Kysyn vaan, että tuleekos jouluna monta irkkaajaa? Itse aion tulla ehkä heti aamulla ja illalla. Mitäs teette sitten jouluna. Sori tämä aikanen ajankohta.
En mä palvelinta aio jouluksi sammuttaa jotenka kaipa mun nick sielä idlailee joulun yli ;)
Jos jouluna en elä niin luultavasti irkkaan.
Eiköhän siellä meikäläistäkin näy, ei sitä ruokapöydän ääressä ihan koko päivää jaksa istua.
Jouluna irkataan! :)
Aivan, aivan.. Luulisin etten sentään kokopäivää aio olla sukulaisten/perheen seurassa... Jos olen, niin sitten mussutan kinkkua koneen ääressä ja irccaan yöllä..
Kirjoitan tätä viestiä muuten Konquerorilla. Mullon Susen LiveCD. Vähän kova juttu..
~Sose~
Taitaa jouluna irkkaus jääjä vähä vähille.. :D
Kyl varmaan käväisen ainakin. Eiköhän jouluaatto mene syödessä ja telkkari kattoessa :)
Vähän hankala irkata jouluna kun ollaan aina joulu sukulaisilla eikä niillä tietenkään oo ees konetta (paitti yks työkannettava jolla ei saa tehä mitää).
Mutta jahka sieltä tullaan kotiin (joulupäivä/tapaninpäivä) niin sitten irkkaan...
Kyllähän sitä irkissä ainakin kävästään, mutta ei mitn 24/7.
Pitää kaikkea muutakin hoitaa, esimerkiksi keittoa vois vähäsen kaataa jne. Sit kun on viel uudet kotisivut tekeillä niin niissäkin on hommaa paljon.
Pittää sitä käydä ainaki täällä ohjelmointiputkassa ja omat kotisivut tarkistaa ja uutiset ja sää... ai niin liigaporssi
Kai sitä nyt jouluna irkataan! :-)
Kattoo nyt millon pääsee irkkiin jos on jossain kylässä sukulaisten kannsa tjsp.. mutta kun sitten sen jälkeen on lomaa niin irkataan jouluyönä ainakin 0500-0600 aamuun saakka :>
Tietysti IRCissä ollaan idlaamassa ihan 24/7 (ainakin melkein), vaikka olisi mikä juhlapyhä. :)
Ja melko varmasti meinaan ihan keskustellakin siellä.
Huh? Ootan kyl Joulupukkia nii innol et ei pysty irkkaa :)
No aika monta tulee :D
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.