Saisiko jollain ohjelmalla resetoitua USB-väylä niin että kaikista sen laitteista menis virta pois hetkeksi, ja sitten ne laitteet käynnistyisivät uudelleen?
Nappaa piuha irti hetkeksi?
se kuluu... ihan oikeesti
lainaus:
Ainakin minulla molemmat koneet tilttaavat jos piuhan työntää usb-porttiin kun kone on käynnissä..
lainaus:
lainaus:
Ainakin minulla molemmat koneet tilttaavat jos piuhan työntää usb-porttiin kun kone on käynnissä..
Höh, itellä toimii kyllä ihan nätisti.
Tässä vaiheessa oon kyllä sen verran utelias, että kiinnostais tietää, miks niitä laitteita pitää resetoida. Ei nuo omat skanneri ja gamepad ainakaan mitään resetointeja tarvi.
Kone tilttaa? Minkä laitteen piuhaa yrität laittaa kiinni?
eiks jotkut laitteet ainakin pidä "irrottaa" wintoosalla("poista laite tai katkaise siitä virta" tjsp...) kai
Eikös USB ole tehty sitä varten että usb kaapelin voi ottaa koneesta milloin vain ja laittaa vaikka toiseen koneeseen.
(esim. Digitaali kamera)
Sitä tarvittais siihen, et netti menee tileen, ja pitäis saada USB WLAN-sovitin resetoitua (merkki on TeleWell)
Voihan USB:llä olla joitain tuollaisiakin syitä, mutta eikö se ole pohjimmiltaan tehty siksi, että se on paljon nopeampi tapa siirtää tietoa?
Edit: Mistä muuten tulee lyhenne USB?
lainaus:
Voihan USB:llä olla joitain tuollaisiakin syitä, mutta eikö se ole pohjimmiltaan tehty siksi, että se on paljon nopeampi tapa siirtää tietoa?
Itselläni on ollut sellainen käsitys, että tuo nopeampi siirtonopeus tuli vaan kaupan päälle.
lainaus:
Mistä muuten tulee lyhenne USB?
Universal Serial Bus, yleiskäyttöinen sarjaväylä
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.