Kun mä oon tehty íte selaimen ja mä haluaisin siihen pistettyä suosikit ja sivu historian vähän niinkun Internet Explorerissä =). ja sivuhistoriasta pytyisi helposti poistamaan jotakin linkkejä ja myös silleen että jonkin määrätyn ajan välein se poistaisi vanhimmat niistä itsekseen =). mutta sivu historia sais olla sellanen että kun painaa sivuhistori nappia niin se avautuisi eri formille.
Onnistuisiko ?
Onnistuisi.
mutta miten ?
Suosikit voisi ainakin tehdä niin, että kun painaa sitä lisäysnappulaa, niin ohjelma tallentaa sen osotteen vaikka .txt tiedostoon ja kun siitä taas painetaan, niin se hakisi sen sieltä siihe osoteriville.
eli kummosella koodilla ?
Tälläisellä ainakin. tohon tarvii buttoni ja Text1 niminen textikenttä
Private Sub Command1_Click() Open "testi.txt" For Output As #1 Print #1, "www.ohjelmointiputka.net" Close Open "testi.txt" For Input As #1 Input #1, a$ Text1.Text = a$ Close End Sub
mutta se pitäisi olla vähän sen tapainen kuin Internet Explorerissä =) tai muussa selaimessa ! ja siihen sais monta allekkain
No sitten vaan laitat ton OUTPUTin APPENDiksi
sain ton toimimaan mutta vielä mietityttää miten saan ne listaamaan suosikit menuun ja kun painaisi osotetta niin se avaisi sivun vai saisiko sen vähän saman laiseksi kun Internet Explorerissä että se kysyisi minkä nimiseksi haluais sen olevan, pystyykö tekemään ?
mielelläni olisi kiva jos saisi myös koodin siitä !
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.