Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Diablo 2

Sivun loppuun

janijohannes [30.04.2010 11:42:48]

#

Onko normaalia, että Blood Moor muuttuu? Se on aivan erilainen kuin viime pelissä. Kartta on siltä alueelta hävinnyt. Olen kohdassa Act 1, Quest 2.

EDIT: Ainiin, olen lvl 6 barbaari.

User137 [30.04.2010 12:11:57]

#

Jos pelaat battle.net:ssä niin kartta muuttuu, normaalissa yksinpelissä ei. Diablo 2:n on saatavana myös modi Plugy joka sallii battle.net ominaisuuksia kuten tuon kartan muuttumisen, "Diablo walks on earth" ja lisänä suurempi tavaratila ja account-stash.

janijohannes [30.04.2010 12:47:13]

#

Öh, yks TCP/IP-peli tuli pelattua ja puff, kartta on muuttunut. Eikai tämä vaikuta siihen? Jos vaikuttaa, saanko palautettua vanhan?

EDIT: Tutkin karttatiedostoa ja näyttäis siltä, että tallennukseni kartat on tuhoutunut. Voihan tietysti olla, että se on .ma0 eikä .map

EDIT2: Bump, testailin taas ja näyttää siltä, että kartat on tuhoutunut. Löytäisikö joku oikeat kartat?

Metabolix [30.04.2010 14:17:07]

#

Useimmat kartat luodaan arpomalla, "oikeita" karttoja on vain muutama (mm. monien questien viimeiset kartat). Moninpelin alussa kartat arvotaan aina uudestaan. Tällainen on pelin henki. Hahmon yhteyteen on kaiketi tallennettu vain yksi versio maailmasta, ja se tosiaan nollautuu moninpelissä.

Kaikkea ei tietenkään tarvitse tutkia uudestaan, vaan waypointeilla pääsee aina hyppäämään kohtuullisen lähelle seuraavaa päämäärää. Jos "ylimääräinen" pelaaminen ärsyttää, moninpelisessio kannattaakin lopettaa uuden waypointin löytymiseen tai sen lähellä olevan questin suorittamiseen.

janijohannes [30.04.2010 15:03:12]

#

Mulla on kylläkin WP Cold Plainsiin, mutta Diablo ei enää tunne tätä paikkaa. Olisi vain5 kiva saaha se alkuperäinen takas, mutta vois alkaa tutkiskeleen.

rautamiekka [05.05.2010 16:10:50]

#

Blood Moor, eikös se ollut se alue joka alkaa kun tulet Rogue-basesta ulos ? On normaalia koska olen hakannut peliä monia kertoja yksin & LANissa eikä seuraavan session mappi ole melkein koskaan ollut identtinen viimekertaisen kanssa.

janijohannes [05.05.2010 18:20:37]

#

Juu, nykyään pelaan eri hahmolla laneissa ja yksin. Ihan ok-ratkaisu.
Tosin otan myöskin kopiot savesta, joten ei tule yllätystä, kun menee moninpeliin.

janijohannes [07.05.2010 17:57:33]

#

Ookkei, meillä ois Hamachin kautta peli, tuleeko kukaan?
Verkon nimenä "CBDiabloII" ja salasanana "DIIz".


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta