Hei! Se joka tekee yhen piene mIRC scriptan nii annan heti 5e!
Laittaa mulle spostia: jugadoor@gmail.com
Teen ehdottomasti heti.
Onks välii onks se kopioitu netistä sillä löysin sivun jossa oli monta skriptaa ja haluisin niist jokaisest 5e ajattelin et niist sais ainakin 100e yhteensä ja saisin ne heti onks välii vastaa heti en jaksa odottaa!
Kyseistä scriptaa ei oo ainakaa nettii tehny. Ja ei oo isopätkä scriptaa mitä tarvisin, jos löytyy osaaja.
Ei mut oikeasti, et viitsisi tässä vähän valottaa mitä sä oikein haet.
Lebe80 osaat scriptaa?
puhuux siit hallahon blogist http://www.halla-aho.com/scripta/
tmubbikin ossaa!
Tmub laitas mulle spostia..
yhteinen1: kyl mä tänne vastaan tai vastaavasti lähetän sähköpostia, jos mua kiinnostaa, et ei sun tarvi mun sähköpostiin lähetellä erikseen näitä sun vajavaisia kyselyitä.
Jos sä haluat oikeasti apua ohjelmointifoorumeilta, niin sä kerrot a) selkeästi mitä sä tarvitset ja b) odotat, että joku siihen vastaa
Eli laitan malliksi:
Hei arvon ohjelmoijaputkalaiset,
Piti oikein rekisteröityä tänne, kun meni oma sormi suuhun ja tarvitsisin mIRC -skriptin.
Skriptin toiminta olisi seuraava:
Kun kanavalle kirjoitettaisiin noppa, niin skripti palauttaisi kanavalle tekstin, jossa olisi satunnaisluku 1-6. Itse en tosiaan osaa tälläistä koodata, mutta jos joku voisi auttaa miten lähdetään liikenteeseen.
Terveisin,
Yhteinen1
Scriptaan: Mun botilla on oikeus käyttää toista mIRCbottia ja se noticee vain kun minun botilla ajaa komennon, niin tarvisin scriptan millä mun botti pastee ne noticet noticena takaisin, kuka ajaa sen komennon!
Missä mun 5e >:(
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.