Eli kuinka moni ohjelmointiputkan käyttäjistä käyttää MSN Messengeriä?
Sitä ei tueta.. se on mun mielestä erittäin ärsyttävä paske josta microsoftin on taas ollut pakko tehdä puolikiinteä osa järjestelmää.. onneks sen saa poistettuu.. Se on niin v***n ärsyttävä ku se pomppii esiin joka tilanteessa.
IRC on ainoa oikea paikka.
Minä ainakin käytän. Eikä se Messenger mihinkään pompi vaikkei sitä poistakaan kun säätää vähän asetuksia, eikä kirjoita siihen käyttäjätunnusta.
Mä asensin sen kans muutama päivä sitten. Tosin siinä on se että kun käynnistää windowsin ja on vaikka joku ADSL eli yheys on aina auki niin se ne messenger jutu avautuu. mutta ei mua haittaa.
Kyllä löytyy, ja joudun käyttämään sitä useinkin. Aika turvallinen paikka sopia tapaamisia, ja erityisesti ne jotka eivät tiedä mikä on IRC tai miten sitä käytetään, ovat ohjelman ykköskäyttäjiä ( ikäväkyllä ystäviäni on tälläisiä )
lainaus:
Aika turvallinen paikka sopia tapaamisia, ja erityisesti ne jotka eivät tiedä mikä on IRC tai miten sitä käytetään, ovat ohjelman ykköskäyttäjiä ( ikäväkyllä ystäviäni on tälläisiä )
Tuohan kuulostaa siltä kuin olisin ystäväsi.. :D Minäkin käytän messengeriä, se on mulle arkipäivää.
Iso siskoni käyttää kyseistä ohjelmaa. Se luulee myös että irc-galleria on "irkki" ja mIRC on "mirc" se on sanonu "x käy irkissä(ir-galleria) ja x taas käy mirkissä (mIRC)". On niitä hölmöjä olemassa. Iso sisko saa 7 (lukion)ATK:sta. Surkee :D.
x1=isosisko
x2=minä
nojoo, toiset luulee et www.ii2.org on ircci, "äiti äiti mä meen ircciin". :P
nojoo mäki käytän msn aina joskus.
pyytäkää kamuks, mailin näätte profiilist.
Njoo onhan se tos tunnustan, mut häpeen kyl samal. En ole täysin varma tästä, mutta microsoft saa tietääkseni käyttöoikeuden yksityisten valmistamaan materiaaliin (koodi, musiikkikappale, kuva..), joka lähetetään messengerin tai hotmailin kautta. Tietojenkäsittelytieteen kesäkoulussa moista kuulin. Kyseenalaistakaa vain, niin minäkin, on se sen verran uskomatonta. Ja korjatkaa jos olen saanut väärää informaatiota. Lopuksi viisauksia gallerioista: <_apache_> Galleria on niin vitun ärsyttävän hidas, ku niillä vaaleanpunasilla purkkaperseillä on 50 samanlaista webbikameran suttusta tissinesittelykuvaa. <-- irc-gallerian jostain gallupista viime vuodelta, en käytä enää, fakta.
lainaus:
Sitä ei tueta.. se on mun mielestä erittäin ärsyttävä paske josta microsoftin on taas ollut pakko tehdä puolikiinteä osa järjestelmää.. onneks sen saa poistettuu.. Se on niin v***n ärsyttävä ku se pomppii esiin joka tilanteessa.
IRC on ainoa oikea paikka.
tottakai sitä tuetaan, ja jos käyttää jotain paskaa XP:tä niin miten tollanen voi häiritä...? (eihän siinä XP:ssä toimi mikään muukaan kunnolla)
Edit: XP:ssä se on kuulemma kiinteä
noh itsellä ollut XP Prof 2 vuoden ajan... Servereissä ja työasemissa 24/7 päällä... Ollut pois päältä vain muutamia hardware päivityksiä lukuunottamatta.. Ei minkäännäköisiä ongelmia käyttöjärjestelmän puolelta. Lähiverkko toimii ja uloskin päin yhteydet pelaa. Ohjelmistot toimivat niin kuin pitääkin. Joten en ymmärrä miksi XP:tä haukutaan paskaksi kun vakaampaan käyttistä saa hakea. Nii messenger, en tiedä en ole kokeillu mutta eipä ole pomppinutkaan eteen missään tilanteessa. mIRC on mielestäni parempi ja oma webbisähköposti :P
Käytin mutten enää
Kyllä löytyy. Suht hyödyllinen kun noin 20:llä tutullakin on.
En käytä enkä tule koskaan käyttämään.
Kyllä sen XP:stä saa poistettua...
Ainoastaan IRC:tä tuetaan :D
En kyllä käytä sitä, mutta kyllä se koneelta löytyy ja kaikenlisäksi senhän joutuu päivittämään joka toinen päivä ,että sitä pystyy edes käyttämään. Mielummin IRCkki tai ICQ.
Rn käytä
Phuhhuh, tota en tue vaikka maksettais.
Jee messengeristä tullut uusi hieno superintegroituva versio 6.1. Ei lähde edes kulumalla. Yritin juuri poistaa 5.0, mutta eihän ne Microsoftan jepet ole laittaneet uninstall-pakettia install-paketin mukaan, kuka nyt muka haluaisi poistaa Messengerin?
Minulla on messanger koneellani silloin tällöin, kun asennan sen ja sitten taas hetken päästä poistan... Eli harvoin käytän, mutta jos tarvitsen sitä, niin pitää aina asentaa se, koska poistan sen käytön jälkeen... :) (järkevää :P)
Käytän sitä vain siksi että isosiskoni on hulluna sen kaikkiin ominaisuuksiin.. on jopa sen palautesivun kovimmista käytttäjistä... en käytä sitä muuhun kuin joidenkin kavereiden kaa jutteluun!
Eikä se edes aukea aina Windowsin yhteydessä kun vähän asetuksia säätää. Ja XP on sitten muuten erittäin vakaa. Ei ole kertaakaan vielä kaatunut. Mitä nyt meinaa olla vähän hidas mutta kyllä se pystyssä pysyy.
lainaus:
Ja XP on sitten muuten erittäin vakaa. Ei ole kertaakaan vielä kaatunut. Mitä nyt meinaa olla vähän hidas mutta kyllä se pystyssä pysyy.
No tuohan on mahdotonta windows xp:llä
Ai mikä siis on mahdotonta xp:llä?
Toi, että se olis vakaa ja ei olis viellä kaatunut :)
varmaan.. :)
Mää käytän. Ei kivaa kun on win95 niin siinä ei kuulemma toimi uudempi mese kun 5.0(joka on syvältä) enkä uskalla kokeilla uudempia, olen saanut pistää koneen uusiks pystyyn ihan tarpeeksi monta kertaa... ja ottakee kuka vaan mut kaveriks, osote on toi mun profiilin osoite... enkä muutenkaan keskustele paljoa ku vanhemmat ei edelleenkään anna olla koneen ääressä paljoakaa ni en irkkaa turhaan kun olisin kaikilla listoilla kuitenkin aivan täysi idlaaja. Ihan hyvä toi mese on siitä että se on lähes joka kaverilla ku kukaan ei osaa käyttää konetta sen verran että osaisi ottaa sen pois... ja ne mesen ikkunat jotka aukeaa koneen käynnistyksessä saa pois sieltä mesen asetuksista.
messenger on ihan kätsy sillo jos pyytää kaveria testaamaan jotakin peliä / ohjelmaa jonka on ite tehny ja siinä ei ole vielä helppiä mukana. Ei tarvi kokoajan puhelimessa neuvoa
Mä käytän aina, ku oo netis! Se rulettaa!
lainaus:
messenger on ihan kätsy sillo jos pyytää kaveria testaamaan jotakin peliä / ohjelmaa jonka on ite tehny ja siinä ei ole vielä helppiä mukana. Ei tarvi kokoajan puhelimessa neuvoa
tuo on justiin kätevää. Määkin lähetän aina Messengerin kautta kavereille QB-koodinpätkiä bas-muodossa. Ei tartte käyttää sähköpostia.
lainaus:
No tuohan on mahdotonta windows xp:llä
Ittellä ei oo vielä kertaakaan kaatunu, vaikka on ollu jo viime kesän alusta.
lainaus:
Ittellä ei oo vielä kertaakaan kaatunu, vaikka on ollu jo viime kesän alusta.
onneksi olkoon voititte juuri vuoden xp-taiturin kunniamerkin ;)
No enpä tiedä ei oo kavereillakaan vielä kertaakaan kaatunu. Mitä XP:tä muute käytätte? Professionalia vai Home Editionia vai mitä?
Messenger: Kyllä sen Messengerin saa pois, sehän on vain siellä kansiossaan. Mutta kukaan ei ole kysynyt toimiiko XP tuon jälkeen huonosti...
Windows XP: Tällä koneella Professional. Ja kuka väittää etteikö XP kaatuisi ? Yksi hyvä asia kaatumisesta löytyy: en ole kertaakaan nähnyt SkanDisk:ä(vai miten kirjoitettiinkaan), mutta sitäkin enemmän "järjestelmä on palautunut vakavasta ongelmasta" ilmoituksia.
Jos saisin valita poistaisin XP:n ja asentaisin 98SE:n, paljon parempi, mitä nyt laiskasti käynnistyy.
lainaus:
Mitä nyt meinaa olla vähän hidas mutta kyllä se pystyssä pysyy.
Ja voiko väittää vastaan ? Ei varmaankaan. Mutta kuka jaksaa odottaa että kone olisi saanut sammutettua ohjelman ja kirjauduttua ulos ?
Käynnistyksessä oli joku aika sitten sellaisia ongelmia että sai painaa resettiä kahdeksan kertaa, ennenkö lakkas jökkäämästä, mutta kun se sitten viimein pääsee käyntiin niin ei kyllä kaadu. Tai siis tietenkin jotkut pelit saattaa kaatua, mutta se on niiden pelien ongelma. ME:ssä kun joku peli kaatuu, niin koko kone jökkää niin että vain resetti auttaa. XP vain sulkee kaatuneen pelin ja muu toiminta jatkuu normaalisti.
msnnnä onn iha helppo käyttöne ja hyvä chaataly ohjelma.
KANNATTAA LADATA!
Juu, tuolt saa http://messenger.msn.fi Msn Messengerin.
lainaus:
lainaus:
tuo on justiin kätevää. Määkin lähetän aina Messengerin kautta kavereille QB-koodinpätkiä bas-muodossa. Ei tartte käyttää sähköpostia.
mIRC:illäkin tuo onnistuu
MSN Messenger... pfft. Irssi all the way.
Ja XP on vakaa käyttis. Piste. Oma Windows Server 2003 (XP pikku muutoksin) on kaatunut (tai no, jumiutunut lähinnä) tasan kerran ja se oli hardiksen (romppuasema jumitti -_-) vika.
Mese on osoittautunut nyt käteväksi, koska teen eri puolella Suomea asuvien kanssa internet sivuja ja pystyn keskustelemaan helposti ja neuvomaan ja oppimaan. :D
Itse käytän Messengeriä naishenkilöiden kanssa kommunikointiin, koska kyseiset eivät omien sanojensa mukaan "tajua mitään koko ircistä".
Messengerin protokolla on hyvin persuksista ja se toimii p2p tekniikalla. Siinä tarpeeksi syytä olla käyttämättä. Irc on paras ja parempaa saa hakea.
Hmph.. X-Chat all the way. Vaikka on GAIM koneella, silti irkki on se oikea paikka.
lainaus:
Eli kuinka moni ohjelmointiputkan käyttäjistä käyttää MSN Messengeriä?
En tiedä kuinka moni, mutta minä ainakin ;)
lainaus:
en ole kertaakaan nähnyt SkanDisk:ä(vai miten kirjoitettiinkaan), mutta sitäkin enemmän "järjestelmä on palautunut vakavasta ongelmasta" ilmoituksia.
XP:ssä se on taas muutettu takaisin CheckDisk:ksi (chkdsk). En ole minäkään sen toimintaa käynnistyksen aikana nähnyt, mutta kyllä sen käynnistyksen aikanakin saa tulemaan, kun levyn ominaisuuksista löytyy englanninkielisessä Tools -> Error-checking -> Check now... Koskaan ei tarkistus ole onnistunut Windowsin ollessä päällä vaan aina se on ehdottanut toiminnon ajastamista seuraavaan käynnistykseen.
"...because the disk check utility needs exclusive access to some Windows files on hard disk. ... schedule this disk check to occur the next time you restart the computer?"
Lyhennelty.
on messengeri
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.