Kun lähettää tiedostoa sivun kautta niin se teki minun vanhassa hostissa sessionin siitä kun sitä uploadettiin ja näytti mikä sen temp filun nimi oli.. niin tässä ku on tää mun palvelin pitäis tietää mitä tossa mun php.ini:ssä pitää säätää että saan näkyviin sen sessionin..
Hmm en pysty tota muokkaan jostain syystä mutta, huomasin nyt vasta että se tekee sen sessionin siitä tiedostosta, se sisältää esim. upfile|s:25:"C:\WINDOWS\TEMP\php7F.tmp";,
mutta se samalla tekee toisen sessionin jonku ihan randomin ja se näkyy omassa eväste listassa mutta se ei sisällä mitään.
joten minulla on tämä pulma että pitäisi saada ton sessionin nimi jotenki tietoon joka sisältää ton upfile|s:25:"C:\WINDOWS\TEMP\php7F.tmp"; ja se toisen nimi ei liity mitenkään siihen toiseen niin oisko mitään keinoa saada sen sessionin nimi omaan eväste listaan jotta saisi ton tiedoston nimen selville?
kiitos.
Eihän sessio ja upattava tiedosto liity suoranaisesti mitenkään toisiinsa. Kannattaa varmaan niitä tiedostoja kaivaa sieltä $_FILES -listalta eikä sessiosta.
Millä sä sen nostat sieltä toisella php tiedostolla ku se php tiedosto joka sen sisältää on uppimassa sitä filua
No sun pitää varmaan laittaa tieto koodissa sessioon, jos haluat sen sieltä myöhemmin kaivaa. Vaikea tässä on arvailla varsinkaan koodia näkemättä tuon selostuksen perusteella.
Äkkisuora:
$_SESSION['jokin'] = $_FILES['filename'];
Eiku se pitää saada sillon ku sitä upitaan
Upitaan? Kotikoneelta palvelimelle, vai?
Mäki tipahin kärryiltä. Koodia pöytään.
Shintaja kirjoitti:
Kun lähettää tiedostoa sivun kautta niin se teki minun vanhassa hostissa sessionin siitä kun sitä uploadettiin ja näytti mikä sen temp filun nimi oli
Tämä viittaa tiedoston siirtoon juuri noin...
Mihin tarvitset tuota temp-filun nimeä?
Eikö riitä että kopioit kyseisen tiedoston haluamaasi hakemistoon, johon sen haluat laittaa?
tarkotan että sivun kautta uploadataan tiedosto niin samalla toinen php tiedosto aukeaa jolloin se näyttää kauan kestää tiedoston lähettämisessä. Enkä pysty antaa koodia koska siinä ei ole kuin copy ja se että lähetetään se siihen.
Se tiedoston valitsiminen tapahtuu flashin kautta joka siirtää sen toiselle php tiedostolle joka rupeaa uploadaamaan sitä ja samaan aikaan flash aukaisee toisen php tiedoston jossa pitäisi näkyä upload bar että kauan kestää
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.