Saisiko mistään netistä visual c++ 6.0 ohjelmaa? Lailisesti tai ei lailisesti (:?
Ei laillisesti ainakaan.
No mistäs sen saisi ei lailisesi?
Periaatehan on, että warezia ei tueta, mutta sanooko nimi Kazaa mitään?
Visual C++ 6.0 Intruction Edition:in voisi saada laillisesti, vai? DSword, KaZaata ei tueta... DC++ rulaa ;)
No tilaa kirja nimeltä Inside Peliohjelmointi, mukana tulee tuo Introductory Edition. Maksaa jonkin verran, mutta on edelleen halvempi kuin jos ostaisit vaikka Professional Editionin.
lainaus:
No tilaa kirja nimeltä Inside Peliohjelmointi, mukana tulee tuo Introductory Edition. Maksaa jonkin verran, mutta on edelleen halvempi kuin jos ostaisit vaikka Professional Editionin.
Ja mukana tulee vielä opas ;). Tosin kannattaa ensin käydä kirjastossa etsimässä.
Mä just tilasinkin tuon kirjan (: Hyvä että siinä tulee mukana se vc++. Eiks Kazaa ohjelman mukana tule niitä viruksia ja sitä valvoo poliisit eniten koska siinä on niitä tietoturva aukkoja. Kannattaa kokeila ohjelmaa nimeltä winmx.
lainaus:
Mä just tilasinkin tuon kirjan (: Hyvä että siinä tulee mukana se vc++. Eiks Kazaa ohjelman mukana tule niitä viruksia ja sitä valvoo poliisit eniten koska siinä on niitä tietoturva aukkoja. Kannattaa kokeila ohjelmaa nimeltä winmx.
Minä lainasin sen kirjastosta ja latasin sen sen jälkeen internetistä. Minulla on nyt 1 Giga oppaita, enimmäkseen C++ ja 3D Modellointi tutoriaaleja :)
Minä taas luotan enimmäkseen kirjoihin. LaMothe kirjoittaa kyllä hyvin ja selkeästi asiat. Ja sillähän on tulossa se XGameStationki tässä joskus. Eli laittakaahan nimi mieleen :)
Mitenkäs visual c++ 6.0 pystyy sääntämään kääntäjän tasoa?
Introduction Editionissa säätö ei onnistu.
-Menusta "Project" -> "Settings" (tai Alt+F7)
-Valitse "Settings For" kohtaan Win32 Release (asetuksia ei Debug-käännökselle kannata pahemmin viilailla)
-Valitse "Optimizations" kohdasta haluamasi optimointi-taso
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.