Pakkohan tää oli tehdä :d
Niin siis minkämoisia todistuksia tuli? Itse vapauduin seiskalta tämmösin numeroin (eiköhän noi puolikkaat voi pyöristää ylöspäin):
Käyttäytyminen 9 Äidinkieli ja kirjallisuus 8 Ruotsi B-kielenä 9 Englanti A-kielenä 9 Saksa A-kielenä 10 Matematiikka 9,5 Biologia 9 Maantieto 9 Fysiikka 9 Kemia 9 Uskonto 9 Historia 9,5 Musiikki 9 Kuvataide 8 Kotitalous 8,67 Käsityö 8 Liikunta 8 Oppilaanohjaus S
Sähkötekniikka 1 5 Sähkötekniikka 2 5 Sähkötekniikka 3 4 Sähkötekniikka 4 4 Sähkötekniikka 5 5 Elektroniikka 1 4 Elektroniikka 2 5 Elektroniikka 3 5 Asennustekniikka ja dokumentointi 1 3 Asennustekniikka ja dokumentointi 2 4 Sähköalan perusosaamisen työssäoppimisjakso 5 Ensiapu- ja tulityökurssi H Tulityökurssi H Tietotekniikka 5 Äidinkieli, suomi 3 Vieraskieli, englanti 5 Matematiikka 1 3 Matematiikka 2 5 Fysiikka 3 Yhteiskunta-, yritys- ja työelämätieto 4 Terveystieto 4 Liikunta 4 Taide ja kulttuuri 3 Multimedia 3 Tieto- ja viestintätekniikka 5 5 = Kiitettävä 4 = Hyvä 3 = Hyvä ... H = Hyväksytty
Käyttäytyminen 8 Äidinkieli ja kirjallisuus Suomen kieli 5 Toinen kotimainen kieli Ruotsin kieli B1-oppimäärä 8 A1-kieli englanti 7 Historia 8 Uskonto 7 Matematiikka 9 Kemia 6 Fysiikka S Biologia 7 Maantieto 7 Musiikki 7 Kuvataide 7 Kotitalous 7 Käsityö 8 Liikunta 7 Terveystieto 6
Oon parempi ihminen:
Käyttäytyminen 10 Äidinkieli ja kirjallisuus 10 Ruotsi 10 Englanti 10 Saksa 10 Matematiikka 10 Biologia 10 Maantieto 10 Fysiikka 10 Kemia 10 Uskonto 10 Historia 10 Musiikki 9 Kuvataide 10 Kotitalous 10 Käsityö 10 Liikunta 10 Oppilaanohjaus S
http://laakkonen.dy.fi/foo/todistus_08kevat.jpg
Lisäksi Teknologiateollisuus ry:n stipendi.
ylästeen päättötodistus: Keskiarvo 8.75
Äidinkieli ja kirjallisuus 8
Engalnti 8
Ruotsi 7
Matematiikka 10
Fysiikka 10
Kemia 10
Maantieto 8
Biologia 9
Uskonto 9
Historia 10
Yhteiskuntaoppi 9
Terveystieto 9
Musiikki 7
Kuvataide 8
Kotitalous 9
Val. kotitalous 8
Käsityö 8
Liikunta 9
Val. liikunta 9
Tietotekniikka 10
Tuli tämmöset seiskan lopetukseksi:
Käyttäytyminen 8 Suomen kieli 8 B1-Ruotsi 7 A1-Englanti 9 Uskonto 9 Historia 10 Matematiikka 9 Kemia 9 Biologia 8 Maantieto 9 Kuvataide 9 Kotitalous 9 Tekninen työ 9 Terveystieto 8 Liikunta pojat 6
Lebe80 kirjoitti:
...
Hah, oletpa huono musiikissa.
Ala-asteen päättötodistus:
lainaus:
Käyttäytyminen 9
Äidinkieli ja kirjallisuus 9
Englannin kieli 9
Matematiikka 9
Biologia ja maantieto 9
Fysiikka ja kemia 10
Uskonto 9
Historia ja yhteiskuntaoppi 9
Musiikki 9
Kuvataide 7
Käsityö 9
Liikunta 9
Olen aivan surkea piirtämään.Niin surkea että en edes viitsi pistää minkään näköisiä piirtämiäni kuvia nettiin.Sitten tuli vielä Aktia säästöpankin antama 20€ stipendi.
Pistätpäs, näenpähän onko kuviksen kasini oikeutettu :)
moptim kirjoitti:
Täytyy kattoa saanko töherrettyä jotain vai pistänkö jonkun noista mun kuviksentöistä.
Tällä kertaa oli minun vuoroni kuluttaa 25 euroa valkoiseen lakkiin. Sain äidinkielestä M:n, englannista M:n, pitkästä matematiikasta A:n ja maantieteestä A:n. Lisäksi rintaani alkoi koristaa Pro Musica -mitali.
Tuli hyvä todistus ja olin tyytyväinen 8. -luokka päättyi siis tälläsin arvosanoin:
Käyttäytyminen 9 Äidinkieli ja kirjallisuus 9 Ruotsi 8 Englanti 7 Matematiikka 9 Biologia 9 Maantieto 8 Fysiikka 9 Kemia 10 Terveystieto 10 Uskonto 10 Historia 10 Yhteiskuntaoppi 10 Liikunta 7 Musiikki 10 Valinnaisaineet: Kuvataide 1.v 7 Ohjelmointi 1.v 10 Tietotekniikka 2v. 9 Yrityskurssi ½v. S
Lukuaineet (yhden desimaalin tarkkuudella): 9.1
Koko keskiarvo: 8.9
moptim kirjoitti:
No
tässä nyt on tommonen pari kuukautta sitetn töherretty juttu.Teen myöhemmin lisää!Tuossa on nenä mennyt ihan pieleen.Tukka väritettiin ensin paksulla piirustus kynällä ja sitten Stabilo tussilla.Tukkakin meni vähän pieleen.Voisin itseasiassa kokeilla nyt piirtään lisää.
moptim kirjoitti:
kossupullo kirjoitti:
Olen aivan surkea piirtämään.
Kuvataidehan on (tai ainakin pitäis olla) paljon muutakin kuin piirtämistä.
kossupullo kirjoitti:
Niin surkea että en edes viitsi pistää minkään näköisiä piirtämiäni kuvia nettiin. tässä nyt on tommonen pari kuukautta sitetn töherretty juttu.
Höhöö, innostit mutki piirtelemään. Ei kyl tullu oikeen näkönen :/ Onneks graafikko piirtelee mua paremmin ^_^;
Oho, oonpas paska. Enpä taida laittaakkaa todistusta tänne.
edit: ka oli kumminki 8
ville-v kirjoitti:
Hah, kopi-peistasin vain ekasta viestistä ja muutin numerot kympiksi (ja ysiksi). Pitihän yhden penskan mieli saada mustaksi hetkeksi.
Lebe80 kirjoitti:
ville-v kirjoitti:
Hah, kopi-peistasin vain ekasta viestistä ja muutin numerot kympiksi (ja ysiksi). Pitihän yhden penskan mieli saada mustaksi hetkeksi.
No ihan ku joku uskois, että noi olis oikeat arvosanat, kun kattoo sun ikää profiilista...:D Olis ollu aika paha luokalle jääminen!
Siirryn 7. vuosiluokalle.
6. Vuosiluokan todistus:
Käyttäytyminen 8 Äidinkieli ja kirjallisuus, suomi äidinkielenä 9 A-kieli saksa 8 Matematiikka 7 Biologia ja maantieto 8 Fysiikka ja kemia 9 Uskonto 7 Historia 8 Musiikki 8 Kuvataide 7 Käsityö 7 Liikunta 7 Vapaaehtoinen A-kieli englanti 8
Siirryn 7. luokalle Tampereen Sampolan ATK- painotteiselle luokalle.
Lukuaineiden keskiarvo: 8
1 Stipendi: Tampereen kaupunki, kannustuspalkinto (tjsp.) 20€
Että sellaista tänä vuonna...
Löytyy minultakin todistus, tosin vanhanlainen.
http://pp.kpnet.fi/jvm/jvm/tietokone.htm
Eipä mitään kummempia numeroita ollut. Matikasta 9,80 keskiarvo nyt kun lukion pakolliset MAA-kurssit on käytynä. Minimitavoitteena E yo-kirjoituksissa. Näin siis lukion toinen vuosi käytynä.
L E E C B
Kakkosdatiksen todistuksessa on kolme sivua, joten en niitä tähän laita. Mutta kaikki ns. data-aineet pääsääntöisesti 4-5 ja keskiarvo tais olla 3,14 valinnaisineen päivineen. Kaksi stipendiäkin sain \0/.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.