Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: America's Army

Sivun loppuun

kenkku [04.12.2003 21:12:15]

#

Pelaakos kukaan teistä tuota jenkkien ilmaista räiskintäpeliä? Minä pelasin kerran ja nyt olen totally hooked. Jos iski kokeilunhalu niin surffaa http://www.americasarmy.com.

P.S. Modeemikäyttäjät, älkää vaivautuko, pelin asennuspaketti on 650 mb :P

remontti-reiska [05.12.2003 13:24:28]

#

En oo pellannut, mutta aioin joskus kokeilla (modeemilla :D). Aika mukava grafiikka. Enpä osaa paljoa englantia niin voitkos valaista hieman pelin ideaa.

kenkku [05.12.2003 17:59:00]

#

Pelin idea on tappaa vastustajat, luonnollisesti. peliä pelataan netissä, "karttoja" on parisenkymmentä. Pelissä on "matseja" joissa on 7-? kierrosta jonka voittaa tappamalla vastustajat tai saavuttamalla tavoitteet (esim. pääse tunnelin luo, laita pommeja autojen alle). Pelissä on myös monia erikoistehtäviä joihin vaatii koulutuksen, tarkka-ampuja, lääkintämies ja erikoisjoukot. Erikoisjoukuolla on pari kenttää joita vaan he saavat pelata. Pelissä on myös asemodeja, eli voit lisätä kaikenlaisia herkkuja aseeseen. Aseryhmiä on ,kiväärimies, tarkka-ampuja, tulituki ja kivääri+kranaatinheitin.

Toivottavasti tuossa oli tarpeeksi selitystä että rupeatte pelaamaan!
Nimimerkkini on pelissä kenkku, ilmoittakaa omanne jos tulette pelaamaan!

P.S. Pelissä on myös "honor", pisteet joita saa ampumalla vastustajia ja ei ampumalla omia :D

remontti-reiska [05.12.2003 20:25:49]

#

Just. Olis tässä kyllä ADSL liittymä niin vois kyl... mut kuulostaa hieman liian tylsältä (=perinteiseltä)

jcd3nton [05.12.2003 21:52:14]

#

äss kun tuli 1.9 pätsi ni ei enää toiminu :( se kaataa netin heti kun käynnistää sen pelin. en voi enää pelata sitä :(

rndprogy [05.12.2003 22:01:37]

#

Tuli tossa kuukausia sitten itekkin asennettuu mutta eipä oo tullu pelattuu ku en saanu oikeen toimimaan. Sen harjotus jutun oon vaan pelannu :|

kenkku [05.12.2003 22:19:16]

#

jcd3nton, onko sulla soneran kaapeliyhteys + motorola surfboard? Jos on niin asenna se usb:n kautta tai jos on jo usbn kautta niin hanki uudet ajurit. Mulla oli sama probleemi mut korjaantu.

jcd3nton [05.12.2003 22:28:28]

#

en asenna usbin kautta kun sit se yhteyden jakaminen oin vaikeempaa. Se on jaettu 3 :lle koneelle. Joo mulla on just toi yhteys, ja tiedän mistä vika johtuu. Foorumilla sanottiin että lähtis toimiin kun sais firmware -päivityksen...

Gaxx [06.12.2003 16:01:08]

#

Imuroin tossa joskus parikuukautta sitten kyseisen pelin, mutta huomasin, että se olikin 1.5versio. Sitten en onnistunu muutamaan kertaan kopioimaan uusinta versiota, koska se meni aina poikki. Vois tietysti taas kokeilla.

TETRIS [07.12.2003 13:02:12]

#

Olishan sitä varmaan ihan kiva pelata. Kuten myös CS:ää, mutta kun satun omistamaan vaan tälläsen GPRS modeemin :(

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta