Niin, milloin löysit ohjelmointiputkan olisi kysymys?
Itse löysin ohjelmointiputkan 2002 vuoden syksyllä muistaakseni.
29.01.2004 eli eilen, mutta kiitos Soneran luotettavan yhteyden pääsin vasta tänään aamusella paremmin tutustumaan.
Muistaakseni joskus kesällä 2002, irkin kautta, matopelikilpailun takia.
Löysin putkan 2003 vissiin siinä elo- syyskuussa mutta syksyllä kumminkin. Googletin sanalla hakkerointi ja löysin siitä keskustelu aiheen googlesta.
joskus viime syksynä/kesänä...
Kaiketi viime marraskuussa tai joulukuussa... Taisin etsiä johonkin ongelmaan jotain ratkaisua ja eksyin sitten tänne :D ...
Viime loppukesästä tänne rekisteröidyin. Muutaman kerran olin aikasemminkin käyny, mutta rekisteröitymisen jälkeen aika aktiivisesti.
Itse löysin tämän 2002 (tai sillon 2001 jos se oli perustamis vuosi) keväällä.
lainaus:
Itse löysin tämän 2002 (tai sillon 2001 jos se oli perustamis vuosi) keväällä.
huomaahan sen että valehtelet, kato profiilitiedot ;)
Reiska, katso ala laita. 2002-2004
Ahaa. Eli löysin tämän 2002 keväällä.
no mutta ensimmäinen viesti tuli vk. 40 viime vuonna; mitäs tämä selittää?
Hmm... millon putka taas perustettiin? No kumminkin pari kuukautta perustamisen jälkeen tänne ilmaannuin. Foorumille en heti rekisteröityny, vasta kun "uskalsin" kirjoittaa viestejä. Olihan putkan foorumi ensimmäinen foorumi, mitä seurasin aktiivisesti ja jonne kirjoittelin.
Joskus viime syksyllä tänne kirjauduin. Olisi hauska jos profiilista näkisi, koska jäsen on kirjautunut, mutta sitä ei oikein näin jälkikäteen voi tehdä, ellei sitten tietoja liittymisistä ole tallennettu muistiin alunperinkin.
lainaus:
tarviiko sitä samantien alkaa kirjoittelemaan foorumiin?
lainaus:
tarviiko sitä samantien alkaa kirjoittelemaan foorumiin?
No ei varmaankaan, luovutan.
Löysin viimevioden lopulla kai joskus marraskuussa. Googletin php-ohjeita ja eksyin tänne ja jäin koukkuun.
Ensimmäinen viestini täällä on päivätty näköjään 29.08.2002 19:15:29 (https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/661-visual-basic-juttu :)
...Onko siitä muka jo noin kauan? Tuntuu, että eihän siitä ole kauaakaan, kun tänne ilmestyin.
Tulin ensin kyllä irkkiin (moi fawkz :), mutta ei siitä kauaa mennyt, kun itse sivullekin tulin. Todennäköisesti en myöskään malttanut olla kovin kauaa hiljaa, joten tuo ensimmäisen viestin päivämäärä pitää omalla kohdallani varsin hyvin paikkansa.
On se tämä Putka muuten kasvanut hurjasti noista ajoista. Oma käyttäjäID:ni kesältä 2002 on 153. Nyt, puolitoista vuotta myöhemmin, mennään yli 1600:ssa.
lainaus:
Niin ja kysymyksenähän oli, että milloin löysi putkan, ei että milloin rekisteröityi tänne.
Ja itselläni tämän löytäminen kesti senkin takia kun pidin vähän breikkiä ohjelmoinnissa noina vuosina...
Minä löysin tämän vuoden 2002 keväällä, todennäköisesti maaliskuussa. Etsin aikoinani ohjelmointisivustoa ja sellaista en millään löytänyt. Sitten eräässä foorumissa, jolla oli sininen leiska :), mutta en sen nimeä muista, tuli vastaan Putkan osoite. Tulee mieleen että se olisi ollut joku ???kulma.net. Vaan ei sillä väliä.
Putkan takia tiedän nykyään _paljon_ enemmän tietokoneista ja niiden ohjelmoimisesta, joten kiitos vain itse kullekin, joka tänne minkään laista sisältöä on tuottanut.
edit: Olenpa aika veteraani, iideeni on 96 eli jopa alle 100 :)
Joo, oli onnen tikki että löysin edes tämän ohjelmointiputkan ja täällä on sentään keskustelua, kun jossaki ei ollenkaan ;)
Loysin putkan jossain siinä 2003 vuoden loka- marraskuussa ja registeröidyin heti.
lainaus:
Löysin viimevioden lopulla kai joskus marraskuussa. Googletin php-ohjeita ja eksyin tänne ja jäin koukkuun.
Minulle kävi kai aika samalla tavalla... Tosin vähän aikaisemmin, sillä rekisteröidyin melkein heti, ja käyttäjä-ID on minulla 1121 (sedällä 1368). Olisiko ollut kesäloma loppumassa, kun löysin.
edit: Lähetin ensimmäisen viestin melkein heti, ja kalenteri palajsti, että viikko 36 oli syyskuun ensimmäinen viikko. Koulu oli siis alkanut pari viikkoa ennen kuin rekisteröidyin.
lainaus:
joskus viime syksynä/kesänä...
samat sanat. Etin jollain googlella php-apua, ja eksyin tänne
viimekeväänä
Sama juttu kun rndprogyllä, googletin hakusanalla "hakkerointi" ja päädyin putkaan :)
Hmm... Olisiko ollut joku foorumi jossa Laaksonen joskus ilmoitteli jostain Ohjelmointiputkasta :)
Tai sitten muistan väärin.
Joskus vuoden 2002 Helmikuun aikana.
Löysin tänne jonkun toisen keskustelupalstan välityksellä, silloin kun matopelikisa oli loppunut. Voin sanoa että onneksi löysin. Käyttäjä-ID on 256, joten kyllä minäkin tulin tänne melko alkuaikoina.
muistan että lähettelin soodivinkkejä aika heti kun olin rekkaroitunut niin se taisi olla syyskuussa 2003. eli siis rekkaroin tänne tuolloin mutta löysin varmaan monta kuukautta aiemmin :P googlettamalla mäkin löysin, etin jotain koodaamista ja löytyi.
kesällä 2002... minulla ei ollut nettiä mutta kaverin luona googlella löysin...
Google johdatti minut ohjelmointiputkan suureen javascript kokoelmaan joskus, en muista milloin mutta on siitä yli vuosi, ja siitä lähtien olen täällä aikaani viettänyt.
Heti kun perustettiin. Vastasin silloiseen AnttiNetin kysymykseen pitäisikö perustaa ohjelmointiaiheinen sivusto. Silloin ei vielä ollut edes putkalla omaa domainia vaan se toimi em. AnttiNetin alaisuudessa.
Eli olen ensimmäisiä kävijöitä.
Milloinkohan mä.. Enpä nyt muista
löysin tänne ihan googlen avulla viikko sitten..
taisin googlesta löytää vuoden vaihteessa
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.