Miten saisi siirettyä TV ohjelmia koneelle TOPFIELD:sta?
Autakaa! Sanon kiitos jo valmiiksi ;)
Mod. huom: Kirjoita kysymys myös viestiin äläkä vain otsikkoon!
Onks helpompaa keinoo?
Totta kai on, mutta ihan vittuillessaan eivät ole sitä tuonne sivulle kirjoittaneet :D
Johan tuossa oli 3 eri keinoa mainittu sivuilla. Millainen sinun ajatuksesi helposta keinosta olisi?
Osaaks sää auttaa ooks tutustunu toho asiaan?
Lisäys: EWn jaksanu äske lukee nii pitkäl :D
Lisäys: Mutta mun laitteen merkki on TF400PVRt
HodariNaama kirjoitti:
Osaaks sää auttaa ooks tutustunu toho asiaan?
En ole tutustunut asiaan enkä omista (minkäänmerkkistä) digiboksia.
HodariNaama kirjoitti:
EWn jaksanu äske lukee nii pitkäl :D
Hyvä lähtökohta asian selviämiselle :D
HodariNaama kirjoitti:
Mutta mun laitteen merkki on TF400PVRt
Hyvä että et turhaan maininnut sitä heti ekassa viestissä :o
Ko. vehkeessä ei näytä olevan USB- eikä Ethernet-liitäntöjä, joten ainoa keino lienee ruuvata kiintolevy irti siitä ja laittaa kiinni PC:hen. Sitten lisäksi tarvinnet sopivat softat.
mut mul on joku sellane johto mis toises pääs USB ja toises pääs keltanen valkonen ja punanen. Saaks sirrettyy tietoja sillä
Joo, jos kyseessä on siis USB-videodigitointikaapeli, niin saat toki minkä tahansa a/v-lähteen, mukaanlukien digiboksi, ulostamaa analogista kuvaa digitoitua tietokoneelle. Kuvanlaatu vaan on monta kertaa pakattaessa ja välillä analogisena siirrettäessä huonompi, kuin jos digiboksilta kopioisit datan suoraan.
mutta entäs ajurit?
Mistäs me voitais tietää mikä av-digitointipiuha sulla on? Kuvaus (av-liittimet ja usb-liitin) täsmää suunnilleen kaikkiin.
Varmaankin siihen tarvitsee jotkin ajurit ja jonkin ohjelmankin. Mahdollisesti sellaiset tuli kaapelin mukana. Jos ei, niin kokeile valmistajan nettisivua.
juu siin tuli mukana semmone USB Video Grabber SVG 2.0 A2 levy
Lisäys: mut saaks sen auki sillai niinku jonku esim. kovalevy
Lisäys: Ja sen merkki on SilverCrest: USB Video Grabber
Lisäys: mutta ongelmana ei anna asentaa sitä koska äidin salis koneel mut voisiks tehdä asennuksen sun koneel ja lähettää asennetut tiedostot minulle
Etkö voi esim. mennä pyytämään äidiltä, että saisit asentaa ohjelman? Vai onko jokin syy, miksi hän kieltäisi?
Sain just luvan :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.