Heippa!
Onko PHP'llä mahdollista tulostaa muuttuja, kuten päivämäärä otsikoksi? Olen koittanut änkeä PHP'tä title tagien väliin ilman tulosta.
-Kiitos
Kyllä se onnistuu. Sen voi tehdä vaikka näin:
<?php echo $title; ?>
Lyhyesti ja ytimekkäästi:
Ja tiettyhän tohon päivämäärän tilalle voi pistää vaikka muuttujan, siten kuten postaaja yläpuolella sanoo.
Kiitos temu ja Triton. :)
Nyt olen asteen viisaampi taas. :D
Rocceri kirjoitti:
Nyt olen asteen viisaampi taas. :D
Samalla tavallahan se meni kuin normaalisti tekstin tulostaminen...?
Roccerin kannattaa lukea myös tätä.
Voi itku näitä kyssäreitä.
Hei! Ettekö ole jo tarpeeksi haukkuneet Rocceria?
Juhko puhuu asiaa. Keskustelu on perustettu nimenomaan sen vuoksi, että asioista voi kysyä. Jos viestit itkettävät tms., tämän voi pitää omana tietonaan.
Antti Laaksonen kirjoitti:
Juhko puhuu asiaa. Keskustelu on perustettu nimenomaan sen vuoksi, että asioista voi kysyä. Jos viestit itkettävät tms., tämän voi pitää omana tietonaan.
Olen samaa mieltä siitä, että keskustelu on nimenomaan kysymysten esittämistä varten (itsekin kysyn tyhmiä kysymyksiä jatkuvasti), mutta kun aikaisemmissa keskusteluissa on tullut ilmi se, ettei viitsi lukea edes oppaita (mitä näiltäkin sivuilta löytyy), niin kyllähän senkin ymmärtää, että hermot alkaa mennä.
Ja oma kommenttini oli kohdistettu enemmänkin edelliseen kommentoijalle kuin Roccerille, vaikka en nyt sitä erikseen maininnut, niin saattoihan sen väärinkin tulkita.
Tosin kun edellinen kommentoija poisti oman viestinsä, niin minäkin sitten poistin omani.
Olen Tonin kanssa aika lailla samaa mieltä, mutta haukkumisesta tulee vain paha mieli.
Hieno Juhko, Triton ja Antti! Ensimmäistä kertaa joku on minun kanssani samaa mieltä. Kysyn ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta en voi olla mestari kaikessa. Tuskin muutkaan kommentoijat sitä tarkoittivat, mutta kuitenkin. Jokaiselta löytyy heikko kohtansa.
Tää ei oo sit vittuilua tms..
Mut kannattaa ostaa tää kirja: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9789521410925
-Hinta vähän suolainen, mutta omasta mielestä opin hyvin kaikki perusjutut PHP:stä ja MySQListä. :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.