Eli kannateeko javan opiskelu aloittaa? Ja Javan Tutoriaaleja, oppaita ym. linkkejä saa lähetellä. Niin ja vinkkejä ohjelmointii, Olen ohjelmoinnu näillä kielillä: C++/C, VB,CoolBasic,QuickBasic,DarkBasic (Basic intoilija :P)
Minun opettaja lukee avoimessa yliopistossa java kursseja ja se on kehunut sitä "helpoksi ja hyväksi", itse en mene sanomaan mielipidettäni
Miksipäs ei, kyllähän Java on ihan hyvä.
Minun mielestäni java ei ole kovin tarpeellinen kieli, sitä voisi ehkä harkita nettisivujen kokoonpanossa, mutta muualla siitä ei ole kovin paljon hyötyä. Varsinkin jos olet opiskellut mainitsemiasi kieliä, sinun ei kannattaisi ehkä aloittaa enää javan harjoittelemista.
Tavallinen java on mielestäni hieman turha. Kannattaa mielummin kuluttaa se aika vaikka windows-ohjelmointiin, koska näemmä osaat jo c++ssan. Kannattaa myös miettiä j2ee:tä tai symbianille ohjelmointia.
No ei varmaankaan, mutta kyllä Java hyvä kieli on jos sitä osaa.
Kyllä se peisikit lyö mennen ja tullen. Pitää vähän mollata basicceja...
Javalla voi hyvin kuitenkin tehdä pelejä! Tai jos haluaa visuaalisia tehosteita voi kokeilla JavaApletteja.
Luulenpa kuitenkin ettei ZaLaMaNDer osaa noista mitään kieltä niin hyvin etteikö voisi opetella tai kannattaisi opetella Javaa. Java sopis hyvin tohon joukon jatkeeks...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.