ja kiitoksia avusta ja vinkeistä!
Toivotan myös hyvää joulua kaikille.
Olen saanut ohjelmointiputkasta runsaasti ja hyvää apua, kun olen johonkin tuntemattomaan ollut jumissa. Siitä kiitokset!
Hyvää joulua minunkin puolestani!
Olen saanut itse myös paljon apua eri ongelmiin.
Suuri kiitos siitä!
Juu hyvää joulua!
Jouluja
Hyvää kinkkua kaikille.
Hyvää puuta se (joulukuusi) on. Ja sitten varmaan voitaisiin perinteiden mukaan verrata, mitä Pukki toi, vai mitä? Itsehän sain paistinpannun, hieman rahaa, villasukat, bokserit ja mustekynän. Kynän kylkeen on luonnollisesti painettu meikäläisen nimi. Enemmän olisin ollu tyytyväinen, jos sen kynän kylkeen olis painettu nimen sijaan nimimerkki, mutta aina ei voi voittaa. Lahjat on muutenkin yliarvostettua joulussa, ei niistä nauti kuin penskana ja luultavasti sitten kun omia penskoja on ja saa nähä niitten katseet ja kuulla riemunkiljahdukset.
Suklaata.
Parisuhdepeli, PS3, GT5, singstar, sukat. Hienot lahjat tuli :)
Move+ps3-peli, 32" hd-tv, joku konsolipeli (en kerinnyt vielä avaamaan pakettia, mutta paketin muoto viittaisi siihen, mukana ehkä villasukat tms), astioita. Lisäksi työpaikalta tuli n. kuukausi sitten uusi puhelin.
Lisäksi outona lahjana minä ja jokainen työkaveri sai Tom&Jerry-sarjakuvalehden...
Hyvää joulua minunkin puolestani. Hieman kipeenä vietetty. Itse sain sen mitä toivoin: uudet lapinlapaset ja samanlaisen nuken kuin Mr. Beanin nalle on, sekä muuta hömppää. :)
Huppari, pusero, villasukat, aku-ankka ja (taas yksi) laskutikku.
Kauluspaitoja, Nokia N8, namusia, tuikunpolttoastioita, kirjoja ja pesuaineita.
Kivoja jouluja!
GT5 + muuta kivaa pleikalle
jouluja vain kaikille!
Honda CRF100F \,,/o\,,/
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.