Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Pudotusvalikon koodaaminen

Sivun loppuun

Kettunen [25.07.2008 20:40:54]

#

Luulisin että tältä foorumilta löytyy ainakin kourallinen ihmisiä jotka osaavat koodata pudotusvalikon... Olen haaveillut pudotusvalikkoa sivuilleni (tosin en ole sivujen ainoa ylläpitäjä), mutta en osaa tehdä sellaista.

Olisi mukavaa jos täältä löytyisi porukkaa joka viitsisi neuvoa minua koodaamaan pudotusvalikon sivuilleni, tai mahdollisesti ehkä ihminen jonka voisin antaa itse tehdä pudotusvalikon sivuilleni! HUOM! Käytän WordPress -ohjelmaa sivuillani, enkä tiedä koodaamisesta paljon mitään. En ole itse paljon kajonnut sivujeni koodiin.

tarkennan vielä sen verran, että haluaisin sivuilleni samantyylisen pudotuysvalikon kuin ironmaiden.comissa.

Kettunen [25.07.2008 21:41:48]

#

Löysin tällaisen vanhan aloittamani viestiketjun vastauksessa olevasta linkistä: http://wpguru.co.za/wp-content/demos/drop-down/

Kysymys kuuluu: Kuinka saan tuon joka on tuolla linkissä toimimaan omilla sivuillani???!!!?

tgunner [25.07.2008 23:16:42]

#

Kopioit lähdekoodit ja sovellat omiin tarkoituksiisi?

Kettunen [25.07.2008 23:18:45]

#

Yritin mutta ei onnistunut. :(

tgunner [25.07.2008 23:19:24]

#

Mikä meni vikaan?

Kettunen [25.07.2008 23:20:38]

#

Pudotusvalikko ei vain tullut siihen valikoksi. Mikään valikossa ei muuttunut...

tgunner [25.07.2008 23:21:27]

#

Kai kopioit tämänkin?

muoks. ai örr, sä ootkin näitä erittäin taitavia tyyppejä. Jospa kävisit ekaks (x)html-oppaan kimppuun. Siitä sitten etenisit javascriptin luo, jonka jälkeen osaatki tarpeeks.

Kettunen [25.07.2008 23:25:17]

#

En, kiitokset tqunner! Mutta katsotaan saisinko pudotusvalikon jo toimimaan. Tulen taas tänne spämmäämään jos ei toimi. >:D

Merri [26.07.2008 11:30:49]

#

Google-haku auttaa: http://pixopoint.com/multi-level-navigation/

Eli toimivan koodin valmiiksi niille tekevä, jotka ei välitä osata, valmiin pluginin voimalla :P

Merri [31.07.2008 17:45:52]

#

Kannattaa tarkistaa ettei mikään toinen tyyli sotke valikon tyylejä, ts. ole tärkeämpi. Tyylien järjestyksellä on väliä ja toisaalta jos jossain on vaikka laitettu #elementti li niin se tyyli on tärkeämpi kuin vaikkapa .elementti li - mitä tarkempi ja mitä yksilöivämpi määritys, sitä tärkeämpi se on.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta