Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: PutkaOS:n sivut?

Sivun loppuun

nörtti [16.04.2011 17:09:20]

#

Mitä putkaos projektin verkkosivuille on käynyt? Kun koetin käydä osoitteessa putkaos.dy.fi palvelinta ei löytynyt. Googlen välimuistitakaan ei löytynyt tietoa.

Yucca [16.04.2011 20:29:28]

#

Osoitetta putkaos.dy.fi ei löydy nimipalvelusta (NXDOMAIN). Olikos dy.fi-verkkotunnuksilla jokin rajoitettu elinikä?

acder [17.04.2011 15:12:34]

#

Yucca kirjoitti:

Osoitetta putkaos.dy.fi ei löydy nimipalvelusta (NXDOMAIN). Olikos dy.fi-verkkotunnuksilla jokin rajoitettu elinikä?

on, mutta sen voi käydä uusimassa dy.fi

Metabolix [17.04.2011 15:38:57]

#

PutkaOS:n sivut eivät ole olleet toiminnassa vuosiin. Eihän siellä käytännössä mitään koskaan ollutkaan. Lähdekoodi oli jaossa SVN:llä, valitettavasti sitäkään ei enää näy. Sivujen ja SVN-varaston kohtalosta voi luultavasti kysellä IRCnetissä nimimerkeiltä Megant ja str4nd. Minulta löytyy myös koodin viimeisin versio, jonka voin varmaankin halukkaille lähettää. Tosin koodin dokumentaatio on perin puutteellista, minkä vuoksi rakenteen ymmärtäminen voi olla vaikeaa.

Grez [17.04.2011 16:02:29]

#

Ai mä jo luulin että se myytiin googlella ja uudelleen nimettiin Chrome OS:ksi, mutta totuus katoamisesta olikin tylsempi

nörtti [18.04.2011 14:29:02]

#

Olisin kiinnostunut lähdekkoodista. Millä lisenssillä PutkaOS:n lähdekoodi julkaistiin?

Kev [18.04.2011 16:37:03]

#

Grez kirjoitti:

Ai mä jo luulin että se myytiin googlella ja uudelleen nimettiin Chrome OS:ksi, mutta totuus katoamisesta olikin tylsempi

Kaikki ohjelmointiin/tietoverkkoihin liittyvä on tylsää jos siihen ei kuulu olennaisena osana Google, Apple tai Facebook.
Just joo, mitäköhän mä tollakin halusin sanoa...

Grez [18.04.2011 19:06:05]

#

No (puujalka?)vitsissäni ei ollut millään tavalla kyse siitä, kuka tai mikä sen olisi ostanut, vaan lähinnä se että joku iso toimija olisi ollut kiinnostunut siitä.

Mutta onko mitään huonompaa kuin vitsi, jota joutuu selittämään.. :(

ankzilla [18.04.2011 22:44:30]

#

Grez kirjoitti:

Mutta onko mitään huonompaa kuin vitsi, jota joutuu selittämään.. :(

Itse ainakin hymähdin. (Tai no ainakin vaikutti positiivisesti aivosoluihini.)

</offtopic>

Metabolix [20.04.2011 17:04:17]

#

Megant ystävällisesti laittoi palvelimen toistaiseksi taas pystyyn. Kopioin lähdekoodin SVN:stä GitHubiin: https://github.com/Metabolix/PutkaOS

Kev [21.04.2011 16:59:37]

#

ankzilla kirjoitti:

Grez kirjoitti:

Mutta onko mitään huonompaa kuin vitsi, jota joutuu selittämään.. :(

Itse ainakin hymähdin. (Tai no ainakin vaikutti positiivisesti aivosoluihini.)

</offtopic>

Nauru on hyvästä, sillä se pidentää ikää. Uskoisin, että hymähdykselläkin saa kerrytettyä joitakin minuutteja elämänsä ehtoopuolelle.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta