Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Ilmainen kirja Microsoftilta?!

Sivun loppuun

DudeDesign [02.03.2008 09:58:34]

#

Hei kaikki! Minulla on vähän kiusallinen tilanne. Tulin perjantaina koulusta kotiin ja postissa odotti Postilta tullut pakettilähetysilmoitus, jossa luki, että Microsoft OY Keilaranta 7, Espoo on lähettänyt minulle paketin, jonka sisältönä on kirja. En ole mitään kirjaa tilannut, ja lähetteessä ei edes lukenut mitään postimaksusta tai muusta joten läksin postiin hakemaan pakettia. Odotin lunastamisen maksavan jotain, mutta sainkin paketin käteeni ilman maksua. Viimeinen toivoni oli se, että paketin sisällä on kirjan lisäksi jokin kirje tms. joka tarkemmin selvittäisi sen minkä takia Microsoft on minulle kirjan lähettanyt. Avasin paketin ja siellä oli ASP.NET 2.0 Programming -Core Reference kirja. Kiiltäväkantinen (myyntihinta netissä n.20€) oli siis tupsahtanut minulle ilmaiseksi (?) Microsoftilta. Pelottaa vain, että pian tulee postissa lasku jälkikäteen vaikken ole kirjaa tilannutkaan. Voisiko tämä olla jonkinlainen "lahja", olenhan sentään raportoinut erinäisiä bugeja Microsoftin ohjelmistoista jne.

Kiitos avusta,
DudeDesign

tkarkkainen [02.03.2008 11:21:16]

#

Kokeilepa vaikka soittaa Microsoftille, jos siellä tietäisivät.

Juuso [02.03.2008 16:24:35]

#

Oletko osallistunut Microsoftin Imagine Cupiin? Se voi olla palkinto osallistumisesta siihen!

Minulle tuli nimittäin samanlainen saapumisilmoitus perjantaina. Ajattelin huomenna mennä hakemaan postista kirjani. Viime vuonna sain CLR Via C# -nimisen kirjan.

petrinm [02.03.2008 18:48:26]

#

Microsoftin Imagine Cup. Hmmmm...
Rekisteröitymällä sivustolle saa osallistumispalkintona MS Pressin Visual Studio -aiheisen ajankohtaisen kirjan. Hmmm... Tässä on kyllä koira haudattuna.

Kilpailukin on suoraan sanottuna kisa, jossa Microsoft haluaa itselleen uusia innovatiivisia patentteja saadakseen itselleen lisää miljoonia. Lisäksi ideat viedään hyväntahtoisilta nuorilta.

DudeDesign [27.03.2008 19:44:02]

#

Aivan! Siitähän se kirja on tullut, mutta nyt pelottaa vain se, etten ole ehtinyt tehdä mitään julkaisukelpoista ennen deadlinea ja Microsoft on kirjankin jo lähettänyt minulle.. :/ :)

kwanttitatti [27.03.2008 19:50:36]

#

Aika outoa tuollainen!Mitäköhän tuossakin piilee?

Blaze [27.03.2008 20:04:05]

#

kossupullo kirjoitti:

Mitäköhän tuossakin piilee?

Halu saada mahdollisimman moni ihminen käyttämään Microsoftin tuotteita.

DudeDesign [27.03.2008 20:30:35]

#

Ilmaiseksi ladattavissa osallistujille:

Visual Studio 2005 Professional Edition
Visual SourceSafe 2005
SQL Server 2005 Developer Edition - 32-bit
SQL Server 2005 Developer Edition - 64-bit Extended
Expression Web

Ihan kiva... :D Latailen tässä Expression Webiä.. ;)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta