Hyvää ja juoppoista kesää kaikille putkalaisille seksuaalisuuteen, ihonväriin, syntymävuoteen ja sukupuoleen katsomatta. Toivottaa Juhko
Eiköhä tehä ryhmätempaus ja istuta koko kesä koneella.
Mutta hyvää kesää joka kolmannelle putkalaiselle! o/
Miksi vain joka kolmannelle?
Oletetaan vaikka että joka kolmas putkalainen ei juo ^__^;;
Mut mää oon kesän töissä, koneella oleminen vähän rajoitettua.
ankzilla kirjoitti:
Eiköhä tehä ryhmätempaus ja istuta koko kesä koneella.
http://soup.hacksause.de/post/2445744/must-code-moar
:)
Niin ja hyvää kesää omastakin puolesta.
Mä oon kesän töissä, eli olen koneella enemmän kuin normaalisti :/
Mutta hyvää kesää! Hikoilkaa..
Mulle tarjottiin töitä vaan en mennyt.
Hyvää kesää kaikille(jopa juopoille)!
Jokotai kirjoitti:
Mulle tarjottiin töitä vaan en mennyt.
Nään yhenki "hitsi ku ois rahaa"-rivin sulta irkissä, niin lupaan kenkää ;)
Jokotai kirjoitti:
jopa juopoille
Khiithos! Hic!
Hyvää kesääraerae!
Hyvää kesää sille kahdelle kolmasosaputkalle, joka on jäänyt vähemmille toivotuksille, sekä iso kesähali kaikille heteroille!
Hyvää kesää minunkin puolestani!
Pimennysverhot asennettu ja koodaus jatkuu. Tällä hetkellä mennään asmin jännässä maailmassa. ^_^
Mitäs kesäsuunnitelmia muilla putkalaisilla on?
nomic kirjoitti:
Mitäs kesäsuunnitelmia muilla putkalaisilla on?
Yritän tehdä jotain, joka ei olisi täysin merkityksetöntä.
Merkityksellisyys on suhteellista. Jos tekee jotain, jonka tekemisestä on nauttinut, niin onko se merkityksetöntä? Usein sitä yrittää löytää merkityksellisyyttä muiden mielipiteestä ja tarpeista, mutta aika moni hyvä ohjelmakin on kuitenkin saanut alkunsa henkilökohtaisista tarpeista.
Vois olla aika kova tavote jos sais kerranki jonku uuden pelin kasaan (ainoastaan kolme vähän keskinkertasta peliä atm valmiina). Sentäs nyt on jopa peli-ideakin ja sen toteuttaminen on lähinnä siitä kiinni että grafiikkaa pitäs saada aika lailla :/ (joo ja tietty että jaksaako alkaa väsäämään ollenkaan).
Taino jos totta puhutaan niin ideoita piisaa kyllä enemmänkin kuin vain se yksi :P
Alkukesä vielä intissä ts. koneella n. 12 tuntia päivässä. Täällä on yllättävän hyvin aikaa perehtyä ohjelmointikielten saloihin.
Loppukesästä vähän matkustelua, sosiaalisten suhteiden jälleenrakentamista ja muutto Otaniemeen. :-)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.