Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Ooppera

Sivun loppuun

sooda [20.11.2003 18:33:57]

#

Kelasin just että IE kaatuu liian usein ja hankin Operan. Noh, ei se voinutkaan olla niin helppoa. Kun laitan urlin ja painan entteriä niin se valittaa msgboxissa että "tietoverkkohäiriö" ja seuraavalla rivillä osoite. Mitäs teen?

odys [20.11.2003 18:46:39]

#

Älä käytä Operaa, hanki selain jota voi selaimeksi kutsua. Esim. Mozilla Firebird.

sooda [20.11.2003 18:48:16]

#

Toimiiks se win95ssä?

rndprogy [20.11.2003 18:52:01]

#

meinasin just sanoo samaa eli

lainaus:

Älä käytä Operaa

Ja mitä vikaa on esim kaikista yleisemmin käytetyssä Explorerista. Sanokaa mullekin joku hyvä syy niin mä vaihdan.

odys [20.11.2003 18:53:42]

#

98 tai uudempi. Mutta esim. Pelkkä Mozillakin voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Opera on saanu mun mielestä ihan liikaa suosiota.. kun itse sitä käytin se oli suoraan sanoen perseestä. Sivut näkyy ihan miten sattuu vaikka olisikin HTML standardien mukaista...

http://www.mozilla.org/ Mozilla on 95 tai uudemmille windowseille

sooda [20.11.2003 19:18:21]

#

lainaus:

meinasin just sanoo samaa eli

lainaus:

Älä käytä Operaa

Ja mitä vikaa on esim kaikista yleisemmin käytetyssä Explorerista. Sanokaa mullekin joku hyvä syy niin mä vaihdan.

Mun win95:ssä mikkisoftan kirjastosivut kaatuu ku ie suorittelee laittomia toimintoja sillon joissain xml- ja js dllssä. ie on epävakaa!!! Se on Paha! Paha! PAHA!!!

odys [20.11.2003 20:12:46]

#

IE todellakin on epävakaa kikkare.. IE on vielä niin altis pop-upeille että huh...

Teme [20.11.2003 23:39:02]

#

Ai että mitä vikaa IE:ssä on?! Voisit mieluummin kysyy et mitä vikaa IE:ssä ei olisi! Niin reiällinen paska, täynnä turva-aukkoja, kaatuilee kokoajan. Paskin selain mitä maa päällään kantaa!! Mulla käytössä Opera ja nyt toimii, toinen hyvä on kans se Mozilla mut itte tykkään enemmän Operasta.

Edit: Rndprogy: Muista sitten kans vaihtaa sitä selainta :)

thefox [20.11.2003 23:54:49]

#

Meikäläisen pinna IEn kanssa kyllä kyrsähti melko pahasti kun tuli tuo jpeg_kuva_onkin_activex_sovellus punkki esille. En oo kyllä kaatumaan tainu vielä tosin saada, MozillaFirebirdin useampaankin kertaan.

T.M. [20.11.2003 23:55:06]

#

IE on paska, kyllä - mutta silti sitä käytän, koska olen niin tottunut siihen. enkä jaksa imuttaa mitään mozillaa koska olen laiska. opera minulla on ja se latautuu tuskallisen hitaasti.

sooda [21.11.2003 08:24:55]

#

Motsilla toimii hyvin. IEtä käytin koska se aukeaa ihan heti. Motsilla kyllä lähes yhtä nopeasti eikä edes kaadu M$:n librarysivuilla. Se treeviewi juttu ei toimi hyvin siinä mutta onneks toimii edes jotenkin :) pitää hankkia tästä win98se ku win95:ssä _ei_ pyöri todellakaan mikään kunnolla...

Meitsi [21.11.2003 18:22:03]

#

Kyllä Ie:nkin kaatumaan saa.
Esim. 1.:
Kävin nokia.com/games ja pelasin java-pelejä.
Tulos: Sinisiä ruutuja ja että joku ohjelma on aiheuttanut laittomia toimintoja. Sittevielä et kernel32 on aiheuttanut laittoman toiminnon...
Esim. 2.:
Mulla oli auki popUpKiller taustalla ja IE tietenkin bugautti koko masiinan kun ei jotenkin pystyny avaan jotaki kun se PopUpKillaz sulki jotakin? Älkää kysykö miksi se tilttasai kun en tiedä.

nlampola [21.11.2003 18:27:43]

#

Minä käytän Operaa koska se on niin paljon parempi kuin IE ja siinä on loistavia ominaisuuksia, mutta todellakin, kaikki sivut ei näytä "oikeilta" tai ei toimi kunnolla (kuten jostain syystä tää Ohjelmointiputka :?) mutta jos ei toimi, käynnistän IE:n ja katon sen sivun sillä... Siinä vinkki...

nlampola [21.11.2003 21:11:51]

#

Korjaus edelliseen: Ohjelmointiputka toimii aivan hyvin myös Operalla!

rndprogy [21.11.2003 23:32:58]

#

Mä en ees muista koska mä oon nähny IE:n kaatuvan. Ja niitä hienon hienoja ominaisuuksia voi ladata netistä (luonnollisesti IE:llä XD )

nlampola [22.11.2003 00:26:21]

#

lainaus:

Mä en ees muista koska mä oon nähny IE:n kaatuvan. Ja niitä hienon hienoja ominaisuuksia voi ladata netistä (luonnollisesti IE:llä XD )

Kyllä se ie:kaatuu, kun tarpeeks sählää tai joku sivu on tehty huonosti... Ja ne turva-aukot...

shovi [22.11.2003 10:23:18]

#

Mozilla rocks! Käytän sitä aina kun vaan on mahdollisuus ja se on yksinkertaisesti tyylikkäin ja paras.

rndprogy [22.11.2003 12:21:58]

#

Mozilla on pe***stä siinä ei toimi ainakaan hiiren rulla.

sooda [22.11.2003 12:33:10]

#

Toimiipas hiiren rulla. Mulla ainakin. Hanki kunnon hiiri! IE: http://koti.mbnet.fi/koodaaja/msdn_xml.png

Grey [22.11.2003 17:58:55]

#

Netscape sucks ja kaikki sen jälkeläiset, joihinka kuuluu mainittu Mozilla. Olen kokeillut kumpaakin ja enkä pahemmin pitänyt niistä. MSIE:kin on parempi kuin ne, ja se on sentään melkoisen buginen että täynnä tietoturva-aukkoja. Opera on tällä hetkellä paras. Ja näyttääkin hyvältä sen jälkeen kun sen on säätänyt sopivanlaiseksi. Eikä tuo mainosbanneri ole mikään haitta. Pikemminkin se piristää :-D

-Grey-

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta