetiedostoja mahtua.
Tuota noin... Sain minä noista nuo kaksi ekaa ladattua, mutta nopeuden laskettua alle yhteen kilobittiin sekunnissa, luovutin. Eikä edes Flashgetillä ollut sen nopeampi :(. Jippiiseen sopii 20 megan edestä liitteitä.
Jee!!! Hommasin uuden 56 kbs. modeemin ja sillä sain ladattua melkeinpä koko ajan 2-4 kilotavua sekunnissa :D.
Nyt omistan siis DJGPP:n, pitäisi vain enää paketit purkaa ja opetella C/C++... Niin muuten, kumpi kannattaa opetella C vai C++?
C++. Voin suositella Jesse Libertyn C++-ohjelmointi kirjaa, ainakin itse opin sen avulla melko hyvin.
Pyh! Tein numeronarvauspelin heti ekana päivänä, enkä kayttänyt ees kirjaa...
Tuota noin... Sain tehtyä ohjelman C++:lla, joka kirjoittaa tekstiä. Ihan kiva olisi jos joku tekisi C++ (tai edes C) oppaan...aloittelijoille. Vai jokos semmoinen oli?
Lukesepa tuo ensi hätään...
Kiitos, mutta liian myöhään :). Lukaisin tuon edellisen aiheen, ja... ja hmmmm- siellähän lukikin tuo URLi!
Mutta kyllä ovat pïrun hyvät sivut! :)
Joo tuo on hyvä, siinä on Libertyn kirjan asiat tiivistettynä. Kyllä huomaa että tuonkin kirjoittaja on Libertyn kirjaa lukenut :)
Siitä huolimatta tuon kirjoittaja ei ole kirja-arvostelu osiossa sortunut ylistämään Libertyn kirjaa liikaa.
Harmi vain, kun siinä ei puhuttu eri näyttötiloista mitään... Olisi kiva kokeilla vaikka 640*480*256 -tilaa, mutta enpä taida osata :(
Laaman tie DJGPP peliohjelmointiin - http://www.hut.fi/~jjpihlaj/data/laama211.zip
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.