Tänään oli sitten ensimmäinen kevätlukukauden koulupäivä. Itselläni se meni todella huonosti sillä en ottanut mitään kirjoja mukaan sillä ajattelin ettei tänään tarvitsisi niitä. Minkäslaiset todistukset on oputkan kävijöillä on? Tapahtuiko teille mitään kömmähdyksiä tänään ja alkaako teillä myähemmin koulu kuin minulla. Anteeksi tyhmät kysymykset, mutta haluaisin tietää oliko kenelläkän samanlaista päivää kuin minulla.
Eipä ollut kömmähdyksiä tänään.
No koulu numeroni ovat silti tälläiset:
Mattikka:7
Äidinkieli:6
Englanti:6
Ja muista aineista en saakaan numeroa.
Mulla oli jo maanantaina koulua.
Mulla meni hyvin saksantuntikin (ei normaalisti) ja meillä oli jotain opettajan kavereita ja yks englantilainenki, mä vaan kokoajan kyselin englantilaisista tietokonelehdistä ja sellasista ku se oli itekki joku nörtti, ja se vastaili ihan mielissää ;D
Ai todistus vai? No tällainen:
Käyttäytyminen 9
Äikkä 9
Ruotsi 10
Valinnaisruotsi 9
Englanti 10
Uskonto 9
Yhteiskuntaoppi 10
Matikka 10
Fysiikka 9
Biologia 9
Maantieto 10
Liikunta 7
Musiikki 10
Kuvataide 9
Saksa 9
Mulla ei ollu enää yhtään kasia, mutta tuo liikunta on ja pysyy seiskana. Sille ei mitään voi. Hei, ysiluokkalaiset, osallistuko teidän koulu matikkakilpailuun. Mää voitin sen kilpailun meidän koulun kesken ja siksi matikka nousi.
Juu... ei sattunut kömmähdyksiä muuta ku että olis pitänyt valinnaisruotsin tunnilla mennä ensin saliin niinku aina, että opettaja voi käydä keräämäs ryhmän sieltä. Niin tehdään aina ensimmäisillä valinnaisilla. No en sitten mennyt sinne vaan suoraan luokaan, mutta ei sen väliä, koska opettaja ei ollut itsekään tajunnut mennä hakemaan niitä ryhmäläisiä, jotka olivat menneet saliin.
paras numero oli ysi, englannista.
Ja kokonaisuudessaan:
Käyt. ja huolellisuus: 8
äidinkieli: 7
ruotsi: 7
englanti: 9
uskonto: 8
historia: 8
matikka: 8
kemia ja fysiikka: 8
biologia: 7
liikunta: 7
Musiikki: 7
kuvis: 8
käsityö: 8
Kotitalous: 8
Olin varma, että saan ruotsista 6, mutta toisin tuli. sanakokeista vitosia ja kokeista 6 ½ ja 7+
Joo, no ei tuolla amiksessa mitään joulu todistuksia jaetakaan.
lainaus:
:P No mulla alko tänään eli keskiviikkona :)
Maanantaina alkoi jo? Mutta ei kai sulla tiistaina koulua ollut? Meillä Alavudella mietittiin jo, että älykääköhän ne aloittaa koulun vasta keskiviikkona, vai pitääkö väkisin aloittaa maanantaina, että sais mukavasti tunkea loppiaisen siihen väliin. :P
lainaus:
Minkäslaiset todistukset on oputkan kävijöillä on?
Tämä ei ole todistus vaan opintosuoritusote päivätty 12.9.2003. Ei sattuisi täällä olemaan kenelläkään saman alan todistusta?
Yritystoiminta: 4
Kasvituotanto: 5
Kotieläintuotanto: 3
Metsätuotanto: 4
Teknologia: 4
Rakennus: 5
Maaseutuympäristön hoito: 3
Kasvinviljelytöiden tekeminen: 5
Kotieläinten päivittäiset hoitotyöt: 4
Metsän uudistaminen ja hoito: 4
Traktorin ja työkoneiden turvallinen käyttö,
metallityövälineiden käyttö: 5
Rakennusten tekeminen: 5
edit: arvosteluasteikko on siis 0-5 :-P
Itselläni alkoi koulu tänään ja kaikki meni yllättävän hyvin, jopa äidinkielen tunnit, vaikka jouduttiin esiintymään koko luokan edessä.
Itse sain todistuksen jo ennen joulua ja listaan tähän nyt vain uusimmat numerot:
ruotsi 9
pitkä matematiikka 8
fysiikka 7 (hmm... ei näin ole yleensä käynyt)
biologia 8
historia 9
Eli tuo oli lukion 2. jakson todistus.
EDIT: typo
Käyttäytyminen: 9
Äidinkieli: 9
Englanti: 10
Ruotsi: 9
Uskonto: 10
Historia ja
yhteiskuntaoppi: 9
Matematiikka: 9
Kemia: 9
Fysiikka: 9
Biologia: 9
Liikunta: 8
Vihje: Uskonnosta saa kympin opettelemalla lyhyeksi ajaksi ulkoa jonkun asian. Kokeen jälkeen voikin asian turvallisin mielin unohtaa.
lainaus:
Ja muista aineista en saakaan numeroa.
Hö, mikset?
lainaus:
Niin mullakin!
Mulla alkoi jo viime perjantaina koulu :/
Äidinkieli 7 . . . . . .
Englanti 9 10 . . . . . .
Matematiikka, lyhyt 7 5 . . . . .
Maantieto 7 . . . . .
Historia 6 . . . .
Kuvataide 9 4 . . . .
Valokuvaus 10 . . .
Tekninen piirustus 8 . . .
(Tuo nelonen taidehistoriasta johtuu siitä, etten sairauden johdosta päässyt kokeeseen.)
nyt keskiviikkona sitten alkoi... PERKELE
ATK oli viimeks 10, enpä kerro enempää
btw. ATK opetus on todella kehnoa koulussani... siellä saa suunnilleen opettaa opettajia... ja se on sentään Tampereen Normaalikoulu!
Meilläkin saa opettaa atk maikkaa. Se osaa tasan sen verran että saa shapen liikkumaan timerillä :D sitten kun siltä kysyy jotai "voit sä auttaa mä en oikeen osaa" ni se vastaa "ei se haittaa mä osaan vielä vähemmän" :D joo... ja meillä atk on valinnaista niin siitä ei saa numeroa vaan onko suoritettu. Tottakai suoritin :P joo... en jaksa kaivella todistusta esiin, keksiarvo oli jotai 8.25... kai(?)
Ja sama juttu täällä. Onhan se melkein joka koulussa, että oppilaat tietää enemmän ku opettaja. Nyt kun oon menos lukioon, niin siellä on kuulemma sellanen ohjelmoinninopettaja, ettei se osaa yhtää mitään ja se on muutenkin oikeestaan pelkkä matikanopettaja. On se kumma kun eivät hommaa asiansa osaavaa opettajaa.
Johtuu kaiketi siitä että ne lukevat kirjoista kuinka käyttää konetta. Eihän kirjoista mitään opi :)
Kun minä aloitin ohjelmoinnin, sain heti alkuun opastusta kaverin isoveljeltä, joka opetti minua ja kaveriani. Eihän sitä muuten opi kuin kädestäpitäen näyttämällä. Sitten kun päässyt alkuun, voi katsoa oppaista vaikka joitain lisäsyntakseja joihinkin käskyihin tai muuta vastaava, ettei kaikkea tarvitse kysyä, mutta aloittelijan on melkeinpä turhaa oppaasta opetella.
Ne mitään kirjoja lue. Ei ne niin älykkäitä ole :). Ne kyttää takana miten oppilaat soodaa ja yrittää ihmetellä sitä sitten :D
On meilläkin tää atk-maikka pääasiassa matikkamaikka, se nyt vaan on sitte ängetty atkmaikan virkaan vaikkei osaa mitään :P
Ärgf... Tuon minä kerron äidille! Se on matikan, fysiikan, kemian ja ATK:n (pakko...) opettaja lukiossa. Ei se kovin huono tietokoneiden kanssa ole. Irkkaileekin kaiket illat yhden tuttunsa kanssa. (Huoh. "Mee nyt jo niihin töihis, äiti! Kello on kohta jo 11!" (Joskus näinkin päin :))
lainaus:
On meilläkin tää atk-maikka pääasiassa matikkamaikka, se nyt vaan on sitte ängetty atkmaikan virkaan vaikkei osaa mitään :P
Valitettavan totta. Mikä niitä tyyppejä oikein vaivaa, jotka miettivät, mitä kenekin pitää osata?! Äidilläni oli sama tilanne. Sattuu vain pitämään opiskelusta (tosi outoa!) niin paljon, että on vieläkin yliopistossa opiskelijana. Siellä sitten meni ATK-kurssille, ja oppi onneksi melko paljon. Ai niin, se todistus. Hmm... No, en kerro tarkaan, mutta huonoin oli liikunta. (8 (wow!!! (meikäläisen kunnolla...)))
Meillei edes ole koskaan opeteltu ohjelmointii kun vasta amiksessa. Olen opetellut itse. alotin 8 vuotiaana. Lainasin kirjastosta ohjelmointikirjoja
Mulla meni ekana päivänä matskuntunti ihan surkeesti. en meinannu muistaa edes miten lasketaan kolme neljäsosaa potenssiin kolme
edit: seuraavana päivänä muistin kyllä miten
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.