Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Antille

Sivun loppuun

jouku [27.06.2003 21:49:06]

#

Ohejmointiputka on paras sivu jonka oon nähny. Kiitos paljon Antti Laaksonen olen todella kiitollinen, koska olet tehnyt tälläiset sivut. Kesä on pelastettu kun sain Oputkasta tunnuksen. KIITOS PALJON!!!

odys [27.06.2003 22:04:36]

#

Täytyy kyllä sanoa, että Antti tekee loistavaa työtä Ohjelmointiputkan parissa.

Käytän sivuja päivittäin. Foorumissa on mukava pälättää ja auttaa muita ja putkan koodivinkeistäkin on ollut minulle apua (Kiitos siitä muille putkan käyttäjille).

Jatketaan samaa rataa.

Janezki [28.06.2003 12:06:47]

#

Näin. Kyllähän putkasta aina apua saa ja täällä ei ainakaan vielä liiku mitään häiriöporukkaa.

jouku [28.06.2003 15:10:59]

#

niin
Hyvä juttu

mikko [28.06.2003 15:49:53]

#

Olisikohan kyseessä vaikkapa trolli?

shovi [02.07.2003 16:49:05]

#

Joo. Nää sivut muutti mun elämän :)

Mäkin käyn täällä joka päivä, ja joka kerta opin jotain uutta. Kiitokset Antille!

mrkebab [02.07.2003 18:37:10]

#

On kyllä TOSI loistavat sivut !

kaviaari [03.07.2003 21:52:14]

#

Tosiaan täällä voi käydä koodikonkarit ja aloittelijat ja kaikille löytyy varmasti jotain uutta ja ihmeellistä. Itse olen oppinut tajuttoman paljon ohjelmointiputkasta. Apua löytyy oli ongelma mikä tahansa ja käytettävyys on täysi 10 samoin ulkoasu ja kaikki ehdottomasti suomen parasta. Mureakuhalla voisi vaikka hakata Fladimir puuttinia.

odys [03.07.2003 22:05:33]

#

Tyhmää sekoittaa muita ja vieläpä täysin eri tyyppistä sivustoa tähän keskusteluun mukaan.. Eri tyyppisellä tarkoitan, että Mureakuhassa keskitytään enemmän "kunnon" kieliin niinkuin C ja C++..

Mureakuhan käyttäjien keski-ikäkin on varmaan 5 vuotta vanhempi kuin Ohjelmointiputkan.

Mureakuhasta on ollut minulle erittäin paljon hyötyä ohjelmoinnin kanssa. Ei pidä yleistää. Toki Ohjelmointiputkakin on ollut suureksi avuksi.

Olli Vanhoja [03.07.2003 22:11:48]

#

lainaus:

Tyhmää sekoittaa muita ja vieläpä täysin eri tyyppistä sivustoa tähän keskusteluun mukaan.. Eri tyyppisellä tarkoitan, että Mureakuhassa keskitytään enemmän "kunnon" kieliin niinkuin C ja C++..

Mureakuhan käyttäjien keski-ikäkin on varmaan 5 vuotta vanhempi kuin Ohjelmointiputkan.

Mureakuhasta on ollut minulle erittäin paljon hyötyä ohjelmoinnin kanssa. Ei pidä yleistää. Toki Ohjelmointiputkakin on ollut suureksi avuksi.

Vanheneehan putkankin käyttäjät kokoajan :-D


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta