Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Omia sivustoja

Sivun loppuun

Santeri P. [17.06.2011 12:05:00]

#

Moi vaan kaikille.
Nyt siis ideana olis että tänne laitettas linkkejä omille sivuille joihin kirjaudutaan tai siel on pelei tai muuta jännää.
Omille: http://tattipuu.arkku.net

Marbo [17.06.2011 12:20:55]

#

Ja sivusi idea on? Missään ei mitään kerrota ja heti pitäisi rekisteröityä sivuille. Hmm..

Santeri P. [17.06.2011 13:45:44]

#

Semmonen juttelupaikka se on

Lebe80 [17.06.2011 14:37:22]

#

No kerro nyt vaikka miten olet sivun toteuttanut.

Itseänikään ei oikein huvita "tyhjälle" ja oudolle sivulle kirjautua.

ankzilla [17.06.2011 14:57:42]

#

Onneksi en harrasta juttelua.

Sienikasvusto [17.06.2011 15:16:52]

#

Noni siinähän kävi näppärästi, joku on taas laittanu sivunsa putkan tietoturvatestiin. 5/5

t0ll0 [17.06.2011 18:24:26]

#

Santerilla on kyllä niin asiaton sivu ettei kukaan menetä mitään vaikkei rekisteröityisikään kuten minä tein..

Mikähän oli motiivi linkittää putkaan? Ei sovi tänne..

Metabolix [17.06.2011 19:30:37]

#

Epäilen, että sivun asiattomuus johtuu siitä, että se sai täydet pisteet (5/5) jonkun avuliaan tietoturvattomuustestistä. Jotenkin muistelen nähneeni samaisen (tai ainakin hyvin samantapaisen) asiattomuuden eräillä muillakin OP:n käyttäjien tietoturvattomuustestissä menestyneillä sivuilla. Sama mieskö asialla taas? :)

Mutta eiköhän ensin kannattaisi koodata sivusto kunnolla, että uskaltaa esitellä, ja keksiä sinne edes jotain oikeaakin sisältöä, että olisi jotain esiteltävää. Jos on tarkoitus esitellä ensimmäistä omaa tekelettä, esimerkiksi iskä ja äiskä (tai jonkin höpöfoorumin käyttäjät) ovat ehkä vastaanottavampaa yleisöä.

t0ll0 [17.06.2011 21:31:34]

#

Metabolix, jaha! Vähän jo ihmettelinkin että mitäs tekstiä se tämmönen on, mutta tämähän sen selittää..

Olen kuitenkin kanssasi eri mieltä tästä omien sivujensa esittelemisestä. Tänne tulee niin harvoin kysymyksiä missä minä osaisin auttaa (tai niihin on jo joku kerinnyt vastata), että mielelläni kommentoin Kalle Koodarin kotisivuja.
Voihan se olla että Kalle K. oppii uutta ja kehittyy paremmaksi.

Ainoa 'haitta' näistä on se, että kyseisten kotisivujen elinikä on parin kuukauden luokkaa ja näin ollen keskusteluun myöhemmin eksyvä ei saa vinkeistä tai vihjeistä mitään irti kun ei nää alkuperäistä tilannetta. Tämmöisen yleistyessä putkan foorumi olisi täynnä pelkästään näitä "mitä mieltä mun sivusta"-avauksia ja se ei välttämättä ole se mihin tällä foorumilla pyritään.

Edit, tätä kirjoittaessani huomasin että olen sittenkin kanssasi täysin samaa mieltä joka vie pohjan tältä viestiltä.

Santeri P. [20.06.2011 12:36:06]

#

Just joo teilläki ollu hauskaa. Isot pojat hakkeroi pikkupoikien projektia.

Grez [20.06.2011 12:44:04]

#

Jos nyt ketjun viesteistä suunnilleen ymmärsin, mitä on tapahtunut, niin pikemminkin pikkupojat ollut myös hakkeroimassa.

Santeri P. [20.06.2011 12:45:56]

#

Joo sen huomas teksteistä:
"Kiitos p****a aamupalaksi.","Oraalia vai anaalia?"...
Säälittävää puuhaa

Lebe80 [20.06.2011 12:52:49]

#

Edelleenkin:

Lebe80 kirjoitti:

No kerro nyt vaikka miten olet sivun toteuttanut.

Jos kertoisit, miten olet sivusi tehnyt, niin tästäkin aiheesta olisi tullut paljon opettavaisempi. Nyt olet ennemminkin tuonut pikkupoikien projektin keskelle isojen poikien futisturnausta ja huonostihan siinä kävi.

Ehkä opit tästä jotain, ja osaat jatkossa ottaa virheistä opiksi. Älä siis lannistu, tekemällä oppii ja tekevälle sattuu.

Santeri P. [20.06.2011 12:55:17]

#

Kaikki kongreettinen on jo korjattu että se siitä.

Clacier [21.06.2011 01:12:27]

#

Rekisteröidyin, kirjauduin sisään ja suljin välilehden. Nyt avasin sen uudelleen, ja etusivu ilmoittaa vain "Tattipuu - Liity sinäkin", ei mitään linkkiä minnekkään. "Sisälle" pääsi toki lisäämällä urliin "/userfilu.php", eli ei kovin käytännöllinen toteutus.

mika132 [21.06.2011 01:26:30]

#

Santeri P:

Voin kertoa kun pidin sivustoa pelilä 3 vuotta pystyssä. Se murrettiin aina ja koko ajan ja putkaan sen tuotuani se murrettiin aika mahtavasti. =)

Nyt kaadoin pelilän ja jatkan "melkein" samaa ideaa TehoGamesin kanssa ja ennen ns. virallista julkaisua pistin ohjelmointiputkaan viestiä että etsivät tietoturva aukkoja yms ja olen kehittynyt tietoturva puolella erittäin paljon. Lisäksi olen yleisesti oppinut koodaamista erittäin paljon putka porukan ansiosta vaikka he varmaan ovatkin hermonsa useaan otteeseen menettäneet. :D

Eli jatka yrittämistä ja tee jotain aihetta äläkä mitään lol juttua. Ota selvää tietoturva aukoista jnejne. Hommaa web masteri joka tekee sivuston ulkoasun. Itseltänikin puuttuu tuo "taiteellinen" silmä sivusto pohjien tekoon joten metsästin hetken aikaa itselleni sivusto tekijää ja kyllähän se löytyi. =)

ja Santeri se on perjaatteessa hyvä, että putkan kaverit hakkeroivat sivuasi. Esim minuun sivustooni ne ovat murtaneet monta kertaa jo kun olen erikseen pyytänyt ja osoittaneet ystävällisyytensä sillä, että eivät ole tehneet vahinkoa vaan ilmoittaneet joko ohjelmointiputkan keskustelussa TAI minun serverilläni, että mistä pääsivät läpi ja mitä kannattaa korjata.


Yritin muotoilla asiani yksinkertaisesti. Toivottavasti ymmärsit. =)

Santeri P. [21.06.2011 11:39:36]

#

Ymmärsin,mutta ainut ongelmani on että ketään ei kiinnosta sivustoni,joten en saa sinne ketään.

Petja [21.06.2011 12:23:39]

#

Ei ehkä kiinnosta, koska...

Ulkoasu on usein se, joka otetaan ensimmäisenä huomioon. Jos ulkoasu on huono, on myös todennäköisyys sitä suurempi, että käyttäjä lähtee heti pois. Totta kai sivustolla pitää olla jotain sisältöäkin. Minä voisin hoidella PHP:tä, CSS:ää ja joissain määrin JavaScriptiäkin jos se siitä kiinni on, mutta tosin jos minunlaisen laiskamadon ottaa töihin, töistä tulee valmista ehkä kolmen vuoden päästä. ;-)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta