Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: C: Kirjastot ja komennot suomeksi mistä?

Sivun loppuun

Karza [13.07.2007 19:25:49]

#

Mistä netistä löytyisi kääntäjän mukana tulevien kirjastojen sisältävät funktiot ja niiden käyttötarkoitukset suomeksi listattuna?

jcd3nton [13.07.2007 19:55:22]

#

Ei mistaan, kaantajan mukana voi tulla tai olla tulematta mita sattuu. Sanakirjoja loytyy netista, kannattaa nyt edes vahan vaivautua englantia oppimaan, jos aikoo ohjelmointia harrastaa. Et paase siita eroon, englannista siis.

Karza [13.07.2007 20:03:52]

#

Älä nyt heti hypi silmille... tässä tunnin olen ettinyt. Eihän se englanti ole ongelma, mutta jos suomeksi löytyy, niin mikä ettei? Eli kyllä olen helvetti vieköön vaivautunut... Jos et tiedä, niin ei tarvitse vastata.

jcd3nton [13.07.2007 20:09:28]

#

Juurihan sanoin etta kaantajan mukana voi tulla mita tahansa kirjastoja. Tuskin koskaan loydat mistaan listaa, jossa olisi kaikki kirjastot, joita kaantajasi mukana sattui tulemaan. Selvita mita kirjastoja sinulla on ja hae nimella + suomenkielisella tekstilla. Et tosin tule loytamaan taydellista suomenkielista listaa.

Olikohan taalla putkassa joku lista? Ainakin muistelen etta jotain olisi loytynyt, tosin saattoi olla niita aikoja kun viela Visual Basicia kaytin.

Blaze [13.07.2007 20:13:59]

#

https://www.ohjelmointiputka.net/hak/
Muita suomenkielisiä en muista nähneeni. Ei sillä, että oisin ettinykkään.

moptim [13.07.2007 20:14:11]

#

Hmm, ophtopik mutta kummiskin, ainakin QBasicille löytyy suomenkielinen komentolista.

Karza [13.07.2007 20:22:11]

#

Mingw kyseessä. Enkä minä nyt mitään täydellistä hae... olisi vain mukava tutkia...

Grey [13.07.2007 21:06:57]

#

Katsasta tietoa moisten stardardikirjastoista. Luultavammin löytyy jotain, mikäli ei tässä välissä moisia stardardeja ole tapettu, persraiskattu ja kuopattu naapurin takapihalle pää alaspäin jalat taivaaseen..

-Grey-

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta