Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Tunnuksillani oli päästy sisään

Sivun loppuun

visy [23.01.2004 11:00:17]

#

En tiedä vielä johtui omasta huolimattomuudestani
vai jostain pikkupoikakräkkeristä (profiilini muuttelun
huumorintajun tasosta päätellen) joku pääsi tunnuksillani
sisään ja postasi turhia keskustelualueelle.

Pyydän vilpittömästi anteeksi mahdollista häiriötä.

rndprogy [23.01.2004 15:53:55]

#

Tänne tosiaan tuli niitä häirikkö viesteje flooda kaupalla.
Mutta ne on jo poistettu.

remontti-reiska [23.01.2004 16:08:53]

#

Höm. Uskoisiko moista?

Bill Keltanen [23.01.2004 16:14:05]

#

no en ainakaa mä usko, spämmäri mikä spämmäri

Antti Laaksonen [23.01.2004 16:19:16]

#

On selvää, että viestit olivat jonkun häirikön lähettämiä.

T.M. [23.01.2004 21:04:25]

#

Kai putkassa otetaan IP:t talteen jokaiselta lähetetyltä viestiltä?

NiLon [26.01.2004 12:16:46]

#

hoho mäpäs tiedänkin vielä syyllisen (en ole minä).
visy sä ilmeisesti olet lahden kauppiksessa koulussa jossa itekki olen (älä kuitenkaa tuu nirhaa mua).
Ja en ole paljastamassa syyllistä, koska en halua käräyttää kaveria.
Niin ja btw kannattaa aina painaa tuota "Ulos" nappulaa ja asetuksista muuttaa se istunnot juttu.

efteri [26.01.2004 13:34:52]

#

lainaus:

hoho mäpäs tiedänkin vielä syyllisen (en ole minä).
visy sä ilmeisesti olet lahden kauppiksessa koulussa jossa itekki olen (älä kuitenkaa tuu nirhaa mua).
Niin ja btw kannattaa aina painaa tuota "Ulos" nappulaa ja asetuksista muuttaa se istunnot juttu.

ja minä kun luulin että putkassa olaan enemän sovussa ja autetaan toisia eikä murtauduta toisen tunnuksilla sisään ja semosta joten mikste voi vaan kertoa syylistä,tuskin se sun kaveria tappaa
nilon..... ainiin ja voihan se saaha tekijän muutenkin kiini jos oote samassa koulussa se tarvii vaan katoo kenen kanssa sää oot enimäkseen...

Antti Laaksonen [26.01.2004 13:46:15]

#

lainaus:

Kaverillasi on varmaan nyt hyvä mieli ja tyytyväinen olo, kun onnistui melkein tärvelemään toisen keskustelijan maineen sekä aiheuttamaan minulle ylimääräistä työtä. Tuollaista kaveria kohtaan kannattaakin olla erityisen uskollinen.

Bill Keltanen [26.01.2004 15:29:04]

#

ei visy kyllä muutenkaa oo kysyny mitää tääl, eli mitäs kieltä se harrastaa -> vois olla iha hyvin se itte

efteri [26.01.2004 15:34:33]

#

no voi olaa tai sit se lukee vain opaita ja semost

Gaxx [26.01.2004 15:55:35]

#

En oikeen usko, että visy olis se, sillä jos nyt välttämättä haluaa tollasia viestejä lähetellä niin mikä/kuka(tuskin Anttikaan) pystyy estämään tekemästä uutta käyttäjää. Se kun ei ole niin hankalaa.

NiLon [26.01.2004 17:28:52]

#

lainaus:

nilon..... ainiin ja voihan se saaha tekijän muutenkin kiini jos oote samassa koulussa se tarvii vaan katoo kenen kanssa sää oot enimäkseen...

No tuskin visy alkaa mua vakoilee (?) varsinkaa kun ei tiedä ulkonäöltä. Tosin en tiiä mut tuskimpa se sillä nyt selvii.

Se siitä sitten.

makeuu [26.01.2004 17:54:47]

#

Kaikkihan voisi nousta sinua vastaan, mutta antaahan olla :)

NiLon [26.01.2004 21:18:07]

#

Ja mitä se sitten hyödyttäs? Omasta mielestä ei mitään.

DaZip [26.01.2004 21:28:05]

#

NiLon... Vai että olet kauppiksessa... Eikös tommonen "kaveria en käräytä" ja "hohohoho mäpäs tiedän syyllisen" meininki kuulu johonkin ala/ylä-asteelle? Aika lapsellista muutenkin tollanen...

NiLon [27.01.2004 07:44:33]

#

DaZip ei ku se kuuluu mun periaatteisiin etten mä käräyttele ihmisii, ellei se tee jotain todella pahaa. Ja oot oikeessa että tosta ekasta lauseesta olis voinu jättää noi 2 sanaa pois. Mutta se on nyt sillee.

Mitäköhän se edes auttais jos mä sen nimen sanoisin?

visy [27.01.2004 08:42:26]

#

lainaus:

NiLon... Vai että olet kauppiksessa... Eikös tommonen "kaveria en käräytä" ja "hohohoho mäpäs tiedän syyllisen" meininki kuulu johonkin ala/ylä-asteelle? Aika lapsellista muutenkin tollanen...

Itse ihmettelin ihan samaa juttua. Ei minua kyllä juurikaan
kiinnosta kuka sen teki, ajattelinpa vain pyytää silti
anteeksi.

On hyvin mahdollista että minulta on jäänyt selainikkuna
auki, koska vaihdan usein konetta oppilas- ja
serverikaappikoneiden välillä, niin joskus ohjelmat
tuppaavat jäädä auki.

lainaus:

ei visy kyllä muutenkaa oo kysyny mitää tääl, eli mitäs kieltä se harrastaa -> vois olla iha hyvin se itte

En ole kysynyt mitään, koska yleensä katson manuaaleista mikäli minulle tulee ongelmia. Sen on tapa, jonka useat muutkin voisivat omaksua ;)

Harrastan C:tä, C++:aa, 6502, 6510, 68000 & Z80 assemblyä, php:ta ja perl:iä. Toivottavasti tämä selkeytti asiaa.

Bill Keltanen [27.01.2004 15:34:45]

#

Jaah, no sitte taitaa olla puhtaat paperit

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta