Osoitteessa www.ohjelmointiputka.net tulee errori:
Warning: mysql_result(): Unable to jump to row 0 on MySQL result index 4 in /home/int2000/8694/html/keskustelu/funktiot.php on line 123
se näkyy tuossa kirjautumis kohdan ylä puolella. Ja tunnusta ei löydy. Ja lisäksi pystyn katsomaan muiden profiili tietoja ilman että olen edes kirjautunut. Mutta kaikki toimii normaalisti osoitteessa ohjelmointiputka.net mikä mättää?
kattokaa tuota vaikka
http://kotisivu.dnainternet.net/pepeos/errori.
Mul toimii ihan hyvin
Kun sanon täällä en tarkoita välttämättä ohjelmointiputkaa vaan omaa konettani.
mm-mm
Selaimen evästeiden tyhjentäminen auttaa yleensä tähän ongelmaan. Ja paras tapa tällaisista virheistä ilmoittamiseen on sähköposti. :)
mulla se ainaki toimii iha hyvi, ku aina ku tuun tänne mun kone kirjautuu AUTOMAATTISESTI sisään.
No ainakun kirjaudun ulos tulee sama virhe. Kun kokeilen toisessa koneessa ei tule mitään erroria.
No johtusko mitenkään selaimen asetuksista?
Sitä olenkin miettinyt. Mikä siellä asetuksissa sitten olisi pielessä. Kun aina joutuu poistamaan evästeet.
Taas tuli outo vika.
Yritin kirjautua sisään niin tuli virhe että salasana on väärä (vaikka kirjoitin aivan oikein). Yritin kirjautua pari kertaa ja koska ei toiminut sammutin selaimen ja pelailin vähän. Sitten ajattelin kokeilla uudestaan ja kun tulin siuille niin olinkin jo kirjautuneena.
Taas tuli outo vika.
Yritin kirjautua sisään niin tuli virhe että salasana on väärä (vaikka kirjoitin aivan oikein). Yritin kirjautua pari kertaa ja koska ei toiminut sammutin selaimen ja pelailin vähän. Sitten ajattelin kokeilla uudestaan ja kun tulin siuille niin olinkin jo kirjautuneena.
Päivitä sivu ensin. Se tosin kestää joskus melkoisen tovin.
Kyllä minä päivittelin ja muuta, mutta eniten ihmetyttää tuo että jo ekalla kerralla väittää salasanaa vääräksi.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.