Lyösin mielenkiintoisen sivuston netistä.
www.finlandlist.tk
Aika alullaan näyttää olevan sivusto mutta sitä siellä pahoiteltiinkin. StarTeamGames on lisätty!
Ihan pyytäsin, että kun kirjoitatte nettiosoitteita, niin laittakaa se http:// siihen eteen niin että niiden katsominen käy yhdellä klikkauksella eikä tarvitse avata uutta ikkunaa & käyttää leikkaa ja liimaa-taktiikkaa.
lainaus:
www.finlandlist.tk
Freebok-vieraskirja, jossa kamalat värit ja 0 viestiä. Nyt en ihan ymmärrä, mikä tuossa on niin hehkuttamisen arvosta.
Edit: niin ja samaa mieltä DSwordin kanssa.
Sanottiin vielä, että suomen virallinenlista, mutta minä en oikein usko siihen.. :)
lainaus:
Sanottiin vielä, että suomen virallinenlista, mutta minä en oikein usko siihen.. :)
Eipäs muuten asia niin ollutkaan. Pieni lukuvirhe, anteeksi. :).
Tosin tuo idea ei kyllä tuollaisena toimi. Kuka jaksaa alkaa selailemaan jotain rupuista vieraskirjaa, ja etsimään onko kukaan kirjoitellut Esimerkki Softwaren nimellä...? (<- siis jos sinne sitten viestejä koskaan 10 enempää ilmestyy)
No etkö nyt tajua tämä kaveri halusi vain mainostaa tuota sur(köh, köh)keaa sivua
No eipä ole minun ongelmani, onko sivu surkea. Oli vain mielipiteeni että sivuston idea oli mainio!
Idea hyvä, toteutus perseestä. :)
Idea ei toimi...
AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ! Taustakuva on karsea ja "sivu" on freebok-vieraskirja, jossa joku mukamas "pelitalo" kertoo itsestään. Jessus!
Niin ja en ymmärrä, miten joku sellainen ihminen joka tekee ns. pelejä jollain CnC:llä, kehtaa sanoa että on pelitalo. EA on pelitalo, ei mikään StarTeamGames (o ou, tästä lauseesta tulee palautetta :). Jos haluaa olla pelitalo, täytyy tehdä _pelejä_ ja rekisteröidä (vai miksi sitä nyt sitten kutsutaan) firma.
lainaus:
Niin ja en ymmärrä, miten joku sellainen ihminen joka tekee ns. pelejä jollain CnC:llä, kehtaa sanoa että on pelitalo. EA on pelitalo, ei mikään StarTeamGames (o ou, tästä lauseesta tulee palautetta :). Jos haluaa olla pelitalo, täytyy tehdä _pelejä_ ja rekisteröidä (vai miksi sitä nyt sitten kutsutaan) firma.
Paskapuhetta (siis tuon rekisteröinnin osalta). Tämä on taas tätä termeillä leikkimistä. Minä ainakin uskaltaisin hyvillä mielin kutsua itse perustamaani non-profit (taikka shareware) softahuussia pelitaloksi.. mitään rekisteröimisiä tarvita.
lainaus:
Minä ainakin uskaltaisin hyvillä mielin kutsua itse perustamaani non-profit (taikka shareware) softahuussia pelitaloksi.. mitään rekisteröimisiä tarvita.
No joo, vedetään takaisin tuon osalta.
Todellakaan listaa tonne omaa lafkaa, järkky leiska, järkky koodi ja omaperäisyysaste tarhaikäisen "hee, mä keksin ekana kaivaa nenää keskisormella" luokkaa... jep...
Sivuston idea on kyllä mainio, mutta siihen se sitten jääkin. Taustakuva pisti oksettamaan ja tekstistä ei tahtonut saada selvää (taustasta johtuen), lisäksi olisi edes toteuttanut kunnollisen systeemin vaikka PHP:llä, josta softagruuppeja voisi etsiä ja ne olisi lueteltu aakkosjärjestyksessä, eikä mitään Freebokin vieraskirjaa.
No nyt katos netist :-P
Tässä onkin nyt jollekin innostuneelle ihmiselle projektia kerrakseen.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.