Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Hei, töitä tarjolla (palkallista)!

Sivun loppuun

MikSor [29.12.2009 12:37:58]

#

Hei kaikki te ohjelmoinnin osaavat ystävät!

Sormunen Motorsport niminen kilpa-talli autourheilussa Karting radoilla hakee internet-sivuillensa webmasteria(www.sormunen-motorsport.net), jolla olisi kyky toteuttaa muutama projekti. Hinnasta sovimme yksityisesti ja, vaikka olemmekin mukana Kartingissa, jossa liikkuu rahaa paljonkin emme voi palkita teitä kohtuuttomilla hinnoilla.

Työ aluksi:
-Tiedosto sm_hallinta.php
-kirjautuminen salasanalla tuolle sivulle ja päivämäärä ym. helppoa.
-kirjaudutta pitäisi pystyä kirjoittamaan uutisia, kisaraportteja ja muokkaamaan erisivuja.
-Luomaan tekstitiedostoja ja katsomaan niitä.
-Tekemään erilaisia laskutus juttuja.

Kerron lisää.

Webmasterina ei muuta työtä, mutta mikäli lähdet täyspäiväisesti maksamme per KK jotin hiluja...

Ota yhteyttä
gsm +358407618493
mika.sormunen@luukku.com

Teuro [29.12.2009 13:00:26]

#

Kuuluuko työhön lisäksi copyright toiminta, vai riittääkö tekniikan rakentaminen ja ylläpito? Mikäli jälkimmäinen riittää Teille, niin tuskin tuo ihan täysipäiväistä työtä sentään on.

MikSor [29.12.2009 17:25:30]

#

Copyright toimintaa ei tarvitse ja voisitko selventää vielä, mitä se käytännössä tarkottaisi?

Joo eli eihän tuo täyspäiväistä työtä, ei missään tapauksessa. Anteeksi, että viestissäni lukee näin, vaikka sitä en tarkoita.

Lähinnä tuo ensimmäinen projekti ja sen jälkeen - tosin harvoin - saattaa tulla muita projekteja, joten tosiaan ei tuossa loppujenlopuksi puhuta suuresta työstä vaan sivuston parantelusta ja toteuttamisesta ajoittain sekä myös ylläpidosta jossain määrin.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä.

-Mika

Teuro [29.12.2009 17:37:28]

#

Copyright palvelulla tarkoitin juurikin tekstien ja vastaavien tuottamista sivuille. On nimittäin melko helppo tehdä järjestelmä, jonka avulla voitte itse tuottaa tarvittavat materiaalit sivuille. Ilmaisiakin löytyy esim. joomla, drupal jne. Sinällään saattaa kiinnostaakin kyseinen tekele, koska olen itse myös moottoriurheiluhenkinen aiemmasta elämästäni.

Merri [29.12.2009 18:01:09]

#

Laskutusjuttuja lukuunottamatta perus-WordPress olisi aika nopea keino sivujen ehostamiseen. Uutiset toimisivat blogin kautta, kisaraportit ym. voitaisiin kirjoittaa normaaleina sivuina ja uusista kisaraporteista pystyisi yksinkertaisesti tekemään aina erikseen myös uutisen, mikäli tarvetta on.

Omat sormeni kuitenkin enemmän syyhyäisivät ulkoasun ehostamiseen, mutta toisaalta karting-aiheinen ulkoasu voisi olla haastavanpuoleinen (lähinnä ajatellen sitä, että olisin itse tyytyväinen lopputulokseen). Kartingia tai moottoriurheilua en noin muuten seuraa, Mario Kart on lähinnä mieleen :)

Grez [29.12.2009 18:27:41]

#

Teuro: Tekstin tuottaja on copywriter eikä copyright.

MikSor [29.12.2009 21:25:36]

#

Eli joo tekstintuottamista ei tarvitse tehdä sen teemme itse taikka asianhoitajamme, pääasiassa itse.

Tuon hallintapaneelin vai miksikä sitä voisi kutsuä pitäisi olla mieluiten omatekemä eikä mikään joomla tai mitä noita ehdotitte.

Ja onko mahdollista, että kun kirjoittaa kisaraporttia niin pystyy lisäämään kuvia samalla ja että se sopii hyvin tuonne sivullemme ja meillä on sellainen systeemi:
www.sormunen-motorsport.net/Season2010/kisat.html
, että tuolta aukeaa linkkinä kisaraportti kisakalenterista kun painaa kisan nimeä.

Myös tämä index sivu: www.sormunen-motorsport.net pitäisi olla huomattavasti hienompi, jotain missä olisi jokin iso kuva ja jotain grafiikkaa, jos joku sellaisen osaa toteuttaa niin sitten vaan yhteyttä ja töihin ja katsotaan mitä maksamme.

Tuo World Press juttu voisi olla hyvä kuhan se on oma tekemä ja sen saa sille sivupohjalle kun haluan taikka siten, että itse teette sivupohjan sille tjsp.

-Mika

MikSor [30.12.2009 19:54:19]

#

Teuro ota e-mailiini yhteyttä ja Merri ota sinäkin yhteyttä niin saat suunnitella tuota sivustojen grafiikkaa ;).

Laitetaan hinnat sopiviks siellä.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta