Miksi Koodivinkeissä Visual Basic:ssä ei ole omaa paikkaa peleille? Olisi kiva saada myös pelien koodeja. Esim. Samanlaisia esimerkkejä kuin QBasic:llä. Kaikkia 2D pelin alkuja yms.
ehkä siksi koska nämä ovat koodivinkkejä alunperin, ei mitään valmiita ohjelmia.
Ja alue puuttuu sen vuoksi, että yhtäkään tuollaista koodivinkkiä ei ole lähetetty. Uusia alueita luodaan tarpeen vaatiessa.
lainaus:
ehkä siksi koska nämä ovat koodivinkkejä alunperin, ei mitään valmiita ohjelmia.
Lueppa tarkempaan:
lainaus:
Kaikkia 2D pelin alkuja yms.
2D pelin ALKUJA. En sanonut, että laittakaa valmiita pelejä.
Jokainen ei voi tajuta kaikke :P Mutta yrittäkää edes lukea :D
Ei mutta jollakin voi olla joskus hoksottimet jäässä eikä hoksaa kaikkea! Minun mielestä tätä ei tarvitse nimittäin tarpeeksi kasaamalla ei itse tarvisi tehdä jonku ohjelman/pelin eteen paljon mitään!
Tämän homman idea olisikin koodin tutkiminen. Eli, koodia ei mielestäni olisi järkeä käyttää, mutta siitä voisi saada hyviä vinkkejä ja neuvoja.
Se on ihan luonnollista siinä 12 vuoden iässä että aivot toimivat erittäin vajaasti ja kaikki on epäselvää ja vaikeaa. Ohjelmointihan ei ole helppoa. Mielestäni tuollainen "pelien alkuja" osasto olisi aivan turha.
lainaus:
Se on ihan luonnollista siinä 12 vuoden iässä että aivot toimivat erittäin vajaasti ja kaikki on epäselvää ja vaikeaa. Ohjelmointihan ei ole helppoa. Mielestäni tuollainen "pelien alkuja" osasto olisi aivan turha.
Jos minua meinaat, niin voin kertoa, että en ole 12. Joo... Olihan tämä hieman huono idea.
lainaus:
Jos minua meinaat, niin voin kertoa, että en ole 12. Joo... Olihan tämä hieman huono idea.
No eihän tiedoissasi näy edes kuinka vanha olet. :::(((
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.