Tarjolla ilmaiseksi muutamalle ensimmäiselle kevyt VPS. Testaan järjestelmän toimivuutta käytännössä. Vähän infoa kaipaan sitten miten toimii käytössä :p
Kiitoksia tosiaan vielä kerran.. :)
Jopas meni nopeesti. :/
EDIT: Vai menikö?
Nopeasti? Mua yllättää, että vasta viien päivän kuluttua törmään ensimmäiseen, joka tuollasen nappas.
OHO! :D Eipäs tullu huomattuu et oli lähetetty jo 22pv :D Syytän kaljaa..
Niin mähän tosiaan otin yhteyttä pari päivää sitten jo..
Ei enempää ilmaisia tarjolla.
Itse ainakin sain. :P
Jos kauniisti kysytte niin luultavasti saatte.
ankzilla kirjoitti:
Itse ainakin sain. :P
Jos kauniisti kysytte niin luultavasti saatte.
Ei enempää :p. Se oli yks ylittävä.
Matso kirjoitti:
Ei enempää :p. Se oli yks ylittävä.
Ok, no siinä tapauksessa mulla oli tuuria ^^
Heh.. mä en saanu mysliä toimimaan ollenkaa :D
Liian vähän muistia siihen..
Teknkik: MySQL:n muistivaatimuksia voi kyllä säätää. Näköjään palvelimen tiedot on jo piilotettu sivulta, mutta muistaakseni tarjolla oli enemmän muistia kuin omassa palvelimessani, joka pyörittää MySQL:n lisäksi vaikka mitä muutakin.
Metabolix kirjoitti:
Teknkik: MySQL:n muistivaatimuksia voi kyllä säätää. Näköjään palvelimen tiedot on jo piilotettu sivulta, mutta muistaakseni tarjolla oli enemmän muistia kuin omassa palvelimessani, joka pyörittää MySQL:n lisäksi vaikka mitä muutakin.
96 MB
Osaatteko sanoa miten näitä MySQLin muistivaatimuksia voi tarkalleen ottaen säätää?
ankzilla: Komento mysqld --verbose --help
antaa kustakin mahdollisesta asetuksesta lyhyen kuvauksen. Muistinkäyttöön vaikuttavat pääasiassa erilaiset puskurointiin (buffer, cache) liittyvät asetukset. Näistä säädettäväksi kannattaa tietenkin valita sellaisia, joissa on lähtökohtaisesti melko suuri arvo. Asetukset kirjoitetaan MySQL:n asetustiedostoon my.cnf.
lainaus:
Tein testejä, ja Debianin oletus repositoryistä saatava MySQL asentui ja
käynnistyi normaalisti vasta reilulla 200 megalla rammia, joten tollasta
muistin määrää ei todellakaan ole tarjoalla ilmaiseen vps:ään.
Noh, en taida alkaa kikkailemaan sen enempää...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.