Moi
Mulla on koodi josta muutin yhden muuttujan nimeä..
Mutta en osaa käyttää tätä Visual C++:aa. Kuinka voin "kompiloida" tämän dll:n?
Mulla tulee virhettä:
"Creating temporary file "C:\DOCUME~1\Jussi\LOCALS~1\Temp\RSP2A.tmp" with contents [ kernel32.lib user32.lib gdi32.lib winspool.lib comdlg32.lib advapi32.lib shell32.lib ole32.lib oleaut32.lib uuid.lib odbc32.lib odbccp32.lib /nologo /dll /incremental:no /pdb:"Release/etHook.pdb" /machine:I386 /out:"Release/etHook.dll" /implib:"Release/etHook.lib" ".\Release\Hook.obj" ".\Release\Main.obj" ".\Release\q_math.obj" ".\Release\SDKFunctions.obj" ".\Release\Syscalls.obj" ] Creating command line "link.exe @C:\DOCUME~1\Jussi\LOCALS~1\Temp\RSP2A.tmp" Creating temporary file "C:\DOCUME~1\Jussi\LOCALS~1\Temp\RSP2B.bat" with contents [ @echo off etHook ] Creating command line "C:\DOCUME~1\Jussi\LOCALS~1\Temp\RSP2B.bat" Linking... LINK : fatal error LNK1104: cannot open file "detours.lib" Error executing link.exe."
Voisko joku tehdä tän mun puolesta tai neuvoa vähän? Yritin tehdä tuota klikkaamalla valikosta "Compile etHook.dll".
Tässä koodi http://www.jrantala.com/koodi.zip
Hanki jostain tuo puuttuva kirjasto (detours.lib). Harjoittele myös virheilmoitusten lukemista, jotta keksit jatkossa itse tuollaiset triviaalit ratkaisut.
Jos DLL:n tekoa ajattelit opetella, kannattaisi ehkä valita kokeilukohteeksi jokin siihen erityisesti tarkoitettu yksinkertainen DLL. Muussa tapauksessa olisit voinut otsikoida aiheen vähän paremmin.
Kiitoksia. Nyt on kompiloitu. :)
Oho, h4x0r. Kannattaa muuten käydä osoitteessa gamedeception.net katsomassa minun tekemäni video opas vähän aiheeseen liittyvästä asiasta...
DrDeath kirjoitti:
Oho, h4x0r. Kannattaa muuten käydä osoitteessa gamedeception.net katsomassa minun tekemäni video opas vähän aiheeseen liittyvästä asiasta...
Jaajaa. Pistin sinne kuvaa mun hackista http://img137.imageshack.us/img137/4985/
Tiesin. Kaikki spekulaationi ovat kuin ovatkin totta; PB on kauheata paskaa ja TCE:ssä n. kaikilla on nykyään wallhaxit tai aimbotit.
Tzaeru kirjoitti:
Tiesin. Kaikki spekulaationi ovat kuin ovatkin totta; PB on kauheata paskaa ja TCE:ssä n. kaikilla on nykyään wallhaxit tai aimbotit.
PB on kyllä paska mutta TC:ssä ei ole ku muutama huijari PB servuilla.
Jos alkaa tulla yli 2 godlikea yhes mapis nii sitte on hackit pääl. :D
TC:hen ei ole hackeja joista ei jäisi kiinni, jos et ole ite tehny.
TC:ssä on tosi hyviä pelaajia. Mä luulin itekki ennen että kaikki kusettaa kunnes opin pelaamaan. Sit kyllästyin.
JussiR kirjoitti:
Ite tehny vai kopsannu sorsat jostai ja painanu complile nappulaa?
Janzo kirjoitti:
JussiR kirjoitti:
Ite tehny vai kopsannu sorsat jostai ja painanu complile nappulaa?
Mitäs järkee siinä olis
Väitätkö muka itse tehneesi tuon?
Millasia funktioita toi tuommonen oikein hookkaa ja miten? Joillain Direct3D- tai OpenGL-hookeillahan noi toimii, mutta ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää vähän tarkemminkin. Itselläni kun ei juuri kokemusta ole kummastakaan rajapinnasta :(
JussiR on kiva ja vois kertoo mulle!! Jooko? :)
Vähän pistää ihmettelee että mies koodailee jotai wallhackeja sujuvasti muttei osaa tulkita noin simppeleitä virheilmoituksia ;)
Tehty ETHookin pohjalta. Oon joutunu muokkaamaan yli puolet koodista ja lisäämään kaikkea kivaa että toimis TCE:ssä ja sanon tätä mun itse tekemäksi. :)
Tuossa kuvassa siis näkyy mun tekemä wallhack. Muut hackit siinä ei ole mun tekemiä esim ESP:t.
Jaa'a.
Ja wallhack koodin hakenut jostain game-deceptionista tai ucforumeilta ?
En nyt väittäs, että olet itse sen tehnyt, jos et pysty edes simppeli erroreita lukemaan. No joo.. Se mitenkään vaikuta kenellä ne kreditit on, mutta mitä itse pyörinyt BF:n haxailussa, niin kyllä kreditit on pohjilla ja niillä, jotka jakavat koodit. Onko sinun käsitys omasta haxista tämä: Pohja+Hack=Oma koodi ???
En nyt niin tiedä tuosta... Ja wallhack on itse asiassa kyll jo niin helppo.
JussiR kirjoitti:
Tehty ETHookin pohjalta. Oon joutunu muokkaamaan yli puolet koodista ja lisäämään kaikkea kivaa että toimis TCE:ssä ja sanon tätä mun itse tekemäksi. :)
Tuossa kuvassa siis näkyy mun tekemä wallhack. Muut hackit siinä ei ole mun tekemiä esim ESP:t.
Ei se ole sun tekemä jos olet ottanut valmiit pohjat ja muokannu sieltä täältä muuttujan nimiä siinä toivossa ettet jää kiinni.
Tehty ETHookin pohjalta. Oon joutunu muokkaamaan yli puolet koodista ja lisäämään kaikkea kivaa että toimis TCE:ssä ja että olisi taas undetected.
Ja kyllä on creditsit mukana jos tätä jaan jossain.
Hehe yleensä tuollaisessa joudutaan myös kokeilemaan kesken kaiken ennen kuin koodi on valmis ja sinä sait tehtyä koodin tosta noin vain ja kerralla meni kääntäjästä melkein läpi ja sitten toisaalla kyselet miten vertaillaan päivämääriä :) Kyllä sen saa myöntää että ei ole itse tehnyt oikeestaan mitään vaan opettelee kääntämistä. Ihmiset kyllä auttavat, mutta valehteleminen on silti huono asia. En laittanut tätä viestiä sen takia, että haukkuisin sinua vaan jotta ymmärtäisit, kuinka oikeasti tälläisessä tilanteessa pitää toimia.
Ystävällisin terveisin
Kari Argillander
teksturi kirjoitti:
jotta ymmärtäisit, kuinka oikeasti tälläisessä tilanteessa pitää toimia.
Eli mennä nurkkaan häpeämään ja miettimään, onko muilla kivaa kun sinä huijaat moninpelissä.
On se hyvä että meillä on vielä moninpelejä jäljellä joissa ei huijata. Tekeekö se teistä muita parempia pelaajia?
Mitähän mielenkiintoo jossain pelissä onm jos huijaa :O
teksturi kirjoitti:
Hehe yleensä tuollaisessa joudutaan myös kokeilemaan kesken kaiken ennen kuin koodi on valmis ja sinä sait tehtyä koodin tosta noin vain ja kerralla meni kääntäjästä melkein läpi ja sitten toisaalla kyselet miten vertaillaan päivämääriä :)
Joo, ja varsinkin kun tämä ainoa virhe johtuu siitä, että jokin detours.lib-kirjasto puuttuu: "Hups, unohdin kirjoittaa sen."
squid kirjoitti:
Mitähän mielenkiintoo jossain pelissä onm jos huijaa :O
Huijausten tekeminen on kivempaa kuin pelaaminen =) Hoglundin Greg vastasikin tähän hienosti:
Greg Hoglund kirjoitti:
Why cheat?
• It’s a challenge
• Because I suck at this game
• Because I like having an unfair advantage
• Because cheating makes the game more fun to play
– Such as automating repetitive and boring tasks
• Because cheating makes money $$$$
Deffi kirjoitti:
Huijausten tekeminen on kivempaa kuin pelaaminen =)
Eli peli on niin tylsä ja rasittava että mielenkiintoa löytyy vain huijaamisen kautta? Hm, hm.. Tuttua..
-Grey-
JussiR kirjoitti:
...Mulla on koodi josta muutin yhden muuttujan nimeä...
JussiR kirjoitti:
...Oon joutunu muokkaamaan yli puolet koodista...
lol'd.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.