Tämä ei nyt mitenkään kovin tärkeä juttu ole, mutta parantaisi kivasti putkan ulkonäköä. Siis se, että noiden viestiketjujen edessä olis pieni kuva (phpbbtyyliin) joka näyttäisi havainnollisesti miten paljon viestejä ketjussa on. Siis esim. palava paperi meinaisi todella puhuttua aihetta ja normaali paperin kuva paria kolmea vastausta.
Tosta viestien määrästä saa saman selville, mutta tämä olikin ulkonäköparannus.
HEI Mitäs tää tarkottaa! Mä laitoi topikin otsikoks "pieni efekti" ja mun vieti tuli sun ketjuun vaikka on eri otsikko!!!???
Ja nyt kun mä lähetin viestini niin toi otsikko vaihtu mun otsikoks!
Tällästä on tapahtunu ennenkin. HEI mitäs ylläpitoon kuuluu!
Viestit on lähetetty lähes samaan aikaan, ja niille on joutunut jostain syystä sama tunnusnumero. Täytyy selvittää ongelmaa huomenna, tänään en valitettavasti ehdi.
edit: Siirsin viestit eri aiheisiin.
Ääh lisää vaan siirtyvän datan määrää, hirveetä glamouria :).
Ei täällä tuollaisia tarvita. Oikeastaan tämmöinen "pelkistetty" foorumin on tarpeeksi hyvä.
Remontti-reiska puhuu asiaa, ei mitään turhia härpäkkeitä, kuten ne kuvat tai pikaviestintä. Putka on muutenkin nykyään hidas, ei hidasteta sitä enempää.
Niin on, minulle riittää, jos tämä pysyy tällaisena...
Vie vaan turhaa tilaa, ja sit jotkut peelot tunkee niihin kuviinsa tietenkin jotain todella törkeitä kuvia / paskoja kuvia. Nimi/Viesti systeemi on paras :P
okei, mutta on toinenkin juttu:
kun painaa lähetä vastaus ja on hidas netti niin sitä tulee joskus painettua monta kertaa "vahingossa" kun ei näyttäis mitäänn tapahtuvan. Laaksone vois laittaa nappiin koodin joka "harmaannuttais" napin. En vain muista tarkkaa koodia, se meni kait jotenkin näin: onClick="this.enabled=false;" en ole varma mut se olis hyödyllinen
No jos on tapana painella sitä nappia liikaa, niin sitten vain menet ja poistat ne ylimääräiset viestit.
Itselläni on tapana kopioida kirjoittamani teksti ennenkuin lähetän sitä lomakkeella eteenpäin.
Sama juttu mulla. Kerran kirjotin puoli tuntia sähköpostia webmailissa ja lähetin; istunto oli tietenkin loppunu ja sinne katosi se tuherrus internetin syvyyksiin jälkiä jättämättä. Silloin pääsi muutama ärräpää...
Joo ja sitten se ku olin kirjoittanut yli kymmenen minuuttia webmailissa ja pikkusisko paino esciä....... huhhuh
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.