Minulla on pelkkä putka auki ja minun koneeleni hyökäsi äs ken putkasta viirus (trojan hevonen)
viiruksen ip osoite mistä se tuli:68.163.102.228
ja minä kun luulin että täältä viimeiseksi viiruksia tulee.
Troijan hevonen ei ole virus. Tuskin Laaksonen täältä mitään troijalaisia lähettelisi eikä oikein hyvä apaja edes olisi, kun tämä on täynnä PC experttejä :D. Joku hakkeri vain yritti päästä sinun koneelle.
Jaa no sanopa sitten Laaksonen ip:si
Ohjelmointiputkasta ei tule viruksia, selaimen aukiolo ei liity tähän asiaan mitenkään.
Jaa,Hyvä,sillä minä vähän mietinkin etta onko se muka putkasta,monta ko ihmistä tekee muten putkaa ???=
lainaus:
Jaa,Hyvä,sillä minä vähän mietinkin etta onko se muka putkasta,monta ko ihmistä tekee muten putkaa ???=
Mietippä sitä:
"Copyright © 2002-2004, Antti Laaksonen ja Lassi Eronen"
Täytyy sanoa, että jos täältä tulisi viruksia, olisin kyllä todella yllättynyt. Eikö noita putkan ylläpitäjiä kaksi ole? Lassi Erosesta en muuten ole paljon nähnyt puhuttavan täällä. Onkos hänellä edes tunnusta putkassa?
lainaus:
Lassi on tehnyt myös tämän nykyisen ulkoasun ja saattaapa tehdä joskus neljännenkin. Siitä siis suurkiitos Lassille, ilman häntä saattaisi Ohjelmointiputka vieläkin olla todella ankean näköinen.
Eli tuossapa selitystä
no kukas se 3 mans siten arvosetijoista on tuossa kilpailussa va onko se joku putkan jäsen???
On lasilla tunnus ja 1 viestikin lähetety
Ei selaimen kautta mitään viiruksia voi tulla, varsinkaan kun ei hyväksy niistä ikkunoista mitään... Ja ohjelmointiputkassa en kertaakaan ole sellasia nähnyt, enkä usko että tulen näkemäänkään.
Briljanttia, tuukka.
lainaus:
..kun tämä on täynnä PC experttejä :D.
Riippuu tietysti miten määrittelee PC expertin.
lainaus:
Minulla on pelkkä putka auki
Ja kiljoona Windowsin turva-aukkoa.
lainaus:
ja minun koneeleni hyökäsi äs ken putkasta viirus (trojan hevonen)
viiruksen ip osoite mistä se tuli:68.163.102.228
68.163.102.228 ei ole www.ohjelmointiputka.net vaan pool-68-163-102-228.bos.east.verizon.net
Se troijalaises on kyl iha varmana tullu jostaa muualta, jos ees on tullu jotai, mäkää en usko, et täält olis tullu mitää "viiruksia" tai troijalaisia!
kelatkaa kerran kun olin ohjelmointi putkassa niin osoitteesta 127.0.0.1 JOKU PINGAS MUN KONETTA(!)
no 127.0.0.1 taitaa olla sun oma :DD
aizerou: Ei tartte pelleillä. Miksi jokaisesta tyhmästä kysymyksestä pitää heittää tuollainen herjaava viesti.
Tuukka: Nostappa sun äikän numeroa ja kirjota paremmin. Ikävä katsoa: trojan hevonen, minun koneeleni, monta ko ihmistä tekee muten putkaa.
Niin ja kuten meidän OPO tykkää sanoa: "Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä".
Tämä oli kyllä vuoden vitsi, kerrankin sai nauraa oikein kunnolla. En tarkoita tuota siis mitenkään pahalla. Varsinkin tuo "Jaa no sanopa sitten Laaksonen ip:si" oli kyllä aika mainio heitto.
'Rule of thumb' voisi olla että webbiselaimen kautta harvoin viruksia / troijalaisia koneelle hyökkää, ellei sitten kyseessä ole Internet Explorer.
Tuskin täältä Putkasta mitään viruksia tulisi, jos tulisikin ni olis aika ihme!
lainaus:
on vain tyhmiä vastauksia...
lainaus:
lainaus:
on vain tyhmiä vastauksia...
on vain tyhmiä kysyjiä...
lainaus:
kelatkaa kerran kun olin ohjelmointi putkassa niin osoitteesta 127.0.0.1 JOKU PINGAS MUN KONETTA(!)
IIKK!!! KAMALAA!
lainaus:
Tuukka: Nostappa sun äikän numeroa ja kirjota paremmin. Ikävä katsoa: trojan hevonen, minun koneeleni, monta ko ihmistä tekee muten putkaa.
mutta taas tähän saattaa olla syynä kans lukihäiriö jolloin tulee vähän mitä sattuu mutta tärkeintä on että ymmärtää toisen tekstiä, jos ei tuosta voi ymmärtää mitä toinen tarkoittaa niin vika on sitten itsessään ja siinä kuinka ahdasmielinen mielikuvitus voikaan olla jos ei osaa "värjää" joitakin sanoja omaan tyyliin sopivaksi jne...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.