Missä tuomarit oikeastaan kokoontuvat? IRC:ssä, messengerillä vaiko jollakin muulla?
ircillä varmaa :/
IRCissä me kokoonnuimme.
Oletteko jo äänestäneet parasta palikka-peliä??
Jos olette niin kertoisitteko.
lainaus:
Oletteko jo äänestäneet parasta palikka-peliä??
Jos olette niin kertoisitteko.
ketään ei kiinnosta kuka on äänestänyt. Sehän on oma asia.
(olen äänestänyt, muutama minuutti sitten =) )
Jep, ite tosin parhaaksi valitsin SideStepperin, äänestys on sitä luokkaa, että mitä peliä on eniten hakannu ;)
kyllä Blobtrix sai multa pisteet. ehottomasti paras
Minulta myös, jostain syystä. ;)
Putkan tunnuksilla ei suostunut millään äänestämään, väitti että väärä tunnus tai salasana. Oikein ne olivat varmasti. Suomipelit.com tunnuksilla kirjasi äänestyksen kiltisti.
lainaus:
Putkan tunnuksilla ei suostunut millään äänestämään, väitti että väärä tunnus tai salasana.
Näin on käynyt yhdellä toisellakin, joten Ohjelmointiputkan tunnuksen tarkistuksessa on ilmeisesti sittenkin jotain vikaa. Yritän selvittää asiaa.
Ääniä on muuten tähän mennessä tullut 32 kappaletta.
Kyllä se putkan tunnuksila nätisti äänesti. Sai Blobtrix äänen ;)
Vaikka turhahan niitä on tässä alkaa kertoilemaan.. Kyllähän sen näkee sitten kahden viikon kuluttua.
Niin mistähän sitä pystyikään äänestämään?
Itsekin sitä aluksi ihmettelin, mutta tuosta putkan etusivultahan tuo linkki löytyi.
Valitsin Bloptrixin parhaaksi.
EDIT: Nyt lähti kaksi kertaa. Onneksi viestin voi poistaa.
Mul on semmonen periaate ettei tota sidestepperiä voi laittaa ekaksi ihan sen takia että menee aika paljo aiheesta ohi...
ei ois kiva jos palikkapelikilpailun voittais tasohyppely :S
Mä annoin parhaat pisteet sidestepperille :P Hei muuten saako finaalin ulkopuolellekin jääneet jotain mielipiteitä muiltakin kuin tuomareilta.
Varmaankin niitä täälä tai suomipelit.comissa sitte kommentoidaan ku ne julkastaa, luulisin.
lainaus:
Mul on semmonen periaate ettei tota sidestepperiä voi laittaa ekaksi ihan sen takia että menee aika paljo aiheesta ohi...
Olihan siinä ne palikat, vaikka niitä ei päässyt käsittelemään niin kuin muissa peleissä. Voisihan sitä ajatella, että kun kerran tuomaristo hyväksyi sen finaaliin, niin kai se oli tarpeeksi lähellä aihetta. Puolustelenpa tässä jalomielisyyttäni vastustajaa, kun oma pelini on kuitenkin paljon palikkamaisempi.
Kyllä brick over islands on hyvä, kylläkin se on aikalailla puzzlea, mutta mitä muuta noi palikkapelit voisikaan olla...
jutti:
jos en ihan väärässä ole niin sinä olet tehnyt tuon Ränni-pelin
Annoin Ränni-pelille 5 pistettä
6 pistettä minulta sai BrickOver Islands
...ja muita en muista
Mä laitoin Blobtrixille
Teoriani: Eräs merkittävin tekijä äänestyskäyttäytymiseen on mitä muut ovat äänestäneet. Tämän huomaa vaaleissa. Ihmiset haluaa äänestää voittajaa, vaikka eivät oikeasti kannattaisi sitä. On ikävä äänestää omaa suosikkiaan, jos tietää sen häviävän. Aivan yleinen käsitys on, että häviäjälle annettu ääni on hukkaan mennyt ääni. Huomaattekos jälleen jalomielisyyteni. zigilii antoi mulle 5 pistettä (kiitos), joten kirjoituksellani haluan vain estää teitä muita seuraamasta zigiliitä sokkona.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.